چادر مسافرتی 2 نفره وایود مدل terracotta

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: کمپینگ
  • طول: 105 سانتی متر
  • عرض: 215 سانتی متر
  • ارتفاع: 140 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره وایود مدل terracotta در سایت آنلاین فروش چادر مسافرتی و نمایشگاه مرکزی فروش تجهیزات سفر و محصولات بادی ارزان در ایران

چادر مسافرتی 2 نفره وایود مدل terracotta از جدید ترین چادر های مسافرتی یا کمپینگ شرکت وایود است که با نام terracotta  در سال جاری روانه بازار شد و در همان ابتدا به فروش بالا دست یافت . این چادر مسافرتی که تصویر آن را در بالا و در زوایای مختلف مشاهده می کنید ، یکی از برترین چادر های کمپینگ تولید شده است که با طراحی منحصر به فرد خود می تواند در شرایط بد جوی نیز به خوبی کارایی داشته باشد و ایمنی سرنشینان و استفاده کنندگان را تضمین کند . این محصول دارای لچکی و سایه بانی در قسمت جلویی خود است که می توان با باز کردن آن به منظور سایه بان استفاده نمود ، همچنین می توان در شرایطی که باد شدید شروع به وزیدن می کند با استفاده از آن مسیر باد را منحرف کرد تا از درب ورودی محافظت شود . ابعاد بزرگ و استاندارد این چادر مسافرتی طوری طراحی شده است که دو فر بالغ می توانند به صورت دراز کش در درون آن جای گیرند و فضای کافی را داشته باشند ، همچنین مسافرین می توانند مقداری از لوازم و وسایل همراه خود را به داخل چادر بیاورند و همچنین از کیسه های خواب در درون چادر استفاده کنند . جنس بدنه این محصول از پلی استر ساخته شده است تا محصول بتواند در برابر اشعه های مضر خورشیدی ، بارش باران و برف ، سرما ، گرد و خاک و ... به دور باشد ، همچنین این جنس مقاوم بوده و در قرار گیری در دماهای مختلف و در مجاورت با رطوبت پوسیده نمی شود . بدنه فایبرگلاسی آن نیز خیال خریداران را از بابت مقاوم پایه ها نیز راحت کرده است . اگر به دنبال چادر مسافرتی هستید که حمل و نقل و راه اندازی آن راحت باشد این محصول می تواند گزینه خوبی برای شما باشد ، شما می توانید این محصول را به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید.

چادر مسافرتی 2 نفره وایود مدل terracotta

چادر مسافرتی 2 نفره وایود مدل terracotta با کیفیت ترین و با دوام ترین محصولی است که برای گروه های دو نفره استفاده می شود و دارای بدنه ای با طول عمر بالا می باشد. این محصول خاص را می توان با توجه به داشتن مزیت های مختلف به راحتی نصب و راه اندازی نمود و در دسترس افراد برای استفاده طولانی مدت قرار داد. از این رو قابلیت هایی نظیر راحتی و آسایش را برای افراد مهیا می سازد و می تواند یکی از گزینه ها برای استفاده در تمامی فصول سال باشد. چادر مسافرتی زیبایی ظاهری نیز دارد و از این رو می تواند برای افرادی که به ظاهر محصولات نیز اهمیت می دهند مناسب و کاربردی باشد. در زمان مسافرت های طولانی مدت مسئله مهمی که ذهن افراد را به خود جلب می کند مسئله جا و مکان می باشد که باید در وضعیت منحصر به فردی باشد. چنین محصولی می تواند برای محصولات مناسب باشد و در درجه اول برای استفاده کنندگان ایجاد شود. در صورت تمایل به خرید چادر مسافرتی می توانید به مطالب زیر مراجعه کنید.


ضخامت رویه محصول

این چادر مسافرتی از بخش هایی کلی تشکیل شده است که دارای ضخامت می باشد و می تواند در دوام بالا قرار بگیرد. چنین محصولی برای زمانی مناسب است که آب و هوا نامساعد است و وضعیت جوی نامشخص می باشد. از این رو می تواند برای رفتن به مسافرتی آماده باشد و گزینه ای مناسب محسوب شود. چادر مسافرتی در زمان استفاده در کمپینگ ها و برای مسافرت های دو نفره بسیار مناسب می باشد و از این رو در زمان رفتن به محل هایی مانند کوهستان و جنگل می تواند منحصر به فرد ترین گزینه محسوب شود. از این رو ضخامت بدنه نقش مهمی در این کارایی ایفا می کند و برای ایجاد مزیت های مختلف به کار می آید. با توجه به این که بدنه با ضخامت زیاد می باشد استحکام مربوط به آن نیز بیش تر می شود و به این صورت افزایش می یابد. استحکام نقش اصلی را برای استفاده در شرایط مختلف برای چادر مسافرتی ایجاد می کند و باعث دوام و طول عمر بالا در زمان مصرف می شود. با این وجود می توان با خرید این چادر مسافرتی سال های زیاد تری را مشغول استفاده از آن شد و از آن به نحو احسن استفاده کرد.


درب تاشو

این چادر مسافرتی دارای دربی بزرگ می باشد که در بخش جلویی محصول قرار دارد و به صورت تاشو می باشد. از این رو می توان در زمان نیاز به آسانی این محل را باز کرد و یا به صورت تاشو جمع آوری نمود. در این صورت هر فردی از اعضای استفاده کننده از چادر مسافرتی قادر به انجام این کار می باشد و در زمانی کم صورت می گیرد. با این وجود درب محصول فضای کمی را از رویه بدنه در بر می گیرد و می تواند به صورت محکمی بخش جلویی محصول را فرا بگیرد. از این رو قادر به حجم کم جمع آوری شده بر روی بدنه می شود. بر این اساس طراحی محصول را به ساده ترین صورت ایجاد کرده است و می تواند برای تا کردن و جمع آوری محصول مشکلی را برای افراد استفاده کننده  ایجاد نسازد. 


محصول ضد آب

دیگر مزیتی که در این محصول خاص ایجاد شده است و مورد توجه استفاده کنندگان قرار می گیرد ضد آب بودن بدنه بوده است که می تواند محصول را برای استفاده بیش تر آماده سازد و نیز در مواقعی که افراد نیاز به استفاده از محصول در فضاهای بارانی دارند به کار می آید. از سوی دیگر این محصول دارای ضخامت بدنه بوده است و جنس آن نیز به گونه ای بوده است که در مقابل آب و رطوبت غیر قابل نفوذ می باشد. به همین خاطر ضد آب بوده و در تمامی شرایط به کار می رود.


خرید

چادر مسافرتی 2 نفره وایود مدل terracotta محصولی خاص است که در نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران موجود می باشد و برای خرید علاقه مندان آماده است.

نوع
کمپینگ
طول
105 سانتی متر
عرض
215 سانتی متر
ارتفاع
140 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
آفتاب گیر
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت فرینو
ظرفیت دراز کش 2 نفر
قابلیت راه اندازی سریع
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...