چادر مسافرتی 2 نفره هاسکی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 290 سانتی متر
  • عرض: 145 سانتی متر
  • ارتفاع: 120 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره هاسکی یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین چادر های تولید شده توسط شرکت هاسکی می باشد که با قیمت بسیار مناسب در فروشگاه اینتکس

چادر مسافرتی 2 نفره هاسکی یکی از سری چادر های مسافرتی تولید شده توسط شرکت هاسکی می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول از طراحی جالب و منحصر به فردی برخوردار است که این امر سبب شده تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند و تبدیل به یکی از محصولات پر فروش این شرکت بشود. بدنه این چادر از جنس پلی استر بوده که دارای روکش پلی اورتان می باشد. این روکش ضد آب بوده و به هیچ عنوان اجازه نفوذ آب به داخل چادر مسافرتی را نمی دهد تا شما بتوانید در هوای بارانی هم از این چادر استفاده کنید، درون آن نشسته و از مسافرت خود لذت ببرید. علاوه بر ضد آب بودن، این روکش دارای خاصیت ضد اشعه نیز می باشد که در فصل هایی که هوا گرم است و آفتاب به شدت می تابد، این روکش اجازه نفوذ این اشعه را به داخل چادر نمی دهد . وزن این محصول 2.9 کیلو گرم بوده که شما می توانید آن را به راحتی حمل و جا به جا کنید. یکی از مهمترین قسمت های چادر های مسافرتی، ستون های آن می باشد. ستون های این چادر ضد آب از فایبر گلاس بوده و دارای استحکام بسیار بالایی می باشد و به سادگی هنگام وزش باد واژگون نمی شود. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید .

چادر مسافرتی 2 نفره هاسکی


چادر مسافرتی 2 نفره هاسکی از خاص ترین و در عین حال مقاوم ترین تولیدات شرکت هاسکی است که کیفیت بی نظیری دارد. این محصول ساختار جذابی دارد که از این حیث با نمونه های مشابه و دیگر چادر های برند های دیگر بسیار متفاوت است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول بی نظیر را با هم بررسی نماییم........................


طراحی و ارگونومی ساخت


یکی از مهم ترین نکاتی که این محصول را از سایر چادر های مسافرتی متفاوت کرده است نوع ساخت و طراحی این محصول است که باعث شده تا یک کالای با کیفیت را شاهد باشیم. در همین خصوص باید به این نکته اشاره کرد که این کالا ظاهری مستطیلی شکل دارد که قسمت جلویی ان دارای یک شیب ملایم به سمت پایین بوده و باعث شده تا مقداری شکل و شمایل مثلثی هم به این محصول ببخشد.قسمت بالایی سقف این کالا دارای یک عدد هواکش است که باعث شده تا جریان هوا در داخل این محصول اتفاق بیفتد. هم چنین این کالا ساخته شده از رنگ یکدست سبز می باشد که رنگی فوق العاده زیبا می باشد. در بخش انتهایی این محصول نیز نام کارخانه سازنده این چادر مسافرتی یعنی هاسکی نیز به چشم می خورد که نشان از اصالت این محصول دارد. همین طور بر روی قسمت جلویی این کالا نکات ضروری را هم که باید در خصوص این چادر رعایت کنید نقش بسته است. درب این محصول به بغل باز می شود که یک خط نارنجی نیز جدا کننده درب این محصول از بدنه می باشد. تمام این موارد در خصوص طراحی و ارگونومی ساخت این محصول قسمت کوچکی بود که می توانستیم بیان کنیم.



جنس بدنه


این چادر مسافرتی از مقاوم ترین محصولاتی است که به بازار عرضه شده است. این کالا ساختاری فوق العاده دقیق دارد و به صورت کاملا ضد اب طراحی و تولید شده است. هم چنین رویه این محصول ساخته شده از نوع پلی استر با روکش پلی اورتان است که به صورت ضد اشعه نیز طراحی و تولید شده است. لایه زیرین این محصول هم با قابلیت تهویه طراحی و تولید شده است که از دیگر نکات مهم این محصول به شمار می رود.


ابعاد و وزن


طول این چادر مسافرتی 290 سانتی متر و عرض ان نیز 145سانتی متر است. هم چنین این محصول دارای ارتفاع 120 سانتی متر نیز می باشد. این کالا دارای یک عدد درب بزرگ بوده و دو عدد پنجره نیز بر روی این چادر به چشم می خورد. علاوه بر این ها این محصول مناسب برای استفاده دو نفر می باشد که به راحتی می توانند بر روی ان استراحت کرده و به صورت دراز کش از ان استفاده کنند.


راه اندازی و مراقبت و نگهداری


چادر مسافرتی 2 نفره هاسکی در کنار بسته بندی خود یک عدد دفترچه راهنما هم موجود دارد که به سادگی می توانید به استفاده از ان این محصول را راه اندازی نمایید. در حالت کلیهم این محصول به سادگی راه اندازی می گردد. پس از خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی می توانید مشاهده کنید که بر روی این کالا چند عدد محفظه وجود دارد که با استفاده از ان ها می توانید پایه های این محصول را به سادگی عبور داده و از ان استفاده نمایید. هم چنین پس از عبور دادن پایه ها باید این محصول را به صورت مقاوم بر روی زمین قرار داده و با استفاده از طناب و میخ های نصب این محصول را محکم کنید. علاوه بر این ها برای مراقبت از این چادر هم باید از سوراخ شدن بدنه اصلی این کالا جلوگیری کنید. هم چنین سعی کنید تا وسایل مشتعل زا و داغ را هم از کنار این محصول دور کنید تا بدنه اصلی این چادر دچار اسیب جران ناپذیر نشود.


جمع بندی


چادر مسافرتی 2 نفره هاسکی یک محصول خاص و دیدنی است که مقاوم در برابر باران بوده و از کیفیت بالایی هم بهره می برد. این محصول مناسب برای استفاده دو نفر بوده و نصب و راه اندازی ان هم به سادگی انجام می شود. هم چنین قیمت مناسب این محصول هم نسبت به کیفیت بالای ان یکی دیگر از خصوصیات خوب این چادر به شمار می ورد. این محصول را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
290 سانتی متر
عرض
145 سانتی متر
ارتفاع
120 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پلی استر با روکش پلی اورتان
جنس ستون
فایبرگلاس
تعداد در
2 عدد
پشه بند
دارد
هواکش
دارد
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر باران
ساختار دو لایه
ضد آب
ضد اشعه
دارای هواکش
جنس لایه زیرین از نایلون با قابلیت تهویه
اقلام همراه
ساک حمل، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...