چادر مسافرتی 3نفره عصایی کینگ کمپ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 205 سانتی متر
  • عرض: 205 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی 3 نفره عصایی کینگ کمپ با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران با ضمانت اصالت کالا و گارانتی کیفت

چادر مسافرتی 3 نفره عصایی کینگ کمپ یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین چادر های مسافرتی در میان هواداران کمپینگ می باشد که در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . جنس بدنه بیرونی این چادر مسافرتی از جنس پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت فوق العاده ای در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و خیال شما را به طور کلی از بابت نفوذ آب به داخل چادر کمپینگ راحت میکند . 

همچنین پایه های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس پلاستیک و فایبرگلاس می باشد که از استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و در برابر بادهای شدید و طوفان هایی که در مناطق کوهستانی و کویری وجود دارد به خوبی از خود مقاومت نشان می دهد .

 همچنین وزن این محصول 3.3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و با توجه به ساک حملی که دارد به راحتی قابل حمل ونقل می باشد . چادر مسافرتی 3نفره عصایی کینگ کمپ با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد و پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید.

چادر مسافرتی 3نفره عصایی کینگ کمپ

چادر مسافرتی 3نفره عصایی کینگ کمپ از جمله محصولاتی است که با توجه به ظرفیت گنجایش آن می توان در تفریح ها استفاده شود و در مسافرت های دو نفری نیز به کار گیرد. این چادر مسافرتی خیال افراد را بابت اقامت در محل های مختلف راحت می کند و سبب امنیت آن ها در شب نیز می شود. ظاهر این چادر مسافرتی منحصر به فرد است به طوری که جلب توجه برای متقاضیان نیز می نماید. این محصول دارای قابلیت عصایی است و توانایی نصب و جمع آوری آسان دارد. در زمانی که نیازی به وجود چادر مسافرتی ندارید می توانید اجزای آن را از هم گسسته و به صورت تاشو در بخشی قرار دهید تا دچار خرابی و آسیب نشود. در این زمان تنها کافی است یک ساک حمل وجود داشته باشد تا بدنه نیز در امنیت کامل به سر ببرد. ساک حمل در کنار چادر مسافرتی وجود دارد تا حمل محصول را نیز آسان کرده و جا به جا شدن آن توسط افراد راحت شود. در صورت علاقه مندی به داشتن چادر مسافرتی به بررسی ویژگی های آن در زیر بپردازید.


سایبان تاشو

مهم ترین ویژگی چادر مسافرتی عصایی از نظر مخاطبان داشتن سایبانی تاشو است که در جلوی محصول قرار دارد و سبب سایه افتادن به داخل محصول می شود. این سایبان ضخامت و دوام بالایی دارد به طوری که در طول سال های استفاده از محصول و در زیر تابش خورشید حالت خود را حفظ می کند و سبب آفتاب سوختگی نمی شود. به همین جهت می توان آن را در طول زمان مصرف باز نگه داشت و از آن بهره مند شد. این بخش قادر به حفظ رنگ خود نیز می باشد به طوری که پوسیدگی در زمان تابش مستقیم آفتاب به آن وارد نمی شود. در این صورت افراد قادر به بهره مندی از سایه ای که در مقابل چادر مسافرتی ایجاد شده است نیز می شوند و با آن به استراحت می پردازند. در زمانی که در این بخش قرار دارند می توانند از محیط اطراف لذت ببرند و به تماشای منظره های اطراف مشغول شوند به همین دلیل از سفر خود و محلی که اقامت دارند نهایت استفاده را می برند. در صورت تمایل و نیاز نداشتن به سایبان امکان تا کردن آن نیز وجود دارد و به همان حالت که متصل به چادر مسافرتی است می توان آن را جمع آوری نمود.


چگونگی اتصال به سطح

برخی چادر های مسافرتی از طریق پایه ها به زمین متصل می شوند تا در زمان استفاده از حرکت آن ها جلوگیری شود و در زمان وزش باد به دلیل سبک بودن بدنه مانع از تکان خوردن آن شود. اما در این چادر مسافرتی که طراحی منحصر به فرد دارد این اتصال توسط طنابی که به بخش وسط دیواره متصل است صورت می گیرد. بخشی بر روی دیواره های کناری قرار دارد که مانند دستگیره است. طناب و میخ نصب که در کنار محصول به خریدار داده می شود از این بخش کمک می گیرد و از دو طرف محصول بدنه را به سطح زمین متصل می کند. این اتصال نیز به وسیله میخ صورت می گیرد و مانع از تکان خوردن بدنه می شود. به همین جهت در شرایط بد آب و هوایی نیز افراد قادر به استفاده از چادر مسافرتی خواهند بود.


حمل در مسافرت ها

از آن جایی که محصول مورد نظر دارای وزن ناچیزی است و بدنه آن راحت و سبک می باشد در هر محلی می تواند استفاده شود همچنین با این وجود برای مسافرت ها نیز مناسب است و افراد می توانند با خود به همراه داشته باشند. بدنه تاشو است و تمامی بخش های آن نیز قادر به جدا سازی و نصب مجدد هستند به همین دلیل است که با این کار برای به همراه داشتن در سفر مناسب می گردد. به این صورت با وسیله نقلیه خود در کنار اسباب دیگر نیز جای گرفته و هدایت می شود.


خرید

در صورت تمایل به خرید چادر مسافرتی 3نفره عصایی کینگ کمپ با همکاران ما در واحد فروش اینتکستهران تماس حاصل فرمایید و محصول را سفارش دهید.


نوع
عصایی
طول
205 سانتی متر
عرض
205 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
ظرفیت
3 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
بله
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 3 نفر
ابعاد بسته بندی: 55 در 15 در 15 سانتی متر
دارای پشه بند زیپدار
مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...