چادر مسافرتی 2 نفره عصایی بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی عصایی 2 نفره بست وی محصولی با کیفیت و مقاومت بالا از شرکت بست وی عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان

چادر مسافرتی عصایی 2 نفره بست وی محصولی با کیفیت و مقاومت بالا از شرکت بست وی و جزء جدید ترین چادر های مسافرتی این شرکت می باشد . با توجه به ارگونومی ساخت این چادر که به صورتی قرار می گیرد که می توان قسمتی از دیواره ی چادر را از بدنه ی چادر جدا نمود و آن را بر روی زمین پهن کرد که همین امر سبب افزایش طول و عرض چادر خواهد شد . 

این چادر بسیار نورگیر می باشد و همچنین ضدآب می باشد و می توانید از آن در کنار دریا استفاده کرده و از آن لذت ببرید . همچنین در داخل این چادر محلی مخصوص برای قرارگیری اشیاء نیز وجود دارد که از ویژگی های این چادر محسوب می شود.

چادر مسافرتی 2 نفره عصایی بست وی

چادر مسافرتی 2 نفره عصایی بست وی یکی دیگر از محصولاتی است که با توجه به بدنه ای که دارد مورد توجه گروه های مختلفی از افراد قرار گرفته است و می تواند بهترین مزیت ها را داشته باشد. چادر مسافرتی با داشتن قابلیت های مختلف سبب ایجاد فضایی مفید برای داشتن اقامت در زمان های مختلفی از روز می شود و می تواند سر پناهی برای افراد ایجاد سازد. در زمان باران و یا در زیر اشعه های آفتاب می توان این محصول را به راحتی نصب نمود و از قابلیت های آن بهره مند شد. در واقع این چادر مسافرتی محصولی برای استفاده در تمامی فصول سال است و می تواند در فضا های مختلف به راحتی نصب شود. نصب آن نیز زمان کمی را به خود اختصاص می دهد و با توجه به راه اندازی سریع در هر محلی به سرعت مورد استفاده قرار می گیرد. چادر مسافرتی دارای زیبایی های ظاهری نیز است و تمایل افراد به ادامه سفر را افزایش می دهد. با توجه به کیفیت بالای بدنه محصول ویژگی هایی ایجاد شده است که در زیر به برخی از آن ها اشاره کرده ایم.


شرح مختصری از بدنه

این چادر مسافرتی دارای اسکلت محکمی می باشد که از نوع عصایی می باشد و می تواند به بهترین شکل کاربرد داشته باشد. این بدنه از دیواره هایی تشکیل شده است که با استحکام زیاد می تواند برای ایجاد محصولی خاص مهیا شود. با توجه به دیواره های محکم محصول در زمان باد های شدید نیز می تواند از این محصول استفاده نمود و شاهد هیچ آسیبی در ظاهر محصول نشد. از آن جایی که محصول برای استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی است در زمانی که هوا گرم می باشد بدنه قادر به جداسازی بخشی از خود می باشد. این بخش بر روی زمین قرار گرفته و فضای دیگری را تشکیل می دهد. فضای جدید برای استفاده افراد و نیز مشاهده محیط اطراف مناسب می باشد و می تواند برای استفاده کنندگان محلی به منظور بهره مندی از هوای اطراف را ایجاد ساخت. دیواره های محصول دارای پنجره می باشند که این پنجره ها نیز برای تهویه هوای درونی بدنه مناسب هستند. در این صورت در زمان استراحت های روزانه در فصول گرم سال این پنجره ها باز می شوند و هوای خنک و تازه به داخل محصول وارد می شود. 


نصب راحت محصول

چادر مسافرتی قابلیت نصب آسان دارد و به سرعت راه اندازی می شود. به این صورت که با توجه به سازه هایی که دارد و از نوع عصایی هستند به راحتی باز می شوند و بدنه اصلی بر روی آن سوار می گردد. به همین خاطر است که نصب آن دارای دقت فراوانی می باشد و اتصال بدنه به سازه ها نیز باید با توجه به کسب اطلاعات باشد. بدنه ضخیم است اما می بایست برای نصب آن توجه بسیاری کرد که بدنه دچار آسیب نشود. این رویه پس از باز شدن پایه ها بر روی آن قرار می گیرد به همین خاطر است که سیستم محصول تاشو است. برای جمع آوری چادر مسافرتی نیز نیازی به انجام فعالیتی دشوار نمی باشد. چرا که به راحتی بدنه تا می شود و در داخل ساک حمل قرار می گیرد. بند هایی در کناره های محصول قرار دارد که دو طرف دیواره ها را به هم متصل می کند تا جمع آوری محصول به ساده ترین صورت انجام شود.


قابلیت های رویه بدنه

این رویه دارای قابلیت های مختلف است که دوام آن را نیز شامل می شود. این بدنه ضد آب است و در شرایط بارانی غیر قابل نفوذ می باشد. با توجه به چنین قابلیتی می توان آن را در ساحل نیز راه اندازی کرد و محلی برای استراحت افراد در این فضا ها ایجاد نمود. افراد در این چادر مسافرتی می توانند از محیط اطراف لذت ببرند و به استراحت بعد از شنا بپردازند.


خرید

اگر قصد خرید چادر مسافرتی 2 نفره عصایی بست وی را دارید می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کنید و به سرعت محصول را سفارش دهید.

نوع
عصایی
طول
200 سانتی متر
عرض
100 سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
دارای درب بزرگ
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...