چادر مسافرتی 2 نفره کچوا مدل SPF30

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 105 سانتی متر
  • عرض: 110 سانتی متر
  • ارتفاع: 145 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری چادر مسافرتی 2 نفره کچوا مدل SPF30 با ساختار بسیار مقاوم و وزن سبک از فروشگاه اینترنتی اینتکس با قیمت مناسب و ارزان

چادر مسافرتی 2 نفره کچوا مدل SPF30 از نمونه چادر های مسافرتی و کمپینگ شرکت کچوا می باشد که در طراحی متفاوتی تولید شده است ، این محصول دارای ابعاد 105 * 110 سانتی متر و در ارتفاع 145 سانتی متر ساخته شده است ، و فضای کافی را برای استفاده دو نفر فراهم کرده است ، همانطور که در تصویر این محصول را مشاهده می کنید یکی از قیمت های این چادر مسافرتی فاقد بدنه می باشد تا افراد بتوانند در صورت دراز کشیدن پای خود را دراز کنند . 

این محصول از بهترین نمونه چادر های مسافرتی کمپینگ می باشد که می توانید به سرعت آن را راه اندازی کنید ، وزن کلی آن نیز تنها 1 کیلو و 100 گرم است به همین دلیل جابجایی آن نیز به سهولت امکان پذیر است . سازه این محصول فنری بوده و می توان آن را به صورت اتوماتیک و کمتر از 15 ثانیه راه اندازی و استفاده کنید . جنس بدنه آن از پلی استر و سازه آن از فایبرگلاس می باشد ، این مواد از بهترین جنس ها برای تولید چادر مسافرتی می باشد . پلی استر در برابر رطوبت مقاوم است . سایر ویژگی ها ومشخصه های محصول در جدول زیر درج شده است . شما می توانید چادر مسافرتی 2 نفره کچوا مدل SPF30 را با قیمت مناسب از فروشگاه intex خریداری کنید.

چادر مسافرتی 2 نفره کچوا مدل SPF30

چادر مسافرتی 2 نفره کچوا مدل SPF30 یکی دیگر از جذاب ترین و در عین حال کاربردی ترین انواع چادر مسافرتی فنری بوده که با ظاهری متفاوت طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی وزنی کم داشته و به راحتی می توانید در زمان سفر نیز و کوهنوردی آن را به همراه ببرید. با در نظر گرفتن پنجره ها و درب محصول شما در بخش داخلی آن دارای یک نور کافی بوده و از یک دمای مطوبع ناشی از گردش هوای ازادانه لذت خواهید برد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر شما نیز قصد خرید چادر مسافرتی سایز کوچک را دارید توصیه می کنیم تا پایان این بخش ما را همراهی کنید.

چادر مسافرتی 2 نفره کچوا مدل SPF30 | نمایندگی اینتکس


کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

افراد در زمان خرید چادر مسافرتی به دنبال محصولی بوده که در مقابل پرداخت هزینه دیگر دغدغه ای از طول عمر آن نداشته و بتوانند تا سال های طولانی از آن استفاده کنند. از سوی دیگر کیفیت جنس بدنه محصولب موجب می شود تا شما بتوانید از آن چادر مسافرتی در تمامی شرایط آب و هوایی به راحتی استفاده رکده و محصول بتواند ایمنی و سلامت شما را تامین کند. به همین دلیل بوده که در پروسه طراحی و تولید چادر مسافرتی 2 نفره کچوا مدل SPF30 برای بخش بدنه اصلی از مرغوب ترین نوع پارچه ضدآب پلی استر استفاده شده است. پلی استر طول عمر بالایی داشته و یک عایق مناسب دما به شمار رفته به طوری که در روز های سرد زمستان از خروج دمای گرم محیط داخلی چادر مسافرتی به فضای بیرونی جلوگیری خواهد کرد. همچنین این نوع جنس بدنه قابلیت تنفس نیز داشته به طوری که در زمان خوابیدن در داخل آن شاهد ایجاد قطرات آب ناشی از تنفس بدن افراد بر روی سقف داخلی این محصول نمی باشید. کف چادر مسافرتی با سطح زمین در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل می کند. به همین دلیل بوده که این بخش را از باداوم ترین نوع پارچه شمعی تولید کرده تا یک عایق مناسب برای جلوگیری از ورود آب و رطوبت خاک در زمان بارندگی به بخش داخلی محصول ایجاد شود. سازه های چادر مسافرتی نیز که وظیفه ایجاد فرم اصلی محصول را داشته و همچنین استحکام بدنه را تایمن کرده در این محصول از نوع فایبرگلاس تولید شده زیرا وزنی کم و استحکام و طول عمر بالایی دارد. با در نظر گرفتن این نوع جنس بدنه بوده که شما می توانید از این چادر مسافرتی در تمامی شرایط آب و هوایی با خیالی اسوده استفاده کنید. زیرا تغییرات شرایط جوی آب و هوایی نظیر بارش برف و باران ، وزش باد ، تابش مستقیم نور خورشید و... موجب افت کیفیت بدنه این چادر مسافرتی نخواهد شد.


