چادر مسافرتی 2 نفره بارک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 150 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
3,740,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر مسافرتی 2 نفره بارک ، از مدل های بسیار زیبا با ابعاد کوچک برند barak می باشد که برای استفاده دو نفره و خانواده های کم جمعیت

چادر مسافرتی 2 نفره بارک یکی از مدل های بسیار زیبا و کوچک برند barak می باشد که دارای ابعاد کوچکی بوده و برای استفاده دو نفره و خانواده های کم جمعیت مناسب است . این چادر مسافرتی دارای وزن بسیار کم 1.1 کیلوگرمی است که می توان به راحتی آن را جابجا کرد همچنین ساختار عصایی آن نیز باعث شده تا بتوان محصول را در حجم بسیار کمی بسته بندی کرده و در هر جایی بدون اینکه فضایی اشغال شود آن را قرار داد . بدنه این محصوال کاملا ضد آب بوده و از رویه پلی استری ساخته شده است ، پلی استر به دلیل خصوصیت ضد آبی بالای خود یکی از بهترین پارچه ها برای ساخت چادر مسافرتی انتخاب شده است . فریم این محصول نیز از جنس بسیار سبک و مقاوم فایبرگلاس ساخته شده است .

 جنس پلی استری بدنه و سازه فایبرگلاسی محصول باعث شده تا طول عمر این چادر مسافرتی به صورت قابل توجهی افزایش یابد چرا که این اجناس از مرغوب ترین ها بوده و در مقابله با رطوبت می تواند مقاومت بسیار خوبی از خود نشان دهد و سالیان سال بدون اینکه کوچکترین مشکلی برای چادر پیش بیاید در هر شرایطی مورد استفاده قرار گیرد . این محصول قادر است دو فرد تا سه فرد دراز کش را بدون اینکه کمبود فضایی را احساس کنند از چادر استفاده کنند . از نظر طراحی بدنه ای نیز این محصول دارای یک پنجره و یک درب می باشد که وجود این پنجره باعث شده تا نور گیری و تهویه هوای مطلوب در چادر صورت گیرد . شما عزیزان می توانید این چادر مسافرتی 2 نفره برند بارک را با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید.

چادر مسافرتی 2 نفره بارک

چادر مسافرتی 2 نفره بارک از جمله وسایلی است که دارای شکل و طراحی به خصوصی می باشد و می تواند برای تمامی افراد از جمله خانواده های کم جمعیت دو نفره استفاده شود. این چادر با کیفیت و مقاوم جزو دسته بندی چادر های تاشو بوده و می تواند به بهترین شکل ممکن برای افراد مفید باشد و بتواند برای آن ها شرایط رفاهی بسیار زیادی را ایجاد نماید. این محصول علاوه بر این که دارای ابعاد مناسب و کم جایی می باشد وزن ناچیزی نیز داشته و قادر به حمل به آسانی می باشد. چنان چه قصد سفر های دور و نزدیک را دارید می بایست یکی از این چادر های مسافرتی دو نفره بارک را خریداری نمایید چرا که بسیار با قابلیت است و می تواند مفید ترین نوع محصولات مورد نیاز برای مسافرت محسوب گردد. به همین جهت شما می توانید با خیالی آسوده برای استراحت در طول سفر و یا اقامت در شب نیز از این چادر مسافرتی خاص بهره مند شوید. برای آشنایی بیش تر با ویژگی های منحصر به فرد محصولات مسافرتی با ما همراه باشید.


ظرفیت مناسب محصول

همان طور که در معرفی محصول گفته شد این چادر مسافرتی برای دو نفر ساخته شده است اما می توان گفت که این ظرفیت در زمانی است که افراد به حالت درازکش در داخل محصول حضور دارند و می خواهند به راحتی در داخل محصول حضور داشته باشند. به همین جهت چادر مسافرتی را برای خانواده های دو نفره و یا مسافرت های افراد مجرد استفاده می کنند. اما در حالت نشسته می توان گفت که محصول قادر به گنجایش 3 نفره است و می تواند این تعداد را با تعداد 3 نفره در داخل خود جای دهد و راحتی را برای آن ها داشته باشد. طراحی چادر مسافرتی به گونه ای است که در هر حال شرایط استاندارد و راحتی برای افراد مهیا می گردد و می توان به این صورت از آرامش و راحتی در زمان سفر بهره مند شوند. این ظرفیت کم باعث می شود در شرایط خاص افراد کم تری به دور هم حضور داشته باشند و امنیت آن ها نیز بیش تر شده و سعی کنند در ساعات حضور در کنار هم بهترین استفاده را نمایند.


قدرت تهویه هوای مطلوب

یکی از مزیت های بسیار کاربردی و قابل اهمیت داشتن تهویه مناسب در این چادر مسافرتی است که می تواند مناسب ترین شرایط را در زمان گرما و در موقع مسافرت های تابستانی داشته باشد. تهویه هوا سبب می شود محیط داخلی چادر مسافرتی همواره بهترین شرایط را داشته باشد و افراد نیز تجربه ای خاص را کسب نمایند. به همین جهت در زمان حضور در زیر آفتاب شما شاهد خنکی نسبی خواهید بود بنابراین در داخل چادر مسافرتی تعریق نیز رخ نمی دهد. این شرایط با وجود داشتن یک عدد پنجره بر روی بدنه صورت می گیرد و می تواند بهترین مزیت چادر مسافرتی در زمان استفاده در تمامی فصول سال باشد. این پنجره هوای تازه را به بیش ترین میزان به داخل محصول هدایت می کند و می تواند همواره باعث تهویه هوای داخل فضای محصول شود.


نحوه کارایی و نصب محصول

نصب چادر مسافرتی به روشی آسان صورت می گیرد به نوعی که با باز کردن بدنه و متصل کردن بدنه اصلی به سازه ها ی نگه دارنده کل فعالیت نصب محصول صورت می گیرد. این محصول در محلی مناسب و بر روی سطوح امن راه اندازی می شود و می تواند طول عمر بالا و دوام خود را نیز ایجاد نماید. به همین جهت است که برای استفاده در تمامی فصول سال مناسب می گردد و قادر به داشتن شرایط مناسب برای اقامت در شب نیز می باشد. برای نصب محصول با استفاده از طناب و میخ نصب این کار انجام می شود و بر روی سطوح با استحکام کامل تصل می ماند.


خرید

در صورت نیاز به داشتن چادر مسافرتی 2 نفره بارک به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کنید و محصول را در کم ترین زمان به درب منزل تحویل بگیرید.

نوع
مسافرتی
طول
200 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
1
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 2 الی 3 نفر
ابعاد بسته بندی: 66 در 66 در 15 سانتی متر
دارای پشه بند و قدرت تهویه هوا
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...