چادر مسافرتی 14 نفره فریمی هلال

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: فریمی
  • طول: 400 سانتی متر
  • عرض: 300 سانتی متر
  • ارتفاع: 200 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فریمی هلال در نمایندگی محصولات بادی تهران اینتکس با قیمت مناسب ، ارسال به تمام نقاط کشور

چادر مسافرتی فریمی هلال در ظرفیت بزرگ 14 نفره که یکی از بزرگترین سایز های چادر های مسافرتی تولید شده در این شرکت محسوب می شود. این کالا در واقع ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی ضخیم بوده که توسط فریم های آلومینیومی آماده راه اندازی می شود. علاوه بر این این فریم ها مانند بدنه چادر ضد آب بوده و به هیچ عنوان زنگ نمی زند. محصولی که از 2 پنجره و یک درب بزرگ بهره مند بوده و می توان از آن در سفر های کوهستانی نیز استفاده نمود. این محصول با کیفیت را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران تهیه نمایی

چادر مسافرتی 14 نفره فریمی هلال

یکی از بهترین چادر های مسافرتی تولید شده مختص کمپینگ و مسافرت های گروهی با ظرفیت بالا، چادر مسافرتی 14 نفره فریمی هلال است. این محصول خاص با دارا بودن ابعادی مناسب و ویژگی های بی نظیر توانسته به فروش بالایی برسد. این محصول علاوه بر داشتن ظرفیت بالا، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد به همین علت این محصول طول عمر بالایی داشته و تا سال ها قابل استفاده است و نیازی به تهیه چادر مسافرتی جدید نخواهید داشت. برای خرید محصولی متناسب با نیاز خود لازم است تا اطلاعات کاملی در خصوص آن کسب کنید تا پس از خرید رضایت کافی داشته باشید. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم جهت آشنایی بیش تر شما با این محصول، به نقد و بررسی چادر مسافرتی 14 نفره فریمی هلال بپردازیم تا با شناخت کامل اقدام به خرید نمایید.

ظرفیت و ابعاد 

این محصول از بهترین چادر های مسافرتی با ظرفیت بالا است که برای استفاده در کمپینگ های گروهی کاربرد دارد. ابعاد این چادر مسافرتی بزرگ است و به همین دلیل خانواده های پرجمعیت نیز می توانند از آن استفاده نمایند. طول این محصول برابر با 400 سانتی متر بوده و عرض آن نیز معادل 300 سانتی متر است. به این ترتیب تعداد 7 نفر بزرگسال به راحتی می توانند در داخل این چادر مسافرتی به استراحت بپردازند و به صورت دراز کش از این محصول استفاده نمایند. هم چنین در صورت استفاده از این محصول برای نشستن، ظرفیت این چادر مسافرتی تا 14 نفر متغیر خواهد بود. این محصول بسیار بزرگ و جادار است و فضای لازم را برای استراحت تعداد زیادی از افراد فراهم می کند. ارتفاع این چادر مسافرتی نیز برابر با 200 سانتی متر است که افراد به راحتی می توانند در داخل این محصول راه رفته و حرکت کنند. به این ترتیب برای جابه جایی و حرکت شما در این چادر مسافرتی مشکلی ایجاد نخواهد شد. این محصول با برخورداری از ارتفاع استاندارد، امکان حرکت آسان شما را فراهم می کند. 

