چادر مسافرتی 2 نفره عصایی پکینیو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 180 سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره عصایی پکینیو در تنها نمایندگی فروش چادر مسافرتی ، فروشگاه اینتکس تهران مرکز فروش محصولات بادی با قیمت ارزان و مناسب

چادر مسافرتی 2 نفره عصایی پکینیو یکی از بهترین نوع چادر های مسافرتی می باشد که مناسب برای کوهنوردی و طبیعت گردی طراحی شده است . این محصول با توجه به ساختار زیبا و مدرنی که دارد توانسته است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید . بدنه این محصول از جنس پلی استر ضخیم می باشد که از مقاومت بالایی در براب نفوذ آب به داخل چادر بهرمند می باشد . کف آن از جنس پلی استر آکسفورد می باشد که از مقاومت بالایی در برابر فشار و رطوبت برخوردار می باشد به همین سبب از این محصول می توانید در مکان های مختلف مانند کوهستان به راحتی استفاده نمایید . پایه های این محصول از جنس آلمینیوم می باشد که بسیار مقاوم در برابر وزش باد شدید و طوفان می باشد و برای استحکام بالاتر این محصول می توانید به کمک میخ و طنابی که در بسته بندی وجود دارد می توانید چادر را به زمین متصل نمایید . برای این محصول یک ساک حمل تعبیه شده است که به شما کمک می کند که به راحتی آن را با خود حمل نمایید و در مکان های مختلف به راحتی از آن استفاده نمایید .

 از مهمترین ویژگی این کالا که می توان به آن اشاره کرد راه اندازی راحت آن می باشد که در کمترین زمان ممکن انجام می شود . چادر مسافرتی 2 نفره عصایی دارای 1 سال گارانتی می باشد که به شما کمک می کند که به خیالی آسوده از آن استفاده نمایید . برای این محصول یک درب اصلی برای دسترسی آسان به داخل چادر ، دو پنجره برای تهویه و نور رسانی به داخل چادر و همچنین توری هایی برای برای جلوگیری ورود حشرات و جانوران به داخل چادر جلوگیری می کند . برای خرید چادر مسافرتی شما می توانید به سایت اینتکس تهران ، نمایندگی مرکزی چادر مسافرتی در ایران مراجعه نمایید . 

چادر مسافرتی 2 نفره عصایی پکینیو

چادر مسافرتی 2 نفره عصایی پکینیو یک نمونه از محصولات باداوم و استاندارد برای استفاده در تمامی مقاصد سفر از جمله کوهستان ، جنگل ، ساحل و... بوده که وزنی کم داشته و یا سادگی راه اندازی می شود. این محصول در بخش داخلی خود از نورکافی و همچنین امکان گردش ازدانه هوا برخوردار بوده به طوری که می توانید از یک دما مطبوع در بخش داخلی آن لذت ببرید. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر شما نیز قصد خرید چادر مسافرتی را دارید توصیه می کنیم تا انتهای این بخش همراه با ما باشید.

