چادر مسافرتی 3 نفره اتوماتیک colman

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: اتوماتیک
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 150 سانتی متر
  • ارتفاع: 150 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 3 نفره اتوماتیک colman ، یکی از مقاوم ترین چادر های مسافرتی کمپینگ می باشد که می توانید با استفاده از آن آخر هفته های بسیار لذت بخشی

چادر مسافرتی 3 نفره اتوماتیک colman ، یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین چادر های مسافرتی کمپینگ می باشد که می توانید با استفاده از آن آخر هفته های بسیار زیبایی را برای خود رقم بزنید . این محصول دارای ابعاد بزرگتر نیز می باشد که قادر است 5 تا 6 نفر را در درون خود جای دهد اما این چادر مسافرتیبرای خانواده های کم جمعیت طراحی شده است و قادر است تا 3 نفر بزرگسال را بدون کمبود فضا حتی به صورت خوابیده در درون خود جای دهد . از طرفی این محصول از مدل بزرگتر خود سبک تر بوده و تنها 4.1 کیلوگرم وزن دارد تا بدین صورت جابجایی آن نیز به راحت ترین شکل ممکن انجام شود . سازه این چادر مسافرتی اتوماتیک بوده که باعث شده این محصول یکی از مقاوم ترین و مستحکم ترین چادر های موجود و تولید شده شرکت کلمن باشد . این سازه از جنس فایبرگلاس و استیل ساخته شده است تا علاوه بر مقاومت چادر ، باعث افزایش وزن آن نشود چرا که فایبرگلاس بسیار سبک بوده و استفاده از آن باعث می شود تا وزن چادر نیز کاهش یابد . جنس بدنه یا همان رویه چادر نیز از پلی استر که در دسته بندی چادر های شمعی قرار دارد ساخته شده تا چادر قادر باشد در شرایط بارانی ، گرد و خاک ، سرما ، اشعه های خورشیدی ... مقاوم باشد ، همچنین پنجره های این محصول که به تعداد 2 عدد طراحی شده است دارای روکشی از جنس pvc شفاف می باشد که این امکان را به شما می دهد تا بیرون از چادر دید کافی داشته باشید ، همچنین موجب شده تا نور کافی به داخل چادر بتابد . این محصول در حجم 83 در 18 در 18 سانتی متر بسته بندی می شود و جای کمی را می تواند اشغال کند ، پس شما می توانید به راحتی این محصول را در صندوق عقب ماشینتان قرار دهید . فروشگاه اینتکس این محصول بی نظیر را با قیمت مقرون به صرفه به فروش گذاشته است .

چادر مسافرتی 3 نفره اتوماتیک colman

چادر مسافرتی 3 نفره اتوماتیک colman یکی دیگر از وسایلی است که با وجود آن سفر رفتن آسان می شود و حتی مدت زمان سفر نیز طولانی تر می گردد. چادر مسافرتی را می بایست در تمامی سفر ها با خود به همراه داشت تا در صورت بدی آب و هوا و شرایط آن را نصب کرد و از وجود آن بهره مند شد. با این وجود است که سرپناهی امن در اختیار شما قرار می گیرد و می تواند بهترین مورد در زمان تفریح های طولانی مدت باشد. چادر مسافرتی از کیفیت بالایی برخوردار است و می تواند در طول سال های زیاد مورد استفاده قرار بگیرد. با این وجود دوام محصول نیز بالا می رود و با توجه به ضخامت بدنه دارای مقاومت لازم در برابر عوامل مختلف است. این محصول خاص را می توان در داخل بسته بندی محکم و مقاوم قرار داد و از آن محافظت کرد و یا در زمان بردن به سفر های خود از این بسته بندی به منظور حمل آسان محصول استفاده نمود. اگر قصد سفر رفتن را دارید به شما پیشنهاد می شود که از این چادر مسافرتی استفاده کنید و با آن مزیت های مختلف را به دست آورید.


مشخصات بدنه محصول

این محصول خاص دارای بدنه ای با انحنای خاصی است که می تواند برای استفاده افراد محیطی باز را مهیا سازد تا بتوانند از محصول نهایت استفاده را به عمل بیاورند. چادر مسافرتی دارای کف مربع شکل است که در نهایت دیواره ها به هم متصل می شوند و شکلی مخروطی را به خود می گیرند. این دیواره ها مثلثی شکل هستند و می توانند بهترین استحکام و مقاومت را داشته باشند. بر اساس سبک قرار گیری بخش های مختلف محصول کارایی هایی ایجاد می شود که مورد اهمیت است و برای کوهنوردان و صخره نوردان مناسب می شود همچنین برای آن دسته از گردشگرانی که دائم در مسافرت هستند نیز گزینه ای مناسب محسوب می شود. چادر مسافرتی با سیستم اتوماتیک راه اندازی و نصب می شود به این صورت می توان از وجود آن در زمانی که به سرعت نیاز به سرپناه دارید استفاده نمایید. علاوه بر آن این محصول دارای پایه های نگه دارنده است که سبب استحکام آن می شود و در بخش بیرونی بدنه واقع شده است. به عبارت دیگر سازه ها متصل به بدنه و در خارج از بدنه قرار دارند و پوششی آن ها را احاطه نمی کند. 


نحوه قرار گیری سازه ها

از آن جایی که این چادر مسافرتی دارای اجزای آماده می باشد و تنها با اتصال آن ها به یکدیگر شکل کلی چادر مسافرتی ایجاد می شود می توان گفت که نحوه قرار گیری سازه های اتوماتیک نیز مختلف است. به این شکل که در داخل خود قرار می گیرند و می توانند به صورت ثابت متصل باشند. سازه ها وظیفه استحکام محصول را بر عهده دارند. از این رو می توانند به بهترین صورت برای محصول ایستادگی در شرایط مختلف را فراهم سازند. این سازه ها در داخل هم رفته و چفت می شود. پوششی این بخش از محصول را در بر نگرفته است به همین خاطر می بایست دارای مقاومت و دوام لازم باشند و بتوانند در طولانی مدت این شرایط را داشته باشند. 


ویژگی های برتر محصول

چادر مسافرتی دارای پوششی بر روی پنجره های خود است که از نوع پی وی سی می باشد. به این صورت می تواند در برابر برخی عوامل مقاومت داشته باشد. مقاومت در برابر اشعه های خورشید مزیتی است که در این چادر مسافرتی ایجاد شده است و با این وجود می توان از آن در شرایط آفتاب و گرما استفاده بهینه را به عمل آورد. بر روی این محصول درب و پنجره دارای استحکام هستند و با مقاومت و کشش زیاد در بخش مورد نظر قرار دارند. با این وجود می توانند با زیپ هایی که دور تا دور این بخش ها را تشکیل داده اند مصدود می شود و سپس به همین طریق باز می گردد.


خرید

علاقه مندان به خرید چادر مسافرتی 3 نفره اتوماتیک colman می توانند به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنند.

نوع
اتوماتیک
طول
210 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
ارتفاع
150 سانتی متر
ظرفیت
3 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس و استیل
اتوماتیک
بله
درپوش
خیر
ضد آب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
ظرفیت دراز کش 3 نفر
ابعاد بسته بندی: 83 در 18 در 18 سانتی متر
دارای روکش PVC در پنجره ها
مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب،کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...