چادر مسافرتی 2 نفره فرینو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 290 سانتی متر
  • عرض: 140 سانتی متر
  • ارتفاع: 105 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر مسافرتی 2 نفره فرینو ، یکی از پرفروش ترین چادر های مسافرتی سبک این شرکت است که دارای بدنه ای بسیار مقاوم است.

چادر مسافرتی 2 نفره فرینو یکی از پرفروش ترین چادر های مسافرتی سبک این شرکت است که دارای بدنه ای بسیار مقاوم است . این محصول از جدید ترین محصولاتی است که روانه بازار شده است و طراحی آن بسیار مدرن است به همین علت است که می توان این محصول را در لیست پر فروش ترین های شرکت فرینو بیابید . این محصول با توجه به ویژگی هایی که دارد موجب شده تا در هر شرایط آب و هوایی بتوان از محصول استفاده کرد . این چادر مسافرتی با توجه به ابعادی که دارد می تواند دو فرد بالغ را به صورت دراز کش در درون خود ایجاد کند بدون اینکه کمبود فضایی را احساس کنند . این محصول یکی از مناسب ترین چادر های مسافرتی کمپینگ بوده و می توان از آن در مناطق کوهستانی ، اطراق های جنگلی استفاده نمود بدون اینکه نگران شرایط جوی باشید ، چرا که بدنه این چادر مسافرتی می تواند در بدترین شرایط آب و هوایی نیز حافظ جان افراد باشد . جنس بدنه ای که این چادر مسافرتی ساخته شده از پارچه شمعی به نام پلی استر می باشد ، این جنس در نازک ترین حالت خود نیز می تواند به بهترین شکل در برابر رطوبت و سرما مقاوم باشد ، به همین علت نیز بسیار سبک است . فریم یا پایه های این چادر مسافرتی نیز آلومینیومی بوده و می تواند در برابر فشار ها و ضربه ها مقاوم باشد ، این فلز به دلیل سبکی قابل ملاحظه ای که دارد یکی از بهترین اجناس برای تولید چادر مسافرتی شده است چرا که باعث می شود وزن کلی چادر بالا نرود تا حمل و نقل محصول بسیار راحت باشد . برای خرید تنها کافیست تا با فروشگاه intex تماس حاصل فرمایید.

چادر مسافرتی 2 نفره فرینو

چادر مسافرتی 2 نفره فرینو محصولی محبوب در بین علاقه مندان به مسافرت و گردشگری می باشد و می تواند بهترین شرایط را داشته باشد در نتیجه پر فروش بوده و در بهترین کیفیت در اختیار افراد قرار گرفته است. چادر مسافرتی را می توان برای کوهنوردی نیز استفاده کرد و توسط کسانی که دائم در حال کوهنوردی می باشند نیز کاربرد دارد. بدنه به طور کلی برای این گونه استفاده سازگاری دارد و می تواند در شرایط سرد و سخت نیز دارای طول عمر بالا باشد. از این رو یکی از با دوام ترین محصولات مسافرتی بوده است و در بین افراد شناخته شده می باشد. چادر مسافرتی مد نظر با گنجایش دو نفره می تواند بهترین طول عمر را ایجاد سازد و شرایط را برای علاقه مندان به بهترین شکل رقم بزند. در نتیجه این محصول خاص که دارای بدنه ای با طول عمر بالا می باشد می تواند در دسترس افراد برای استفاده طولانی مدت قرار بگیرد و در محل های مختلف احداث شود. نصب این چادر مسافرتی نیز آسان بوده است و در زمانی کم رخ می دهد. از این رو برای افرادی که به سرعت نیاز به داشتن سرپناه هستند مناسب می باشد و می تواند بهترین اقامتگاه را برای آن ها ایجاد سازد. جهت کسب اطلاعات درباره چادر مسافرتی مد نظر مطالب زیر را مطالعه کنید.


سازگاری با محیط

این چادر مسافرتی به جهت استفاده در تمامی روز های سال ساخته شده است و بنابراین طراحی آن نیز به سبکی مدرن و مفید بوده است. از این رو می تواند مناسب ترین ظاهر را داشته باشد و در نتیجه شرایط ویژه ای را تجربه کند. اجزای تشکیل دهنده چادر مسافرتی نیز تنها دو بخش می باشد که در واقع می بایست دارای کیفیت و دوام مطلوبی باشد و بتواند در طولانی مدت موقعیت های مختلفی را تجربه کند و مقاومت بالایی در این زمینه داشته باشد. از این رو رویه محصول که بدنه اصلی و دیواره ها را شامل می شود از جنس پارچه پلی استر است که دارای کیفیت لازم و مطلوب برای داشتن طول عمر بالا می باشد و می تواند دوام بالایی در زمینه استفاده در کوهستان را داشته باشد. همچنین با داشتن مقاومت در جنگل ها نیز می تواند اقامتگاهی امن را ایجاد سازد. سازه های این چادر مسافرتی نیز با دوام بالا در برابر وزش باد های شدید مقاومت دارد و می تواند از هر گونه شکستگی و آسیب در امان باشد. از این رو شرایط ویژه ای برای علاقه مندان به گردشگری ایجاد می سازد.


استفاده از محصول در ساحل

برخی از افراد در زمان سفر به مناطقی که دارای دریا می باشند تمایل دارند که چادر مسافرتی را نیز در ساحل احداث کند و در این فضا یا به طور طولانی مدت اقامت داشته باشند و یا برای استراحت پس از شنا به این چادر مسافرتی نیاز داشته باشند. از این رو امکان راه اندازی و نصب محصول وجود دارد که در زمانی کم ایجاد می شود و وقت افراد را نمی گیرد. علاوه بر این موارد بدنه را می توان در محیط هایی مانند ساحل نصب کرد چرا که دارای قابلیت ضد آب می باشد و در این مواقع آب و رطوبت را به داخل خود راه نمی دهد. از این رو راحتی زیادی برای استفاده کنندگان ایجاد می کند.


ضد زنگ بودن پایه های محصول

از آن جایی که این چادر مسافرتی قادر به استفاده در محیط های مرطوب است و در شرایط بارانی برحسب وجود بدنه ضد آب می تواند موقعیتی مناسب را ایجاد سازد دارای پایه های ضد زنگ بوده است و می تواند در طولانی مدت این ظاهر زیبای خود را حفظ کند. از آن جایی که پایه ها ضد زنگ می باشند می توانند از بروز پوسیدگی نیز جلوگیری کند و در واقع استحکام محصول به هم نخورد.


خرید

چادر مسافرتی 2 نفره فرینو دارای قیمتی مناسب می باشد و با توجه به مزیت های گفته شده یکی از مفید ترین چادر های مسافرتی می باشد که در نمایندگی اینتکس تهران برای خرید آماده است.

نوع
مسافرتی
طول
290 سانتی متر
عرض
140 سانتی متر
ارتفاع
105 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
الومینیومی
اتوماتیک
خیر
درپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت فرینو
ظرفیت دراز کش 2 نفر
مناسب سفر های مختلف
وزن : 2.4 کیلو گرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب،کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...