چادر مسافرتی 2 نفره عصایی فرینو خارجی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 220 سانتی متر
  • عرض: 170 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
5,165,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 14 نفره عصایی محصولی مقاوم و امکان نصب اسان و ضداب و ساختاری سبک قابل خرید از فروشگاه انلاین اینتکس در سراسر ایران

چادر مسافرتی 2 نفره عصایی فرینو یکی از بهترین چارد هایی می باشد که تا کنون توسط شرکت فرینو تولید و روانه بازار گردیده است و در بازار های جهانی این کالا از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد . ابعادی که برای این محصول در نظر گرفته شده است بسیار مناسب و قابل استفاده برای 2 نفر همزمان می باشد و با توجه به ابعاد مناسب بسته بندی به راحتی قابل حمل می باشد و در مکان های مد نظر می توانید مورد استفاده قرار دهید . بدنه این محصول از جنس پلی استر می باشد که از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد به هیمن سبب از این محصول به راحتی می توانید در کوهستان با خیالی آسوده استفاده نمایید . پایه هایی که برای این محصول در نظر گرفته شده است از جنس آلمینیوم می باشد که بسیار مقاوم در برابر وزش باد شدید ، طوفان و شرایط جوی مختلف می باشد از همین رو این کالا می تواند یک پناهگاه بسیار ایمن برای شما باشد . ساختار و طراحی این محصول طبق استاندارد های جهانی می باشد و با توجه به کیفیت بالایی که دارد توانسته است با چادر هایی که امروزه توسط شرکت های دیگر تولید می شود رقابت کند . بدنه ضد آب این کالا برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در هوا بارانی به راحتی از آن استفاده نمایید . در قسمت های کناری چادر مسافرتی یک پنجره طراحی شده است که به کمک توری نیز پوشیده شده است که از ورود حشرات به داخل چادر جلوگیری می کند . در بسته بندی این چادر یک طناب و میخ که برای مهار چادر مورد استفاده قرار می گیرد . راه اندازی این چادر بسیار راحت و آشان می باشد که در مدت زمان کوتاهی انجام می شود . برای خرید چادر مسافرتی با کیفیت شما می توانید به سایت فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی چادر مسافرتی در ایران مراجعه کرده و خرید خود را به صورت آنلاین انجام داده و در اسرع وقت کالا خود را در درب منزل تحویل بگیرید . 

 چادر مسافرتی 2 نفره فرینو خارجی با طراحی مهندسی شده ای که دارد می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در مناطقی با آب و هوای ناپایدار باشد . بسیاری از افرادی که قصد سفر به مناطق کوهستانی را دارند به دنبال خرید چادر مسافرتی امن و با کیفیت می باشند که سرپناهی استاندارد برای برپایی کمپینگ در شرایط نامساعد جوی ایجاد کند . این چادر مسافرتی با ساختاری مقاوم در برابر فشار ، طوفان و بادهای شدید و نفوذ آب ، یکی از بهترین انتخاب ها برای برپایی کمپینگ در مناطق سردسیری می باشد . اگر شما هم قصد خرید این چادر مسافرتی با کیفیت را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید زیرا قصد داریم این محصول را به طور کامل به نقد و بررسی بگذاریم .

با نگاهی به ساختار این چادر مسافرتی به وضوح می توان نگاه مهندسی شده ای را در شکل ظاهری این محصول مشاهده کرد . جایی که سقف محصول به صورت شیبدار ساخته شده است تا از راکد ماندن آب در هنگام بارش های شدید جلوگیری به عمل آورد و سقف چادر به گونه ای از آب پر و سنگین نشود . همچنین پوشش دوم چادر مسافرتی ، مقاومت بسیار بالایی را در برابر نفوذ آب ایجاد می کند و باعث می شود تا چادر برای استفاده در شرایط نامساعد جوی به خوبی آب بندی شده باشد و نفوذ آب به درون چادر حتی در بارش های شدید ، غیرممکن باشد . 

با نگاهی به بسته بندی این چادر مسافرتی برند فرینو می توانیم ، میخ ها و طناب نصب را مشاهده کنیم که برای استحکام بخشیدن به بدنه چادر مسافرتی در هنگام نصب کارایی فوق العاده ای دارد . علاوه بر لوازم ذکر شده ، یک ساک حمل جمع و جور نیز درون بسته بندی وجود دارد که چادر مسافرتی را به همراه لوازم جانبی به صورت کامل درون خود جای می دهد . بدنه این چادر مسافرتی دارای انعطاف پذیری فوق العاده ای می باشد و به همین خاطر در هنگام جمع شدن ، فضای کمی را اشغال می کند و به راحتی می توانید این محصول را در پیاده روی برای رسیدن به محل کمپینگ به همراه خود داشته باشید . وزن این محصول دو کیلو گرم می باشد و سبک بودن آن به نسبت سایر چادرهای مسافرتی دو نفره باعث شده تا با مزیت بزرگی رو به رو شوید .

متریال استفاده شده در ساخت بدنه بیرونی این چادر مسافرتی از نوع پلی استر ضد آب می باشد . این متریال علاوه بر مقاومت استاندارد در برابر نفوذ آب ، کاملا مستحکم در برابر تابش مستقیم نور خورشید نیز می باشد و پوسیدگی در بدنه و تا تغییر رنگ به هیچ عنوان اتفاق نخواهد افتاد . همچنین برای بالا بردن استحکام و امکان برپایی شرایط در مناطق نسبتا خیس و بارانی ، در بخش کف این چادر مسافرتی از متریال پلی اتیلن دو لایه استفاده شده است که کاملا مقاوم در برابر نفوذ آب است .

ستون های یک چادر مسافرتی می تواند اصلی ترین بخش ساختاری محصول به شمار بیاید . ستون هایی که در این محصول از نوع آلومینیومی می باشد که با ضخامت بالایی که دارد به خوبی در برابر بادهای شدید نیز مقاومت خواهد داشت . این ستون های در هنگام نصب به هم متصل می شوند و به راحتی می تواند استحکام چادر را در شرایط نامساعد جوی حفظ کند . فضایی که این چادر مسافرتی فرینو در اختیار شما قرار می دهد مناسب برای استفاده دو نفره است که با توجه به این ابعاد به راحتی می توانید در ظرفیت دو نفره بزرگسال با کیسه خواب درون این چادر قرار بگیرد و با کمبود فضا رو به رو نشوید . خرید چادر مسافرتی فرینو با ارزان ترین قیمت و کیفیت اورجینال را همین حالا می توانید از نمایندگی فروش چادر مسافرتی اینتکس تهران نهایی کنید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
عصایی
طول
220 سانتی متر
عرض
170 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
درپوش
خیر
ضدآب
است
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت فرینو
ظرفیت دراز کش 2 نفر
دارای هواکش و پشه بند
مناسب سفر های مختلف
ابعاد بسته بندی: 32 در 17 سانتی متر
جنس کف از پلی اتیلن
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...