چادر مسافرتی 2 نفره عصایی

کد 445211

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 205 سانتی متر
  • عرض: 145 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
2,030,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره عصایی بست وی محصولی در نمایندگی محصولات بادی و فروشگاه چادر مسافرتی ، با قیمت ارزان و ارسال به تمام نقاط کشور

چادر مسافرتی 2 نفره عصایی بست وی محصولی با کیفیت و با مقاومت بالا از جنس پارچه شمعی با روکش برزنتی می باشد که پایه های آلومینیومی آن مقاومت چادر را دوچندان کرده است . از مزیت های این چادر می توان به ضدآب بودن آن اشاره کرد که در صورت بارش باران ، برای چادر شما هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد و می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید . شرکت اینتکس این محصول را با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران عرضه کرده است.

چادر مسافرتی 2 نفره عصایی ، یک محصول برای استفاده در کمپین ها و مسافرت بوده که با طراحی زیبایی که دارد توانسته تا خریداران و مشتریان زیادی را جذب خود بکند . در این نقد و ببرسی می خواهیم تا به همراهی متخصصانمان به بررسی این محصول بپردازیم و نکات مثبت و منفی آن را برای شمابیان کنیم تا با هزینه ای که می خواهید خرج نمایید ، بهترین محصول را خریداری نمایید . پس با ما و یکنقد و بررسی دیگر همراه باشید ...


طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت نیم دایره شکلی بوده و در آن رنگ های سبز ، نارنجی و مشکی به کار رفته است . این محصول دارای دو پنجره توری دار بوده که در کنار تماشای بیرو و تهویه هوا ، جلوی ورود حشرات موذی به چادر را جلویگیر بکند .

جنس بدنه

جنس بدنه این چادر مسافرتی از پارچه شمعی برزنتی و پایه های آن از آلمینیوم بوده دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد که متخصصان ما به کیفیت این محصول نمره بالایی را داده اند .

ابعاد و وزن

ابعاد ، ظرفیت چادر و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 205 ، عرض : 145 سانتی متر ، ارتفاع : 100 سانتی متر ، ظرفیت چادر : دو نفر و در نهایت وزن آن 6 کیلو گرم بوده که بسیار سبک می باشد و با ساک حملی که به همراه خود دارد به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی خواهد بود .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این چادر ابتدا باید میخ هایی در درون زمین زده و پایه های آلمینیومی آن را درون چادر می کنید و در آخر این چادر را با پایه های آن به میخ ها متصل کرده تا این محصول راه اندازی شده و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که حتما پس از استفاده از آن ، محصول را جمع کرده تا دچار صدمه و یا آسیبی نشود ، همچنین وسایل تیز را به بدنه آن نزدکی نکنید تا محصولی با طول عمر بالایی را داشته باشید .

جمع بندی

چادر مسافرتی 2 نفره عصایی از جمله محصولات با کیفیت و جذاب بوده که مناسب برای کمپین ها و مسافرت می باشد . طراحی این محصول به صورت نیم دایره شکلی بوده و در آن رنگ های سبز ، نارنجی و مشکی به کار رفته است که بسیار زیبا خواهد بود . جنس بدنه این چادر از پارچه شمعی و پایه های آن از آلمینیوم می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر تنوع آب و هوایی و صدمات و آسیب های احتمالی است . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت ، کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
عصایی
طول
205 سانتی متر
عرض
145 سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
-
اقلام همراه
-

وزن آن را در قسنت نقد و بررسی 6 کیلو نوشته اید و اضافه کرده اید که بسیار سبک است. ازعجایب است.

949 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...