سایز و ابعاد چادر مسافرتی

ابعاد بدنه چادر مسافرتی به دلیل فضایی که برای استراحت در اختیار شما قرار داده و میزان راحتی که در زمان استفاده از آن خواهید داشت از جمله پارامتر هایی بوده که در زمان خرید محصول به آن توجه می شود. چادر مسافرتی 2 نفره کچوا مدل SPF30 یک محصول سایز کوچک بوده که بدنه اصلی و مستطیل شکل آن از طولی برابر با 110 سانتی متر با هعرضی معادل با 105 سانتی متر تشکیل شده است. ارتفاع بدنه این محصول 145 سانتی متر بوده تا هم شما بتوانید در بخش داخلی محصول به راحتی تردد کرده و همچنین در زمان وزش باد شدید بدنه محصول دچار کمترین میزان حرکت شود. این میزان ابعاد داخلی موجب شده تا از این چادر مسافرتی تعداد 2 عدد بزرگسال در زمان خوابیدن و 4 عدد بزرگسال در زمان نشستن به راحتی استفاده کنند. این میزان ابعاد بدنه استاندارد بوده اما ممکن است متناسب با سن و سایز همسفران شما تغییراتی نیز داشته باشد. وزن بدنه این چادر مسافرتی نیز تنها 1 کیلوگرم بوده و مجهز به ساک حمل است. به همین دلیل بوده که در صورت همراه داشتن این محصول در زمان کوهنوردی و یا پیاده روی در طبیعت دچار خستگی و کاهش سرعت حرکت نخواهید شد.


روش های نگهداری از چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 2 نفره کچوا مدل SPF30 یک محصول استاندارد با طول عمر بالا بوده که برای حفظ کیفیت بدنه آن نیاز به رعایت برخی نکات ساده وجود دارد. رویه محصول ضدآب بوده اما خاصیت اشتعال پذیری نیز داشته که نیاز بوده این بدنه را از حرارت بالا و آتش دور نگه داشته تا دچار آسیب نشود. سازه های محصول نیز مقاوم و باداوم بوده اما توصیه می کنیم از وارد کردن ضربه سنگین به این سازه بپرهزید. برای راه اندازی این چادر مسافرتی حتما یک محیط مسطح و عاری از اجسام نوک تیز یافته و بعد از راه اندازی برای جا به جایی چادر مسافرتی از کشیدن آن بر روی زمین خودداری کنید. در نهایت از فرو کردن اجسام نوک تیز نظیر چاقو به بدنه اصلی این چادر مسافرتی اجتناب نمایید.


خرید چادر مسافرتی

برای خرید چادر مسافرتی 2 نفره کچوا مدل SPF30 می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کرده تا محصول مورد نظر خود و یا سایر نمونه های چادر مسافرتی را با مناسب ترین قیمت و کیفیت در سراسر ایران دریافت نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
105 سانتی متر
عرض
110 سانتی متر
ارتفاع
145 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
بله
درپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کچوا
ظرفیت دراز کش 2 نفر
مناسب سفر های مختلف
دارای کیسه حمل
وزن : 1.1 کیلو گرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...