چادر مسافرتی 2 نفره ایزی کمپ مدل Funster

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 95 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی 2 نفره ایزی کمپ مدل Funster به صورت حضوری و اینترنتی از فروشگاه اینترنتی اینتکس با قیمت مناسب و کیفیت بسیار عالی

چادر مسافرتی 2 نفره ایزی کمپ مدل Funster از سری چادر های مسافرتی مناسب برای کمپ های تفریحی و کوهنوردی می باشد که توسط کمپانی بسیار بزرگ و با تجربه easy camp طراحی و تولید شده است . این محصول تنها برای استفاده دو نفر طراحی شده و می تواند آن ها را به صورت دراز کش نیز در درون خود جای دهد . این محصول همچنین از نظر ظاهری بسیار زیبا و دوست داشتنی است . جنس بدنه چادر مسافرتی 2 نفره ایزی کمپ فوق از پلی استر ساخته و همین موضوع باعث شده تا محصول کاملا ضد آب باشد ، همچنین پایه های محصول نیز از فایبرگلاس ساخته شده و در برابر ضربه ، فشار و ... نیز مقاوم است . این دو جنس به دلیل اینکه وزن بسیار سبکی دارند در کنار هم باعث شده اند تا چادر مسافرتی فوق تنها 3 کیلوگرم باشد به همین دلیل به راحتی می توانید چادر خود را حمل کنید و آن را در درون ساک و کوله پشتی به صورت دستی جابجا کنید . طراحی چادر مسافرتی دو نفره فوق به گونه ای است که تنها دارای یک درب می باشد و پنجره ای در بدنه وجود ندارد ، این نوع طراحی به دلیل اینکه درزی بر روی بدنه ندارد کاملا ضد آب است و می تواند در برابر سرما و طوفان نیز مقاوم باشد . فروشگاه اینتکس این محصول را با قیمت مناسبی برای فروش گذاشته است تا هموطنان بتوانند به راحتی محصول با کیفیت خود را خریداری نمایند.

چادر مسافرتی 2 نفره ایزی کمپ مدل Funster

چادر مسافرتی 2 نفره ایزی کمپ مدل Funster متفاوت ترین چادر مسافرتی است که برای ظرفیت دو نفره ساخته شده است و می تواند بهترین گزینه برای مسافرت های دو نفره باشد. افرادی که تمایل به رفتن به مسافرت دارند و زمان زیادی را نیز در شهر های مختلف می گذرانند می توانند برای داشتن سرپناه و اقامتگاه از چادر مسافرتی استفاده کنند و هزینه سفر خود را کاهش دهند. از این رو این محصول برای چنین استفاده هایی طراحی شده است و دارای بدنه ای با طول عمر بالا می باشد. مواد اولیه تشکیل دهنده بخش های اصلی این چادر مسافرتی از بهترین نوع موجود در بازار می باشد و بهترین و مرغوب ترین رویه را در بین چادر های مسافرتی دارد. از این رو باید با دقت فراوان محصول را خریداری کرد و از آن نیز استفاده نمود. با خیالی آسوده می توان در مدت زمان طولانی از داشتن محصول مورد نظر لذت برد و از آن استفاده کرد. درنتیجه دوام بدنه بالا بوده است و افراد را تحت تاثیر قرار می دهد. با وجود این بخش کاربردی علاقه مندان می توانند در تمامی فصول سال از مزیت داشتن آن لذت ببرند و تایم طولانی را در داخل چادر مسافرتی بگذرانند. در چنین شرایطی تمامی آیتم های راحتی و استاندارد برای استفاده کنندگان فراهم بوده است و برای آن ها بهترین لحظات رقم می خورد. برای کسب اطلاعات بیش تر مطالب زیر را مطالعه کنید.


رنگبندی و نوع بدنه

این چادر مسافرتی بدنه ای با جنس پلی استر دارد که علاوه بر زیبایی دارای کیفیت مطلوب نیز می باشد. این کیفیت در زمانی که افراد تمایل به طولانی تر شدن استفاده از آن را دارند به کار می آید و در آب و هوای مختلف مفید واقع می شود. چادر مسافرتی بدنه ای با طول عمر بالا دارد و می تواند در صورت تمایل به صورت دائمی در دسترس افراد باشد و در زمان سفر آن را به همراه داشته باشند. نکته بسیار مهمی که در این محصول ایجاد شده است رنگبندی بدنه آن می باشد که دو رنگ بوده و از جذابیت خاصی برخوردار می باشد. در نتیجه برخی از خریداران که زیبایی محصول برای آن ها حائز اهمیت است به راحتی این چادر مسافرتی را انتخاب کرده و از داشتن آن لذت می برند. محصول مورد نظر سازگاری لازم به جهت داشتن کارایی زیاد را دارد در نتیجه در محل های مختلفی به راحتی استفاده می شود. داشتن راحتی و امکان غیر قابل نفوذ بودن بدنه برای افراد این امکان را ایجاد می کند تا در تمامی فصول سال سفر کنند و امکان رفتن به مناطق بارانی و شرایط جوی نامساعد فراهم باشد.


جنس و طول عمر پایه ها

چادر مسافرتی علاوه بر رویه ای که دارد و محوطه داخلی را ایجاد می سازد سازه هایی هم دارد که در واقع اسکلت اصلی محصول هستند و با آن ها می توان به راحتی محصول را ایستاده نگه داشت. درنتیجه پایه ها از مهم ترین اجزای محصول هستند و می توانند دارای مزیت های مختلف باشند. این بخش از محصول در طولانی مدت سبب مقاومت بالای بدنه در برابر باد و طوفان می باشد و می تواند در برابر چنین عواملی به راحتی مقاومت کند. در نتیجه اگر در فضایی که محصول نصب می باشد باد های شدید شروع به وزیدن کنند می توان از چادر مسافرتی به عنوان سرپناه و اقامتگاه استفاده کرد. پایه ها از جنس فایبر گلاس می باشند که در برابر آب و رطوبت ضد زنگ بوده است و دچار پوسیدگی نمی شوند در نتیجه در زمانی که باران می بارد می توان از داشتن این چادر مسافرتی لذت برد و آن را نصب نمود.


استفاده از محصول در ساحل

برخی از افراد در زمانی که به ساحل می روند تمایل دارند یک سرپناه برای استراحت داشته باشند تا از گزند اشعه های آفتاب در امان باشند و بتوانند بعد از شنا در محل مناسب استراحت کنند. این چادر مسافرتی با داشتن بدنه ضد آب خود می تواند در برابر رطوبت مقاوم باشد و غیر قابل نفوذ باشد. همچنین می تواند به راحتی برای افراد در ساحل نصب شود و همان سرپناهی را ایجاد سازد که افراد تمایل به داشتن آن دارند.


نحوه خرید چادر مسافرتی

اگر قصد خرید چادر مسافرتی 2 نفره ایزی کمپ مدل Funster را دارید می توانید به فروشگاه intex تهران مراجعه کنید و به سرعت محصول را سفارش دهید تا در زمان کم برای شما ارسال شود.

نوع
مسافرتی
طول
210 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
95 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ظرفیت 1 الی 2 نفر
مقاومت بالا در برابر نفوذ آب
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...