چادر مسافرتی 2نفره کوهستانی فرینو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 280 سانتی متر
  • عرض: 280 سانتی متر
  • ارتفاع: 105 سانتی متر
5,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2نفره کوهستانی فرینو محصولی با وزن کم و کیفیت بالا و مقاوم در برابر تغییرات شرایط جوی اب و هوا قابل خرید از نمایندگی اینتکس

چادر مسافرتی 2نفره کوهستانی فرینو محصولی جاب و فوق العاده باکیفیت بودخ که با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود در زمان کوتاهی توانسته به محبوبیت بالایی میان افراد و مخصوصا کوهنوردان دست یابد. از جمله نکات مثبت این کالا کیفیت و استحکام بالای بدنه بوده که موجب طول عمر فوق العاده زیاد ان می شود. زیرا این محصول با ساختاری درجه یک و مرغوب مناسب استفاده در مناطق کوهستانی و برفی و یا قرار گیری در معرض بارش باران و نور خورشید می باشد. سازه های این محصول از جنس الومینیوم ضدزنگ ساخته شده که ساختاری انعطاف پذیر با وزن کم دارد. برای تولید بدنه این چادر مسافرتی از پارچه مرغوب پلی استفر استفاده می شود. پارچه پلی استر ضد اب با عایق حرارتی می باشد که از ورود اب باران به داخل چادر تا حدود زیادی جلوگیری کرده و به سادگی در سخت ترین شرایط کوهستانی نیز اسیب نخواهد دید. در بخش ورودی محصول یک درب بزرگ برای ورود و خروج اسان تعبیه شده که برای جلوگیری از ورود حشرات مجهز به توری است. همچنین این محصول دارای لوازم مخصوص کمپینگ مانند جیب های پخش کننده نور ، نشان گر های شب نما ، میخ طناب برای مهار چادر و هم چنین کیسه حمل نیز می باشد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

چادر مسافرتی دو نفره کوهستانی فرینو را می توان محصولی زیبا و در عین حال با کیفیت فوق العاده دانست که مناسب برای استفاده در کمپ های کوهنوردی می باشد و تعداد دو نفر بزرگسال را به صورت درازکش درون خود جای می دهد . البته باید گفت که ابعاد این چادر مسافرتی به گونه ای است که برای دو نفر کمی بزرگ است و افراد علاوه بر فضای خوابیدن می توانند فضایی را برای قرار دادن وسایل شخصی خود همچون ساک و کوله های کوهنوردی در اختیار داشته باشند . این چادر مسافرتی با توجه به ساختار فوق العاده ای که دارد به خوبی در برابر بادهای شدید و شرایط نامساعد جوی از خود استحکام بالا نشان می دهد که این امر می تواند مزیت بزرگ این چادر مسافرتی محسوب شود زیرا کمپینگ در شرایط نامساعد جوی کوهستانی با توجه به هر نوع چادر مسافرتی امکان پذیر نمی باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا این محصول محبوب را به نقد و بررسی بگذاریم پس اگر قصد خرید چادر مسافرتی دو نفره کوهنوردی را دارید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید .

همانطور که در تصاویر این چادر مسافرتی مشاهده می کنید ساختار این محصول به گونه ای است که در بخش بالایی بدنه از رنگ نارنجی و در کف آن از رنگ طوسی استفاده شده است ، همانطور که می دانید رنگ نارنجی در کوهستان به خوبی می تواند در صورت بروز مشکل منطقه اسکان شما را از بالا به نمایش بگذارد و دید خوبی را از هوا خواهد داشت . پایه های نگهدارنده این محصول با توجه به درهم تنیده شدن در بخش های کنار و سقف بدنه به خوبی در حفظ استحکام چادر عمل می کنند و این امر می تواند در هنگام وزش بادهای شدید بسیار کمک کننده باشد . باید گفت که این محصول دارای درب ورودی هلالی شکل می باشد که دور تا دور آن دوخت شده است و به صورت دو زیپ باز و بسته می شود و با توجه به پوشش دو لایه ای که برای درب در نظر گرفته شده است ، باد به بخش داخلی چادر نفوذ نمی کند و همچنین این امر می تواند در شرایط سرمای بالا از خروج دمای داخلی نیز به خوبی جلوگیری به عمل آورد . در بخش های کناری و در نزدیکی درب نیز دو عدد پنجره کوچک وجود دارد که برای تهویه هوای داخلی می توانید از آن ها بهره مند شوید که درب و پنجره های موجود کاملا مجهز به توری می باشند . در بخش داخلی این چادر مسافرتی درون دیواره های کناری دو عدد جیب داخلی وجود دارد که برای نگهداری وسایل شخصی می توانید از آن استفاده نمایید . همچنین از سقف این چادر مسافرتی نیز آویزی تعبیه شده است که برای نگهداری روشنایی می توانید از آن کمک بگیرید .

جنس ستون های نگهدارنده این چادر کوهنوردی از نوع آلومینیومی ضد زنگ می باشد که کاملا آب بندی شده است و قابلیت استفاده در شرایط شرجی و رطوبت بالا را نیز خواهد داشت . همچنین بدنه این محصول از جنس پلی استر می باشد که بسته به ماهیت استفاده ای که دارد و فشاری که به بخش های مختلف وارد می شود در قسمت کف و سقف آن از پلی استر دو لایه استفاده شده است . پوشش پلی استر به کار گرفته شده در بدنه این چادر مسافرتی علاوه بر جلوگیری از نفوذ آب ، از نفوذ سرما نیز به خوبی جلوگیری کرده و در واقع عایق حرارتی به شمار می آیند .به همراه این چادر کوهنوردی مقداری طناب نصب و همچنین میخ فولادی ارسال می شود که برای راه اندازی و نصب صحیح چادر مسافرتی نیاز می باشند . همچنین این محصول دارای ساک حمل مخصوص می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی وزن 3.2 کیلو گرمی چادر را حمل کرده و حتی در پیاده روی های کوهستانی نیز به همراه خود داشته باشید .

برای خرید چادر مسافرتی دو نفره کوهنوردی فرینو با کیفیت فوق العاده و قیمت ارزان از فروشگاه چادر مسافرتی اینتکس تهران می توانید همین حالا از طریق راه های موجود اقدام نمایید و محصول را درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
مسافرتی
طول
280 سانتی متر
عرض
280 سانتی متر
ارتفاع
105 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
درپوش
خیر
ضد آب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت فرینو
ظرفیت دراز کش 2 نفر
مناسب سفر های مختلف
دارای کیسه حمل
وزن : 3.2 کیلو گرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب،کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...