چادر مسافرتی 2 نفره Husky مدل Falcon

کد Falcon 2

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 340 سانتی متر
  • عرض: 220 سانتی متر
  • ارتفاع: 115 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی 10 نفره سافاری مدل A10 با ساختار مقاوم و فریم فنری از فروشگاه اینتکس با قیمت مناسب به صورت اینترنتی تلفنی و حضوری

چادر مسافرتی 2 نفره Husky مدل Falcon از برترین مدل های تولید شده توسط شرکت هاسکی می باشد که کیفیت ساخت آن بسیار بالاست . این محصول با کیفیت دارای ابعاد بسیار خوب و استانداردی است که می تواند 2 نفر را به صورت دراز کش در درون خود جای دهد . این چادر از پلی استر ساخته شده و می تواند به بهترین شکل در برابر سرما و آب باران مقاومت کند ، این جنس بسیار مرغوب بوده و سال های سال می تواند به خوبی استقامت نشان دهد و پوسیده نشود . این محصول از یک روکش مجزا برخوردار است که از جنس پلی اورتان ساخته شده ، مسافرین می توانند با استفاده از این روکش بدنه چادر مسافرتی را در شرایط بد محکم تر کنند . پایه های این چادر نیز از جنس فایبرگلاس بوده و همین جنس باعث شده است تا وزن محصول علاوه بر داشتن مقاومت بالا بسیار کاهش یابد ، به طور کلی این محصول در بسته بندی خود و به همراه اقلام دیگر مانند میخ و طناب به 3.6 کیلوگرم می رسد ، از طرفی سازه عصایی آن نیز باعث شده تنها حجم بسه بندی این محصول برابر با 45 در 12 سانتی متر باشد تا بدین صورت مسافرین بتوانند بدون اشغال فضای زیاد محصول را به سهولت جابجا کنند . جنس کف این چادر مسافرتی از پلی اتیلن ساخته شده است تا مقاومت کف به مراتب بیشتر شود و در مقابله با سایش و نفوذ آب نیز مقاومت چادر افزایش یابد . فروشگاه اینترنتی اینتکس این محصول بی نظیر را با کیفیت بسیار بالا در فروشگاه خود قرار داده است تا کسانی که به دنبال چادر مسافرتی دو نفره بسیار با کیفیت هستند بتوانند این محصول را نیز جزء گزینه های خود قرار دهند.

چادر مسافرتی 2 نفره Husky مدل Falcon

چادر مسافرتی 2 نفره Husky مدل Falcon مناسب ترین گزینه برای استفاده در مناطق سردسیری می باشد و دارای بدنه ای مقاوم و ضخیم است. بدنه ای که دارای ضخامت زیاد باشد و بتواند به بهترین شکل ممکن برای افراد مورد استفاده قرار گیرد دارای امکان داشتن سازگاری های لازم به جهت استفاده در محل های مختلف است و دچار آسیب و خرابی نمی شود. چادر مسافرتی محصولی ضروری برای مسافرت های افراد می باشد. همچنین برای گردشگرانی که دائم در سفر هستند نیز گزینه مناسبی محسوب می شود. چرا که با نبود این محصول هزینه اقامت در نقاط مختلف بالا می رود و نمی توان در محل های بیش تری حضور پیدا کرد. گردشگران با استفاده از این چادر مسافرتی می توانند به مناطق کوهستانی و جنگل ها نیز بروند و در این محیط ها از فضا لذت ببرند و شرایط مناسبی را نیز تجربه نمایند. این محصول سبب می شود تا در شرایط بد آب و هوایی نیز سرپناهی برای افراد مهیا باشد و بتوانند به راحتی در داخل آن زمان بگذرانند. در زیر به برخی از ویژگی های این محصول پرداخته ایم.


ضخامت بدنه برای سرما

همان طور که گفته شد این محصول برای استفاده در فضاهای مختلف می باشد و در این گونه محل ها قابلیت نصب دارد. محل هایی مانند کوهستان که دارای آب و هوای سرد و بارانی هستندو نیز جنگل های که رطوبت زیادی دارند می تواند برای سفر گردشگران و کوهنوردان مناسب باشد. برای حضور در این محل ها نیازمند محلی برای اقامت می باشند. این محل توسط وسیله ای مانند چادر مسافرتی ایجاد می شود که به ارحتی نصب شده و برای افراد محیطی مناسب و راحت را فراهم سازد. این چادر مسافرتی دارای ضخامت بدنه می باشد به طوری که در سرما قابل استفاده است و با این ضخامت می تواند در برابر سرما عایق باشد. در نتیجه مانع از ورود هوای سرد به داخل محصول می شود و افراد به راحتی در  محیطی مناسب حضور پیدا خواهند کرد. به این صورت افرادی که دائم در سفر هستند و در تمامی فصول سال مسافرت می کنند نیز می توانند از این محصول منحصر به فرد بهره مند شوند.


خاص بودن طراحی بدنه

یکی از نکاتی که قابل توجه و قابل بررسی است نوع طراحی محصول می باشد. این چادر مسافرتی با شکل خاصی طراحی شده است به طوری که انحنا داشته و بر روی زمین قرار گرفته است. این نوع قرار گیری بر اساس سازه های آن صورت گرفته است که منعطف بوده و دارای خمیدگی هستند. خمیده بودن سازه های تشکیل دهنده محصول باعث می شود که به راحتی شکسته نشود و در اثر برخورد و تا شدن خراب نشود. این مزیت ها در پایه های نگه دارنده محصول نیز لحاظ شده است. پایه ها در واقع محصول را بر روی سطح زمین به صورت ساکن قرار داده است و مانع از تکان خوردن آن می شود. با توجه به نوع طراحی این محصول پایه ها کمک بزرگی به قرار گیری آن کرده اند و این نوع ایستادگی را ایجاد کرده اند. دوخت بدنه پارچه ای محصول نیز خاص می باشد به طوری که فرم خاصی را بخشیده است تا چادر مسافرتی جزو منحصر به فرد ترین محصولاتی باشد که در دسترس افراد قرار می گیرد و مورد توجه آن ها نیز واقع می شود.


استفاده در ساحل

علاوه بر استفاده از چادر مسافرتی در فضا هایی که دارای آب و هوای بارانی هستند این محصول را می توان در مناطقی استفاده کرد که دارای رطوبت می باشد. به همین جهت برای شنا کردن و استراحت و بهره مندی از فضای اطراف دریا ها می توان این محصول را در ساحل راه اندازی نمود و از آن استفاده کرد. کف محصول دو لایه می باشد و ضخامت دارد به همین جهت مانع از ورود رطوبت می شود و می تواند به بهترین شکل افراد را در محیط حفظ کند.


خرید

در صورت تمایل به خرید چادر مسافرتی 2 نفره Husky مدل Falcon به فروشگاه بزرگ اینتکس تهران مراجعه کنید

نوع
عصایی
طول
340 سانتی متر
عرض
220 سانتی متر
ارتفاع
115 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر و پلی اورتان
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت هاسکی
ظرفیت دراز کش 2 نفر
دارای هواکش و پشه بند
مناسب سفر های مختلف
ابعاد بسته بندی: 45 در 13 سانتی متر
جنس کف از پلی اتیلن
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...