چادر مسافرتی 2 نفره ایزی کمپ مدل Funster2

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 95 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید حضوری و اینترنتی چادر مسافرتی 2 نفره ایزی کمپ مدل Funster2 از سری چادر های کوهنوردی و کمپینگ سبک وزن از فروشگاه اینترنتی اینتکس

چادر مسافرتی 2 نفره ایزی کمپ مدل Funster2 از نمونه چادر های کمپینگ جدید و پر طرفدار فروشگاه اینترنتی اینتکس است که توسط کمپانی easy camp تولید شده و با قیمت مناسب به فروش می رسد . اگر به دنبال تهیه یک چادر ایده آل و با کیفیت برای کمپ های تفریحی هستید بی شک این محصول گزینه خوبی برای خرید خواهد بود . بدنه پلی استری چادر فوق باعث شده تا محصول کاملا ضد آب باشد ، نوع طراحی بدنه آن نیز موجب شده تا محصول بتواند در برابر باد و سرما نیز دوام خوبی داشته باشد . پایه های فایبرگلاسی این چادر مسافرتی 2 نفره نیز به استحکام محصول افزوده است ، پلی استر علاوه بر کیفیت و استحکام بالایی که دارد وزنش سبک است و همین موضوع باعث شده تا وزن کلی چادر فوق 3 کیلوگرم باشد ، این محصول به رنگ آبی و مشکی تولید شده اما می توانید نمونه نارنجی آن را نیز از فروشگاه اینتکس سفارش دهید . ابعاد محصول که در جدول زیر آورده شده است بستر را برای استفاده 1 الی دو نفر به صورت دراز کش فراهم می کند . همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید چادر مسافرتی 2 نفره ایزی کمپ مدل Funster2 فاقد پنجره است و تنها یک درب برای ورود خروج طراحی شده است.

چادر مسافرتی 2 نفره ایزی کمپ مدل Funster2

چادر مسافرتی 2 نفره ایزی کمپ مدل Funster2 از سری چادر های مسافرتی جدید و به روزی است که به تازگی وارد بازار شده است و طراحی بی نظیر و خاص دارد. این محصول منحصر به فرد دارای راحتی در ساختمان خود می باشد و به گونه ای طراحی شده است که می تواند بهترین نمونه برای استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی باشد. چادر مسافرتی برای رفتن به سفر جزو وسایل ضروری می باشد و می تواند تمامی شرایط را تحمل کند. در نتیجه می توان گفت که دارای بدنه ای محکم بوده است تا در آب و هوای نامساعد نیز ایجاد مقاومت کند. از سوی دیگر این محصول راحتی بسیار زیبا و خاص دارای بدنه ای محکم می باشد که می تواند در تمامی زمانی که افراد از محصول استفاده می کنند بهترین موقعیت را برای آن ها ایجاد سازد و بتواند افراد را در شرایط راحتی بسیار زیادی در داخل خود قرار دهد. در نتیجه این محصول کارایی زیادی دارد و در محل های مختلف آماده نصب خواهد بود. این چادر مسافرتی را به راحتی می توان به همراه داشت و در کنار محصولات دیگر در داخل اتومبیل شخصی خود قرار داد تا به این صورت در سفر های خود از آن بهره مند شد و شرایط را نیز برای اقامت دائمی دارا بود. در نتیجه افراد می توانند با خیالی آسوده از مزیت داشتن این محصول بهره مند باشند و بهترین زمان را در داخل آن بگذرانند. 


سبک ساخت محصول

چادر مسافرتی به طور کلی برای رفتن به سفر و داشتن اقامت در محل مورد نظر طراحی وتولید شده است و می تواند بهترین شرایط را داشته باشد. در نتیجه یکی از منحصر به فرد ترین ساخت ها را دارا بوده است و می تواند به راحتی تنظیم گردد. از سوی دیگر این چادر مسافرتی به نوبه خود طراحی محکمی دارد و تمامی بخش های آن نیز در جای مناسبی قرار دارند تا تشکیل بهترین محصول با استحکام لازم را بدهند و بتوانند در طول زمان مصرف به صورت محکم بر روی سطح زمین قرار بگیرد. از سوی دیگر این چادر مسافرتی با بدنه و سازه های تشکیل دهنده خود قادر به فراهم کردن بهترین مقاومت بر روی سطوح مختلف است و در واقع بر روی صخره ها نیز به راحتی قرار می گیرد. در نتیجه این چادر مسافرتی بدنه ای محکم و صخیم دارد و می تواند در شرایط مختلف بهترین سرپناه را برای استفاده کنندگان ایجاد سازد. این بدان معنا است که هر شخصی با خرید این چادر مسافرتی می تواند بهترین موقعیت را داشته باشد و تجربه ای خاص را از سفر خود کسب کند. 


نحوه اتصال محصول به زمین

این چادر مسافرتی ببعد از نصب به زمین متصل می شود و می تواند بهترین موقعیت را داشته باشد. در این حال نصب محصول نیز به روشی آسان صورت می گیرد و زمان زیادی را نیز به خود اختصاص نمی دهد. از این رو باید پس از طی مراحل لازم و آسان برای راه اندازی چادر مسافرتی سعی در متصل کردن آن به زمین کرد تا شرایط خوبی را تجربه نمود. در کنار محصول طناب و میخ نصب نیز برای افراد آماده می باشد و می توان به این وسیله محصول را ثابت قرار داد. در این زمان محل قرار گیری چادر مسافرتی تعیین می شود و بدنه ثابت می باشد در نتیجه از قسمت بالایی محصول به سطح زمین طنابی کشیده می شود و در انتها به سطح زمین میخ می گردد. به همین خاطر است که در برابر شرایط مختلف مقاومت می کند و می تواند به آسانی بر روی سطوح مختلف بدون تکان خوردن قرار بگیرد.


نوع پایه های محصول

این چادر مسافرتی از سازه هایی تشکیل شده است که به طور کلی ساختمانی خمیده را به این محصول می بخشد و می تواند به افراد در داشتن محصولی با مقاومت کافی کمک کند. در این حالت پایه های محصول به درستی این کار را بر دوش می کشند و در برابر حرکات بدنه و تکان خوردن آن مقاومت لازم را دارا می باشند. به همین خاطر است که از نوع خمیده بوده است و به طوری قرار گرفته است که بتواند بدون ایجاد شکستگی در محل قرار بگیرد.


خرید

برای افرادی که نیاز به یک چادر مسافرتی با کیفیت و مقاوم دارند و به دنبال بدنه ای با طول عمر بالا می گردند پیشنهاد می شود تا چادر مسافرتی 2 نفره ایزی کمپ مدل Funster2 را از طریق فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنند و از وجود آن لذت ببرند.

نوع
مسافرتی
طول
210 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
95 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ظرفیت 1 الی 2 نفر
مقاومت بالا در برابر نفوذ آب
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...