چادر مسافرتی 2 نفره ونگو مدل mirage 200

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 223 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 107 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر مسافرتی 2 نفره ونگو مدل mirage 200 مناسب برای کوهنوردی و کمپ های تفریحی با قیمت مناسب و ارزان از فروشگاه اینترنتی اینتکس

چادر مسافرتی 2 نفره ونگو مدل mirage 200 از سری چادر های مسافرتی خاص و محبوب ونگو می باشد که با طراحی فوق العاده حرفه ساخته شده و از مناسب ترین چادر ها برای کوهنوردی می باشد ، این محصول به دلیل طراحی استانداردی که دارد به خوبی می تواند در برابر باد های شدید مقاومت کند ؛ همچنین بدنه آن کاملا ضد آب است چرا که از پلی استر ساخته شده است ، این جنس همچنین در برابر سرمای زیاد ، گرمای آفتاب و اشعه های خورشیدی نیز مقاوم است . پایه های محصول نیز از فایبرگلاس می باشد به همین دلیل علاوه بر استحکام بالایی که به چادر بخشیده شده است ، وزن آن هم کاهش چشمگیری پیدا کرده چرا که فایبرگلاس وزن بالایی ندارد . در حالت کلی وزن این چادر کوهنوردی و کمپینگ 3 کیلوگرم می باشد . ابعاد 223*120 سانتی متری این محصول نیز بستر را برای استفاده دو فرد بزرگسال به صورت دراز کش و نشسته فراهم کرده است . این محصول فاقد پنجره بوده و به همین دلیل هیچگونه درزی در بدنه محصول دیده نمی شود . این محصول در کنار خود یک زیر انداز دارد که می توانید از آن استفاده کنید . لجکی طراحی شده در چادر فوق باعث شده تا در صورت نیاز از آن به عنوان سایه بان و حتی بادگیر استفاده کنید . شما می توانید این محصول را به صورت اینترنتی و حضوری از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

چادر مسافرتی دو نفره ونگو مدل میراژ را می توان بهترین انتخاب برای برگزاری کمپ در یک اخر هفته شاد به همراه دوستان دانست . این چادر مسافرتی دارای ظرفیت دو نفره می باشد و در بدنه خود از الیاف بسیار باکیفیت بهره می برد که به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی در برابر طوفان و همچنین سرمای زیاد دارد و از این رو می توان از آن در شرایط کوهنوردی نیز بهره برد . این چادر مسافرتی از مدل های پرطرفدار ونگو می باشد که در ظرفیت های مختلف تولید و به بازار عرضه شده است و علاوه بر کیفیت فوق العاده ای که دارد ، دارای قیمت مقرون به صرفه ای نیز می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی ونگو راهنمایی کنیم و این محصول را به نقد و بررسی بگذاریم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

چادر مسافرتی از نظر ساختاری به صورت کاملا مهندسی شده ای طراحی شده است تا در برابر طوفان های شدید نیز بتواند مقاومت بالایی را از خود به نمایش بگذارد . این محصول هیچ گونه پنجره ای در بدنه خود ندارد و تنها در بخش جلویی آن یک عدد درب بزرگ بر روی ورود و خروج تعبیه شده است که توسط پوشش دوم در صورت دلخواه پوشیده می شود . باید گفت که این چادر کوهنوردی در بخش جلویی خود دارای زیرانداز کوچکی می باشد که در بالای این زیرانداز یک عدد سایبان واقع شده است که می توانید آن را به زمین متصل نمایید و در شرایط آفتابی از آن بهره مند شوید . درون چادر مسافرتی در بخش بدنه آن ، جیب های داخلی وجود دارد که برای نگهداری لوازم شخصی می توانید از آن استفاده نمایید و همچنین در سقف آن آویزی برای نگهداری روشنایی تعبیه شده است که نور را در تاریکی شب تامین می کند . پارچه استفاده شده در بخش کف این چادر مسافرتی به صورت دو لایه می باشد تا مقاومت ایده آلی را در برابر نفوذ آب از خود به نمایش بگذارد . 

ستون های تشکیل دهنده این چادر مسافرتی که نقش اصلی را در استحکام این محصول ایفا می کنند به صورت درهم تنیده واقع شده اند تا در مواقع وزش بادهای شدید نیز به خوبی مقاومت چادر را حفظ نمایند . این چادر مسافرتی در بدنه اصلی خود از ستون های فایبرگلاس استفاده می کند که علاوه بر مقاومت فوق العاده ای که در خود به نمایش می گذارند ، دارای انعطاف پذیری ایده آلی نیز می باشند . این چادر مسافرتی در بدنه اصلی خود از متریال پلی استر برای ساخت بدنه بهره برده است که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد آب بودن می باشد . این نوع بدنه در بسیاری از چادرهای کوهنوردی مورد استفاده قرار می گیرد و دلیل اصلی آن نیز ضد آب بودن و همچنین عایق حرارتی فوق العاده ای که دارد می باشد . بدین معنا که این چادر مسافرتی علاوه بر ضد آب بودن در صورت بسته بودن درزها از خروج هوا نیز به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . باید گفت که ترکیب پلی استر و ستون های فایبرگلاس می تواند بسیار فوق العاده باشد و قطعا بهترین گزینه برای استفاده در کمپینگ ها و کوهنوردی می باشد .

چادر مسافرتی ونگو همانطور که از نام آن پیداست دارای ظرفیت دو نفر بزرگسال به صورت خوابیده می باشد که فضای در اختیار قرار داده شده به راحتی می تواند توسط سیکه خواب پر شود . به طبع این ظرفیت داخلی چادر مسافرتی در صورت استفاده افراد به صورت نشسته افزایش پیدا می کند . باید گفت که این محصول دارای وزنی بالغ بر سه کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از این رو به راحتی توسط ساک حملی که برای آن در نظر گرفته شده است قابلیت حمل و جا به جایی را دارد . ساک حمل این چادر مسافرتی در حالت جمع شده فضای بسیار کمی را اشغال می کند و قابلیت جا به جایی به صورت دستی و یا بر روی دوش را نیز دارد .

برای خرید چادر مسافرتی دو نفره ونگو همین حالا می توانید از طریق راه های موجود اقدام کرده و محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
مسافرتی
طول
223 سانتی متر
عرض
120 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
درپوش
دارد
ضد آب
است
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
مقاومت در برابر باران
مقاومت در برابر طوفان
دارای کیف حمل
دارای زیرانداز و سایبان
اقلام همراه
ساک حمل، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...