چادر مسافرتی 2 نفره عصایی پکینیو | نمایندگی اینتکس


کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

افراد در زمان خرید چادر مسافرتی به دنبال محصولی بوده که در مقابل پرداخت هزینه دیگر دغدغه ای از طول عمر آن نداشته و محصول را بتوانند به راحتی در سال های طولانی استفاده کنند. برای دریافت محصولی با طول عمر و کارایی بالا نیاز بوده تا در زمان خرید به جنس بدنه چادر مسافرتی توجه بالایی شود. چادر مسافرتی 2 نفره عصایی پکینیو یک نمونه از چادر مسافرتی چهار فصل بوده زیرا بدنه اصلی آن را از مرغوب ترین نوع پارچه ضدآب و باداوم پلی استر طراحی و تولید می کنند. این نوع بدنه عایق دما بوده و در روز های سرد زمستان گرمای محیط داخلی محصول را به خوبی حفظ خواهد کرد. از سوی دیگر این پارچه پلی استر قابلیت تنفس نیز داشته تا در زمان خوابیدن در داخل محصول در روز های سرد دیگر شاهد قطرات اب بر روی دیواره داخلی محصول نباشید. این محصول در واقع یک چادر مسافرتی دوپوش بوده که این پوشش دوم را از نوع پلی اورتان طراحی کرده تا در زمینه افزایش میزان ضدآب بودن بدنه موثر واقع شود. سازه های مقاوم این چادر مسافرتی وزنی کم با طول عمری بالا داشته که از نوع فلز آلومینیوم گالوانیزه با خاصیت ضدزنگ بودن تولید شده است. این نوع چادر مسافرتی را شما می توانید به راحتی در تمامی شرایط آب و هوایی و فصول سال استفاده کرده و لذت ببرید.


نوع چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی را غالبا با در نظر گرفتن نوع سازه ها به سه گروه عصایی ، فنری و اتومات طبقه بندی می کنند. این محصول نیز بر همین اساس در گروه چادر مسافرتی عصایی قرار دارد. در طراحی این نوع چادر مسافرتی از سازه هایی باریک و کوتاه استفاده شده که به دلیل اتصال آهنربا به بخش ابتدا و انتهای آن ها دارای خاصیت آهنربایی هستند. به همین دلیل بوده که شما با استفاده از انرژی مغناطیسی می توانید در زمانی کوتاه این سازه های کوتاه ره به یکدیگر وصل کرده تا ستون های اصلی چادر مسافرتی ساخته شوند. این سازه ها را تنها کافی بوده در محل هایی از رویه بدنه که به این منظور تعبیه شده قرار دهید تا محصول برای استفاده شما اماده گردد. این نوع سازه به مراتب برای راه اندازی و همچنین جمع اوری نسبت به سایر نمونه های نیاز به صرف وقت و انرژی بالاتری داشته اما در مقابل باداوم ترین نوع ساختار بدنه چادر مسافرتی را در اختیار شما قرار می دهد.


سایز و ابعاد چادر مسافرتی

سایز محصولاتی سفری نظیر چادر مسافرتی به دلیل فضایی که در اختیار شما برای استراحت قرار داده از اهمیت بالایی بخوردار می باشد. چادر مسافرتی 2 نفره عصایی پکینیو یک نمونه از محصولات با بدنه مستطیل شکل بوده که طول آن برابر با 210 سانتی متر و عرض آن معادل 180 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه این محصول نیز 110 سانتی متر بوده تا در زمان وزش باد شدید موقعیت محصول بر روی سطح زمین ثابت مانده و تمامی افراد نیز بتوانند به راحتی در بخش داخلی تردد کنند. این میزان ابعاد بدنه موجب می شود تا بخش داخلی این چادر مسافرتی برای استفاده 2 نفر بزرگسال به صورت درازکش مناسب بوده اما در صورت نشستن این فضا قابل استفاده برای 4 الی 5 نفر بزرگسال خواهد بود. وزن بدنه این چادر مسافرتی نیز 5 کیلوگرم بوده که موجب می شود شما بتوانید در زمان کوهنوردی و یا پیاده روی در طبیعت بدون احساس خستگی این محصول را به همراه ببرید.


خرید چادر مسافرتی

برای خرید چادر مسافرتی 2 نفره عصایی پکینیو و یا سایر نمونه های چادر مسافرتی و کوهنوردی سایز کوچک می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده تا در سراسر ایران یک محصول اصل و اورجینال را با قیمت مناسب دریافت نمایید.

نوع
عصایی
طول
210 سانتی متر
عرض
180 سانتی متر
ارتفاع
110 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت پکینیو
ظرفیت دراز کش 2 نفر
دارای هواکش و پشه بند
مناسب سفر های مختلف
جنس کف از پلی استر
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...