چادر مسافرتی 2 نفره ونگو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 276 سانتی متر
  • عرض: 215 سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر مسافرتی 2 نفره ونگو از سری چادر های سفری با قابلیت استفاده در تمامی شرایط جوی از فروشگاه اینتکس با قیمت مناسب

چادر مسافرتی 2 نفره ونگو از سری چادر های مسافرتی پر طرفدار و پر فروش انگلیسی است که توسط شرکت بزرگ vango طراحی و تولید شده که با مدل mistral 200 در سراسر جهان عرضه شده است . این چادر مسافرتی از نظر طراحی و آرگونومی ساخت برای تمامی شرایط آب و هوایی ساخته شده و مناسب ترین محل برای استفاده از آن کوهستان می باشد . کوهنوردان می توانند با تهیه این چادر مسافرتی سفر و صعودی راحت تر داشته باشند و با استفاده از آن می توانند ایمنی خود را در شرایط ناپایدار و بد جوی حفظ کنند . شکل گرد و گنبدی شکل سقف این محصول باعث شده تا چادر در مقابله با طوفان نیز ایستادگی کند . ونگو با استفاده از پلی استر صددرصد بدنه این چادر کوهنوردی را ساخته و به همین دلیل می توان گفت که محصول فوق کاملا ضد آب است . پایه های محصول نیز از آلومینیوم ضد زنگ ساخته شده و در برابر رطوبت نیز بسیار مقاوم است . اجناس استفاده شده در ساخت این محصول از جرم کمی برخوردار هستند به همین دلیل نیز وزن کلی محصول تنها 3.2 کیلوگرم است . ابعاد این محصول که در جدول زیر آورده شده است می تواند بستر را برای استراحت کردن دو فرد بالغ فراهم کند . شما می توانید به صورت اینترنتی ، تلفنی و حتی حضوری از فروشگاه اینتکس اقدام به خرید محصول مد نظرتان کنید .

چادر مسافرتی دو نفره ونگو از چادر هایی با طراحی بسیار چشم نواز و جذاب بوده که توسط برند ونگو طراحی و ساخته شده است . در این مقاله به بررسی کامل این چادر مسافرتی دو نفره پرداخته تا از محصولی که قصد خرید آن را دارید ، اطلاعات کاملی را داشته باشید و نسبت به هزینه ای که می خواهید بپردازید ، بهترین محصول را خریداری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...


طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر به صورت نیم دایره شکلی بوده و به رنگ نارنجی می باشد . طراحی نیم دایره ای این چادر به آن کمک کرده تا باد را به خود جذب نکرده و در مقابل طوفان مقاوم باشد . شما می توانید از این چادر در طبیعت گردی هایی نظیر کوهنوردی ، جنگل ، کویر و ... استفاده کنید و از داشتن چنین محصولی و مناطق طبیعی خداوند لذت ببرید . این محصول دارای دو پنجره توری شکل بوده تا از آن به غیر از تهویه هوا و تماشا کردن مناظر طبیعت ، از ورود حشرات موذی به خود جلوگیری کند . قابل ذکر است که این محصول دارای یک سایه بان بوده تا از جلوی ورود نور آفتاب به درون چادر نیز جلو گیری نماید .

جنس بدنه

جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر بوده ضد آب بوده و پایه های آن از آلمینیوم می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی نظیر تنوع آب و هوای در کمپین ها و مسافرت و ... خواهد بود .

ابعاد و وزن

ابعاد ، ظرفیت و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 276 سانتی متر ، عرض : 215 سانتی متر ، ارتفاع : 110 سانتی متر ، ظرفیت به طور نشسته : 3 نفر ، ظرفیت خوابیده : 4 نفر و در نهایت وزن آن 3.2 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک است و به آسودگی می توان آن را در مسافرت با ساک حمل مخصوص خود حمل و یا جا به جا نمایید .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول باید ابتدا باید پایه های آلمینومی خود را درون محفظه های مخصوص قرار داده ، سپس آنرا بر روی زمین متصل کرده تا چادر شما راه اندازی شده و به آسودگی و لذت از آن استفاده نمایید . در موضوع نگهداری و خدمات پس از فروش این کالا باید ذکر کرد که به هیچ وجه بیشتر از دو نفر درون این چادر به استراحت نپردازند ، همچنین وسایلات تیز را به بدنه این کالا نزدکی نکنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی وارد شد ، شما می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران اورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

چادر مسافرتی 2 نفره ونگو از محصولات با کیفیت و چشم نواز بوده که توسط کمپانی VANGO طراحی و ساخته شده است . طراحی این چادر به صورت گنبدی شکل بوده و به همین دلیل در مقابل طوفان مقاومت بالایی را دارد . جنس بدنه این محصول از پلی استر بوده و پایه های آن از آلمینیوم می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در مقابل صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . این چادر دو نفره بوده و وزن آن 3.2 کیلو گرم است که بسیار سبک می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت ، کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
عصایی
طول
276 سانتی متر
عرض
215 سانتی متر
ارتفاع
110 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
آفتاب گیر
دارد
ضد آب
است
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت ونگو انگلستان
ظرفیت دراز کش 2 نفر
قابلیت راه اندازی سریع
اقلام همراه
ساک حمل، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...