چادر مسافرتی 3 نفره سولو

کد 87009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 224 سانتی متر
  • عرض: 138 سانتی متر
  • ارتفاع: 115 سانتی متر
6,835,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر مسافرتی 3 نفره سولو ، یکی از بهترین چادر های مسافرتی موجود در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران فروشنده چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 3 نفره سولو یکی از بهترین چادر های سایز متوسط شرکت هاسکی است که سازه ای عصایی و بسیار مقاوم دارد . این محصول دارای ابعاد بسیار استانداردی برای قرار گیری سه فرد بالغ حتی به صورت دراز کش دارد ، همچنین فضای کاملا بزرگ این چادر این اجازه را به افراد می دهد تا از کیسه های خواب نیز در درون چادر استفاده کنند . جنس بدنه ی این محصول از پلی استر می باشد که می تواند به بهترین شکل در برابر آب باران مقاوم باشد ، همچنین این چادر مسافرتی دارای پوشش دومی از جنس پلی اورتان می باشد که در صورت نیاز می توانید با کشیدن این روکش بر روی چادر مانع از عبور سرما و انواع مایعات به درون چادر شوید . جنس بدنه محصول نیز از آلومینیوم بسیار مقاوم ضد زنگ ساخته شده است که می تواند سالیان سال مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان دهد ، این فلز سبک باعث شده تا با استفاده از آن برای ساخت پایه های چادر ، وزن محصول افزایش چندانی نداشته باشد و تنها وزن کلی این چادر 2.8 کیلوگرم باشد . جنس کف محصول نیز از پلی اتیلن ساخته شده است تا کف چادر نیز در مقابله با آب های جاری بر روی زمین نیز مقاوم باشد و بر اثر ساییدگی مقاومت کف دو چندان شود . اگر به دنبال چادری بسیار با کیفیت و ایده آل خارجی هستید این محصول می تواند انتخاب خوبی باشد ، شما عزیزان می توانید با برقراری تماس این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید

چادر مسافرتی 3 نفره سولو

چادر مسافرتی 3 نفره سولو ایده آل ترین محصول برای مسافرانی است که قصد سفر به مناطق مختلف را دارند و تمایل به اقامت در این محل ها را نیز دارا می باشند. این محصول خاص جزو مقاوم ترین و منحصر به فرد ترین محصولاتی می باشد که در سفر های خانوادگی بسیار کاربردی است و می تواند افراد را در داخل خود با شرایط مناسب حفظ کند. برای خانواده های کم جمعیت که تمایل به مسافرت دارند و می خواهند چند روز را به مناطق مختلف سفر کنند بهترین گزینه این چادر مسافرتی است که دارای بدنه ای با ضخامت می باشد و انواع آب و هوا و شرایط جوی را می تواند تحمل نماید. به همین جهت به شما پیشنهاد می کنیم که این چادر مسافرتی را خریداری نمایید و از وجود آن بهره لازم را ببرید. چادر مسافرتی ضروری ترین وسیله برای رفتن به مسافرت است و نیز می تواند در تفریح های آخر هفته و اوقات فراقت افراد کاربرد داشته باشد. به همین جهت است که به میزان بالایی سازگاری در بدنه آن لحاظ شده است. برای اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.


دو لایه بودن بدنه

ویژگی منحصر به فردی که این چادر مسافرتی را از چادر های دیگر متمایز کرده است دو لایه بودن بدنه می باشد. در واقع این چادر مسافرتی از یک لایه بدنه اصلی تشکیل شده است که در زیر آن پشه بندی کلی که به شکل توری است که بدنه را فرا گرفته است تا در زمان مصرف در مناطقی که دارای آب و هوای گرم می باشند بتوان از آن بهره مند شد. این دولایه اساسی در بدنه محصول استفاده از آن را راحت کرده است به طوری که باعث محافظت آن در برابر موجودات موجود در محیط بوده و سبب می شود تا به راحتی در داخل بدنه با امنیت کامل به سر برد. چادر مسافرتی رویه خود را در زمان بارش باران و مواقع باد های شدید به صورت مسدود قرار می دهد تا عایقی بر سر راه این عوامل وجود داشته باشد و افراد نیز با رضایت کامل از محصول بهره مند گردند. با این وجود می توان گفت که محصول مورد نظر جزو محصولاتی می باشد که در تمامی فصول سال قادر به استفاده است.


تاشو بودن بدنه

ویژگی بعدی که در چادر مسافرتی لحاظ شده است تاشو بودن بدنه می باشد. این قابلیت به دلیل وجود سازه های منحصر به فرد و منعطف آن می باشد و تا کردن محصول را آسان و راحت می نماید. چادر مسافرتی به این روش جای اندکی در فضا می گیرد و به صورت تاشو در بسته بندی امن باقی می ماند و در مواقع لازم از بسته بندی خارج شده و راه اندازی می شود. با وجود این ویژگی خاص ابعاد محصول در زمان جمع آوری کم می باشد به طوری که در کنار وسایل افراد جای می گیرد و مانع از به همراه داشتن وسایل لازم برای سفر نمی شود. برای این کار سازگاری های لازم در سازه ها به کار رفته است و تا کردن بدنه سبب شکستگی آن ها نخواهد شد. سازه ها به هم متصل هستند به طوری که در زمان نصب تنها کافی است از هم باز شوند و به صورت استوار قرار گیرند. به همین جهت این محصول محصولی مورد علاقه افراد مختلف می باشد و سبب استقبال زیاد آن ها شده است.


محل کاربرد این محصول

علاوه بر اقامت در شب در داخل چادر مسافرتی کاربرد های دیگری هم وجود دارد که در محل استفاده از محصول جای گرفته است. از این چادر مسافرتی می توان به عنوان محلی برای استراحت در ساحل استفاده کرد و در این محل ها آن را نصب نمود. به دلیل ضد آب بودن بدنه رطوبت و آب نیز در این محل ها وارد بدنه نخواهند شد و در این حالت آرامش کامل شامل حال افراد می شود.


خرید

نحوه خرید چادر مسافرتی 3 نفره سولو به صورت غیر حضوری است و تنها با ورود به سایت intex تهران انجام می شود.

نوع
عصایی
طول
224 سانتی متر
عرض
138 سانتی متر
ارتفاع
115 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر و پلی اورتان
جنس پایه ها
آلومینیومی
اتوماتیک
خیر
درپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت هاسکی
ظرفیت دراز کش 2 نفر
دارای هواکش و پشه بند
مناسب سفر های مختلف
ابعاد بسته بندی: 40 *22 *12 سانتی متر
جنس کف از پلی اتیلن
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...