جنس پایه ها 

این محصول از بالاترین درجه کیفی برخوردار بوده که می توانید از آن در هر آب و هوایی استفاده نمایید. از ویژگی های این محصول برخورداری از پایه هایی آلومینیومی است. اسکلت سازه ها و پایه های این محصول از بهترین نوع آلومینیوم منعطف ساخته شده اند که دارای استحکام و دوام بالایی می باشند. این سازه ها در برابر شکستگی و آسیب مقاوم هستند و به همین دلیل شما می توانید به راحتی از این محصول در هر فضایی استفاده نمایید. از ویژگی های سازه ها و پایه های این چادر مسافرتی برخورداری از وزن بسیار کم است. پایه های آلومینیومی بر خلاف سایر فلزات وزن کمی دارند و به همین دلیل این چادر مسافرتی در مجموع از وزن کمی بهره می برد و شما می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. این محصول به راحتی قابل حمل بوده و جابه جایی آن نیز بسیار آسان است. از دیگر ویژگی های این پایه ها، مقاومت آن در برابر تغییرات دما است. به طوری که در هر فضا و شرایط دمایی شما می توانید این محصول را مورد استفاده قرار دهید. قرار گرفتن در مقابل نور خورشید و یا آب و هوای بسیار سرد نیز موجب آسیب به پایه ها نمی شود. ویژگی قابل توجه دیگر مقاومت این پایه ها در برابر زنگ زدگی و رطوبت است. رطوبت زیاد و قرار گرفتن طولانی مدت در معرض باران و رطوبت، موجب پوسیدگی و زنگ زدن پایه ها نشده و از کیفیت آن ها نمی کاهد. پایه های این محصول از انعطاف مناسبی برخوردار هستند که شما می توانید به راحتی از آن در فضاهای مختلف و متنوع استفاده نمایید بدون اینکه نگران شکستگی و ایجاد آسیب در بدنه باشید. 

کیفیت بدنه چادر مسافرتی

این محصول دارای بدنه ای از بهترین نوع پارچه شمعی برزنتی است. از ویژگی های این بدنه امکان استفاده در شرایط جوی مختلف است. این محصول را می توانید به مدت طولانی در برابر نور خورشید مورد استفاده قرار دهید زیرا بدنه مقاومت بالایی در برابر اشعه های خورشید دارد و با قرار گیری طولانی مدت در برابر نور خورشید دچار پوسیدگی و تغییر رنگ نمی شود. هم چنین این بدنه ضد آب می باشد و در صورت بارش باران، آب به داخل محصول نفوذ نخواهد کرد. البته نوع طراحی بدنه نیز به گونه ای است که مانع از تجمع آب بر روی چادر مسافرتی شده و به همین دلیل شما می توانید با خاطر آسوده در داخل این محصول به استراحت بپردازید. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه در خصوص بدنه چادر مسافرتی، برخورداری از ضخامت زیاد است. به این ترتیب در صورت سرمای شدید هوا، بدنه مانع از ورود هوای سرد به داخل چادر مسافرتی و خروج هوای گرم خواهد شد. شما می توانید به راحتی این محصول را در شرایط دمایی مختلف و آب و هوای گوناگون استفاده نمایید. در پایین این محصول نیز گیره هایی برای اتصال چادر مسافرتی به زمین تعبیه شده است که توسط میخ و طناب نصب به زمین متصل خواهد شد تا در صورت بروز باد شدید و طوفان چادر مسافرتی در جای خود محکم باقی مانده و حرکت نکند. 

حفظ کیفیت محصول

برای برخورداری از طول عمر بالا، نیاز است تا در زمان استفاده از این محصول نکات ساده ای را رعایت بفرمایید. از کشیدن این محصول پس از راه اندازی بر روی زمین خودداری کنید. هم چنین قبل از راه اندازی نیز لازم است تا فضا از نظر هموار بودن بررسی کنید تا اشیای تیز مانند سنگ ریزه و چوب های تیز بر روی زمین نباشد. از روشن کردن آتش در نزدیکی چادر مسافرتی خودداری کنید و اشیای داغ و پرحرارت را به بدنه نزدیک نکنید. هم چنین لوازم و اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکنید. برای جابه جایی و انتقال چادر مسافرتی پس از جمع کردن محصول، حتما آن را در ساک حمل قرار دهید تا به محصول آسیبی وارد نشود. در صورت بروز آسیب در بدنه نیز می توانید جهت تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید.

راهنمای خرید

برای تهیه چادر مسافرتی 14 نفره فریمی هلال با قیمتی ارزان به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید تا در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

نوع
فریمی
طول
400 سانتی متر
عرض
300 سانتی متر
ارتفاع
200 سانتی متر
ظرفیت
14 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم منعطف
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت هلال
ظرفیت دراز کش 7 نفر
قابلیت راه اندازی ساده
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...