چادر مسافرتی 2 نفره فرینو مدل Manaslu

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 360 سانتی متر
  • عرض: 130 سانتی متر
  • ارتفاع: 104 سانتی متر
7,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر مسافرتی 2 نفره فرینو مدل Manaslu از سری چادر های مسافرتی کمپینگ و کوهنوردی با دوام بالا از فروشگاه اینتکس با قیمت مناسب

چادر مسافرتی 2 نفره فرینو مدل Manaslu از سری چادر های حرفه ای و استاندارد می باشد که توسط سازمان ورزش کوهنوردی مورد تایید قرار گرفته است ، اگر به دنبال تهیه یک چادر مسافرتی مناسب برای استفاده در مناطق کوهستانی و شرایط بد جوی هستید بی شک چادر مسافرتی 2 نفره فرینو مدل Manaslu گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود . فرینو یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده چادر های مسافرتی حرفه ای می باشد که در کنار آن بسیاری از لوازم ورزشی و کوهنوردی را نیز تولید می کند ، به همین دلیل با تجربه کاری بسیار بالای خود انواع چادر های مسافرتی مختلف را تولید کرده است . این مدل دارای ابعاد مناسب برای استفاده 2 نفر می باشد و جنس بدنه آن از پارچه شمعی پلی استر صددرصد ضد آب است ، این پارچه از ضخامت بسیار خوبی برخوردار بوده و می تواند در برابر سرما ، باران و ... مقاوم باشد ، همچنین پایه های محصول نیز از جنس آلومینیوم ضد زنگ بوده و استحکام لازم را دارد ، استفاده از این فلز به دلیل سبکی آن است تا بدین ترتیب بتواند وزن چادر مسافرتی را به منظور حمل آسان تر کاهش دهد . نوع طراحی و ساختار محصول که به صورت گنبدی بوده و فاقد پنجره است موجب شده تا چادر مسافرتی در برابر طوفان مقاوم باشد . سایر ویژگی های این محصول در جدول زیر وارد شده است . فروشگاه اینتکس بزرگ ترین نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران است که می توانید انواع چادر های مسافرتی حرفه ای و خانوادگی را خریداری کنید .

چادر مسافرتی 2 نفره فرینو مدل Manaslu
انواع چادرهای مسافرتی در سایت اینتکس تهران موجود می باشند. این چادرها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و با توجه به نیاز هر فرد قابل خریداری می باشند. چادر های مسافرتی حرفه ای برای استفاده در هنگام کوهنوردی، کمپینگ و ... در این سایت موجود هستند. این چادرهای مسافرتی از الزامات سفر برای افراد علاقه مند به گردش می باشد. چادر مسافرتی 2 نفره مدل Manaslu یک چادر مسافرتی با طراحی جالب و خاص می باشد که در سایت اینتکس تهران موجود است. در ادامه به معرفی این چادر مسافرتی می پردازیم.
ظاهری خاص و کاربردی
این چادر مسافرتی دارای طراحی ظاهری جالب می باشد. این محصول به صورت منحنی ساخته شده است. سقف این چادر مسافرتی به صورت گنبدی شکل می باشد. سقف این چادر مسافرتی به صورت دولایه ساخته شده است و لایه زیرین دارای اسکلت بیرون از رویه چادر است. اسکلت چادر مسافرتی به صورت عصایی طراحی شده است و به سادگی راه اندازی می شود. در قسمت کناری چادر مسافرتی دو عدد پنجره قرار دارد که برای تعویض هوای داخل چادر مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین این پنجره ها دارای توری بوده و در صورت نیاز به نور آفتاب، می توان پنجره را باز گذاشته و قسمت توری را بست تا از ورود پشه و مگس و دیگر حشرات به داخل چادر جلوگیری شود. در قسمت جلویی این چادر مسافرتی در ورودی قرار گرفته است. این در ورودی توسط زیپ که دور تا دور آن وجود دارد قابل باز و بسته شدن می باشد. لایه رویی موجود در سقف چادر مسافرتی توسط بندهایی به سطح زمین محکم می شود تا با بروز طوفان و باد شدید کنده نشود. در دور تادور این محصول بندهایی قرار داده شده تا بتوانید توسط آن چادر مسافرتی را بر روی زمین محکم کنید.
موارد استفاده از چادر مسافرتی
این محصول برای استفاده حرفه ای طراحی شده است. دارا بودن وزن سبک به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در ورزش هایی مانند کوهنوردی این چادر مسافرتی را به همراه خود ببرید. هم چنین در گردش ها و کمپینگ ها گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در هنگام شب می باشد. زیرا بدنه ای مقاوم داشته که به سادگی دچار آسیب نمی شود. هم چنین از مقاومت بسیار بالایی در برابر سرمای شدید و وزش باد بهره مند است. به همین جهت در صورت بروز سرمای شدید هوا در هنگام شب، از شما محافظت کرده و با وجود طوفان از زمین جدا نمی شود.
روش های راه اندازی
این چادر مسافرتی را در هر شرایط جوی می توان مورد استفاده قرار داد. این محصول به سادگی و در زمان کوتاهی راه اندازی می شود و دارای یک ساک حمل است. چادر مسافرتی را می توانید در ساک حمل قرار دهید و به راحتی در هر محیطی آن را به همراه خود ببرید.
ابعاد ظاهری چادر مسافرتی
این چادر مسافرتی دارای طول 360 سانتی متر و عرض 130 سانتی متر است. ارتفاع این چادر مسافرتی معادل 104 سانتی متر می باشد. این محصول برای استفاده دو نفر به صورت درازکش طراحی شده است. این محصول دارای ابعاد بسته بندی کوچکی بوده که به راحتی قابل جابه جایی می باشد.
کیفیت بدنه و اسکلت
رویه چادر مسافرتی از بهترین نوع پلی استر ساخته شده است. این نوع جنس در برابر آب و بارندگی مقاومت کرده و در هنگام بارش باران، آب به داخل چادر مسافرتی نمی ریزد. هم چنین در برابر برودت هوا نیز مانند عایق می باشد و از شما محافظت می کند. اسکلت این چادر مسافرتی از فلز آلومینیوم ساخته شده است. این فلز در برابر شکستگی بسیار مقاوم بوده و وزنی سبک دارد. به دلیل استفاده از این فلز، پایه های چادر مسافرتی به خوبی بر روی زمین محکم می شوند و در برابر فشار بالا، دچار آسیب و شکستگی نمی شوند.
روش خرید
چادر مسافرتی 2 نفره فرینو مدل Manaslu را با قیمتی ارزان می توانید از سایت فروشگاهی اینتکس تهران خریداری نمایید. با وارد شدن به این سایت و ثبت سفارش خود، در زمان کوتاهی این محصول را درب منزل دریافت خواهید کرد.


نوع
عصایی
طول
360 سانتی متر
عرض
130 سانتی متر
ارتفاع
104 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
آفتاب گیر
خیر
ضدآب
است
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت فرینو
ظرفیت دراز کش 2 نفر
قابلیت راه اندازی سریع
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...