چادر مسافرتی 3 نفره اتوماتیک کینگ کمپ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 185 سانتی متر
  • ارتفاع: 115 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر مسافرتی 3 نفره اتوماتیک کینگ کمپ مدل FLORANCE FANTASY با قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالا از فروشگاه اینترنتی اینتکس

چادر مسافرتی 3 نفره اتوماتیک کینگ کمپ مدل FLORANCE FANTASY از سری چادر های مسافرتی جدید و پر فروش کمپانی king camp می باشد که با ساختار متفاوت و دو پوش طراحی و تولید شده است . همانطور که اشاره شد بدنه این محصول به صورت دوپوش طراحی شده یعنی دارای دو پوشش می باشد ، پوشش اصلی و یا همان بدنه اصلی این محصول از پلی استر قابل تنفس ( آب را از خود عبور می دهد ) ساخته شده تا در آب و هوای شرجی و گرم و حتی آب و هوای سرد بدنه چادر عرق نکند ، اما روکش دوم آن کاملا ضد آب بوده و استفاده از آن می تواند چادر مسافرتی شما را ضد آب کند .

نوع سازه این محصول نیز به صورت اتوماتیک ساخته شده به همین دلیل به راحتی و به سرعت می توانید چادر خود را راه اندازی کنید ، این نوع سازه یکی از مقاوم ترین نوع سازه می باشد و حجم بسته بندی آن نیز کم است . پایه ها یا همان سازه محصول نیز از جنس بسیار مقاوم و البته سبک فایبرگلاس ساخته شده تا بتواند علاوه بر استحکام بدنه وزن چادر مسافرتی را به صورت چشمگیری کاهش دهد . شما عزیزان می توانید به صورت اینترنتی و تلفنی محصول را از سراسر ایران از نمایندگی اینتکس خریداری کنید . سایر ویژگی ها و مشخصات محصول در جدول زیر آورده شده است.

چادر مسافرتی 3 نفره اتوماتیک کینگ کمپ

چادر مسافرتی 3 نفره اتوماتیک کینگ کمپ از جمله چادر های مسافرتی با کیفیت و ارزان است که دارای بخش های متعددی می باشد و می توان آن را به راحتی و به سرعت نصب نمود. چادر مسافرتی برای هر خانواده ای لازم و ضروری است و وجود آن به افراد امکان سفر رفتن و تفریح رفتن را می دهد. با وجود چنین وسیله ضروری افراد می توانند مدت زمان زیادی را در مسافرت باشند و در گشت و گذار باشند. به همین خاطر شکل و ظاهری را به خود گرفته است که بتوان با آن بیش ترین میزان کارایی را داشت و از آن به این صورت استفاده کرد. چادر های مسافرتی به روش های مختلف راه اندازی می شوند و آن نیز برحسب سازه های تشکیل دهنده آن است. از این رو مدت زمان نصب محصول متغییر می باشد و می تواند بر حسب سیلقه افراد و نوع نیاز آن ها انتخاب شود. این چادر مسافرتی دارای سیستم اتوماتیک برای راه اندازی است و می تواند در زمانی کوتاه قابل استفاده شود. در زیر به شرح کامل خصوصیات این محصول ضروری می پردازیم.


بدنه ای با دو روکش

یکی از مزیت هایی که در این چادر مسافرتی ایجاد شده است و سبب می شود تا در تمامی فصول سال مورد استفاده گروه های افراد شود بدنه دو لایه و دو روکش محصول است که می تواند قابلیت های مختلفی را در پی داشته باشد. چادر مسافرتی بیش تر در فصل تابستان کاربرد دارد. چرا که هم هوا برای مسافرت تمامی گروه های سنی مناسب و مطلوب است و هم افراد اوقات فراقت بیش تری دارند. از این رو محصول بیش تر برای استفاده در گرما و روز های آفتابی سازگاری پیدا کرده است. چادر مسافرتی دارای بدنه ای با جنس پلی استر است و می تواند مزیت هایی داشته باشد. این جنس برای رویه چادر مسافرتی سبب می شود تا بدنه بتواند هوا را به داخل محصول وارد کند و در واقع نوعی تنفس برای بدنه محصول محسوب می شود. علاوه بر آن این بدنه شامل بدنه های ضد تعریق است و می تواند در زمان استفاده طولانی مدت افراد از این چادر مسافرتی شرایط ویژه ای داشته باشد و از تعریق افراد داخل چادر جلوگیری کند. روکش دوم این محصول ضخامت بیش تری به بخش سقف می بخشد و تشکیل محصول ضد آب را می دهد. از این رو می تواند به راحتی در زمان بارانی مورد استفاده قرار گیرد.


سازه های سبک و مقاوم

برای این که محصول به محصولی قابل حمل تبدیل شود و بتوان به راحتی آن را جا به جا نمود سازه های تشکیل دهنده آن سبک می باشد. بدنه نیز روکشی سبک دارد اما در مجموع این سازه ها هستند که وزن اصلی محصول را به دنبال دارند. اسکلت چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس است و دارای دوام و طول عمر بالا می باشد. علاوه بر آن مقاومت زیادی در برابر عوامل طبیعی دارد. این مقاومت سبب استفاده طولانی مدت از محصول می شود و کارایی آن را وسیع تر می کند. به همین خاطر است که چادر مسافرتی به محصولی با طول عمر بالا تبدیل شده است.این سازه ها سبک هستند و وزن کمی دارند با این وجود به راحتی در بسته بندی قرار گرفته و حمل می شوند.


ابعاد چادر مسافرتی و ابعاد بسته بندی محصول

این چادر مسافرتی برای این که به راحتی جا به جا شود دارای یک ساک حمل می باشد که به طور کامل بتواند محصول را در آن جای داد. این بسته بندی در زمان جمع آوری محصول شکل می گیرد و به اندازه 75 در 20 سانتی متر است. به همین خاطر جای کمی را اشغال می کند و حمل را نیز آسان تر می گرداند. اما در زمانی که چادر مسافرتی نصب است می توان گفت که محصولی جا دار را برای 3 نفر ایجاد می کند و دارای ابعاد 210 سانتی متر در طول و 185 سانتی متر در عرض می باشد و ارتفاع آن نیز معادل با 115 سانتی متر است.


خرید

برای خرید چادر مسافرتی 3 نفره اتوماتیک کینگ کمپ به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
مسافرتی
طول
210 سانتی متر
عرض
185 سانتی متر
ارتفاع
115 سانتی متر
ظرفیت
3 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
بله
درپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ظرفیت 3 نفر
پنجره دارای پشه بند
ابعاد بسته بندی: 75 در 20 در 15 سانتی متر
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...