چادر مسافرتی 2 نفره عصایی فرینو حرفه ای

کد ۸۸۲۲۲

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 175 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره عصایی فرینو از دیگر محصولات بسیار با کیفیت شرکت فرینو می باشد که به تازگی روانه بازار های جهانی شده است . این محصول بی نظیر که به رنگ نارنجی ساخته شده است یکی از مقاوم ترین چادر های کمپینگ می باشد که با طراحی بسیار خوبی که دارد می تواند در شرایط بد کوهستانی که ممکن است برف و باران ببارد و طوفان های شدید شروع به وزیدن کند دوام بیاورد و حافظ جان افراد باشد ، به همین دلیل نیز کوهنوردان می توانند با استفاده از این محصول بی نظیر به کوهنوردی بپردازند . 

ابعاد این محصول می تواند فضای بسیار کافی را برای استفاده دو نفر حتی به صورت خوابیده فراهم کند . این محصول که از بدنه پلی استر ساخته شده است می تواند به بهترین شکل در برابر نفوذ مایعات به داخل چادر مقاومت کند ، همچنین روکش پلی اورتانی جدا شدنی این چادر مسافرتی نیز به شما اجازه می دهد تا در صورت نیاز با کشیدن روکش بر روی چادر ، بدنه آن را بسیار مقاوم کنید ، همچنین این روکش می تواند در گرم ماندن فضای داخلی چادر در سرما نقش بسزایی داشته باشد . طراحی گنبدی شکل و کوتاه محصول باعث شده است تا این چادر در شرایط طوفانی بتواند باد را به اطراف منحرف کند تا بدین صورت تعادل خود را به بهترین شکل حفظ کند . همچنین نبود پنجره در بدنه این محصول باعث شده است تا هیچ درزی در بدنه ایجاد نشود تا چادر بتواند در مقابله با سرما ایمن باشد . جنس پایه های این چادر مسافرتی عصایی نیز از آلومینیوم بوده و می تواند در برابر ضربه ها و فشار ها مقاومت کند . همچنین طول عمر این جنس یعنی آلومینیوم و پارچه های شمعی چون پلی استر و پلی اورتان بسیار بالا بوده و شما می توانید سالیان سال این محصول را مورد استفاده قرار دهید . برای خرید این محصول می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید و اقدام به خرید کنید.

چادر مسافرتی 2 نفره عصایی فرینو حرفه ای

یکی از مهم ترین انواع تجهیزات سفری که نیاز بوده برای اقامت در طبیعت به همراه داشته چادر مسافرتی می باشد. چادر های مسافرتی به دلیل استقبال بالایی که مصرف کنندگان در تنوع بالایی طراحی و تولید شده که یکی از انواع سایز کوچک این گروه از محصولات که فروش قابل توجهی داشته چادر مسافرتی 2 نفره عصایی فرینو حرفه ای نام دارد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا به تحلیل کامل ساختار این چادر مسافرتی در تمامی ابعاد اشاره کنیم. اگر شما نیز قصد خرید این چادر مسافرتی را دارید توصیه می کنیم تا انتهای این بخش ما را همراهی کنید.

چادر مسافرتی 2 نفره عصایی فرینو حرفه ای | فروشگاه اینتکس


مشخصات ظاهری چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 2 نفره عصایی فرینو حرفه ای یک محصول مستطیل شکل بوده که بدنه آن به رنگ طوسی و نارنجی تولید شده که یک تضاد زیبا را به نمایش می گذارد. در بخش ابتدایی این محصول یک درب بزرگ تعبیه شده که از طریق بند به دو سمت باز می شود. این درب بزرگ و استاندارد بوده و موجب می شود شما در بخش داخلی از نور کافی و دمای مطبوع به دلیل گردش ازدانه هوا لذت ببرید. سازه های این چادر مسافرتی در قسمت رویه خارجی نصب شده و در هر ضلع محصول گیرهایی وجود دارد. این گیره ها برای استفاده از میخ و طناب نصب در کوهستان کارایی خواهد داشت. در کنار این محصول یک کیسه تعبیه شده که برای نگهداری از لوازم کوچک و ناارزش نظیر کیف پول مورد استفاده قرار می گیرد. بدنه این چادر مسافرتی به صورت نیم دایره بوده و فاقد سقف می باشد. به همین دلیل بوده که در زمان بارندگی آب باران در بخش سقف تجمع نکرده و این قطرات به راحتی به سمت زمین سرازیر می شوند. این چادر مسافری مجهز به یک پوشش دوم نیز بوده که در زمینه افزایش کارایی محصول در مناطق کوهستانی و بارانی موثر واقع خواهد شد.


مشخصات فنی چادر مسافرتی

مهم ترین بخش برای خرید چادر مسافرتی مناسب کوهنوردی بوده مربوط به مشخصات فنی بوده که میزان ایمنی شما در زمان استفاده و همچنین طول عمر بدنه محصول را تعیین خواهد کرد. چادر مسافرتی 2 نفره عصایی فرینو حرفه ای یک نمونه محصول مستطیل شکل بوده که طول آن برابر با 210 سانتی متر بوده که عرض آن معادل 175 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه محصول 100 سانتی متر بوده که موجب می شود در زمان وزش باد شدید موقعیت محصول بر روی زمین ثابت مانده و شما بتوانید در کوهستان به راحتی از این محصول استفاده کنید. میزان این ابعاد موجب می شود تا دو نفر بزرگسال برای زمان خوابیدن استاندارد می باشد. نوع سازه های نگهدارنده این چادر مسافرتی مدل عصایی عنوان می شود. در نوع سازه از فلز های باریک و کوتاهی استفاده شده که از طریق انرژی مغناطیسی به یکدگیر متصل شده و رشته هایی را تشکیل می دهند. این رشته های باریک در داخل درزهای تعبیه شده بر روی رویه محصول فرو رفته و بدنه چادر مسافرتی را تشکیل خواهند داد. جنس بدنه چادر مسافرتی که میزان کارایی و کیفیت آن را تعیین کرده در این نوع محصول از مرغوب ترین نوع پلی استر تولید شده است. این جنس بدنه باداوم و مقاوم بوده و همچنین کاملا ضدآب می باشد. از طرفی این نوع روکش بدنه می تواند اشعه فرابنفش خورشید را بازتاب کرده و قابلیت تنفس داشته تا در بخش داخلی محصول از دمای مناسبی بهره منده می شوید. این چادر مسافرتی یک روکش دوم از نوع پلی اورتان نیز داشته که در زمینه کارایی محصول در روز های بارانی و سرد موثر واقع خواهد شد.


خرید چادر مسافرتی

اگر شما قصد انتخاب و خرید چادر مسافرتی 2 نفره عصایی فرینو حرفه ای و تمامی تجهیزات سفری را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا به صورت غیر حضوری از وب سایت این نمایندگی اقدام کرده تا محصول یاد شده را با کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
210 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پلی استر با روکش پلی اورتان
جنس پایه ها
آلومینیوم
آفتاب گیر
خیر
پشه بند
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر باران
دارای جیب داخلی
ضد آب
ضد اشعه
مقاوم در برابر باران
جنس لایه زیرین از نایلون با قابلیت تهویه
اقلام همراه
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...