چادر مسافرتی 3 نفره عصایی خارجی برای کمپ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 410 سانتی متر
  • عرض: 200 سانتی متر
  • ارتفاع: 120 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 3 نفره عصایی در نمایندگی محصولات بادی ، فروشگاه اینتکس تهران مرکز فروش چادر مسافرتی در ایران با قیمت مناسب

چادر مسافرتی 3 نفره عصایی بدون شک یکی از بهترین و با کیفیت ترین چادر مسافرتی هایی می باشد که امروزه تولید شده است که با توجه به کیفیت و ساختار مدرنی که دارد مورد توجه بسیاری از عموم قرار گرفته است . شما می توانید این محصول را با قیمتی ارزان و مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . شرکت اوت ول برای رفاه و راحتی بیشتر کسانی که به کوهنوردی و طبیعت گردی علاقه مند هستند این کالا را با حداکثر امکانات رفاهی تولید کرده است تا در شرایط جوی مختلف بتواند یک سرپناه بسیار امن رای شما باشد . ساختار این محصول با دیگر چادرهای مسافرتی کاملا متفاومت می باشد و بسیار ایده آل تولید شده است . 

بدنه این محصول از جنس پلی استر ضخیم می باشد که بسیار مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف ، بارش بازان شدید می باشد به همین سبب از این محصول می توانید در کوهستان با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید . این کالا دارای یک اتاق خواب و یک فضا جداگانه می باشد که شما می توانید اشیا و اسباب خود را داخل آن نگهداری نمایید . جنس پایه این محصول از فایبرگلاس می باشد که از استحکام بالایی در برابر وزش باید شدید و تند بادها بهرمند می باشد . این کالا دارای چندین درب ورودی و پنجره می باشد که توری هایی نیز برای آن تعیبه شده است که از ورود حشرات و جانوران به داخل چادر جلوگیری می باشد . 

در داخل چادر محفظه هایی طراحی شده است که شما می توانید اشیا کوچک و قیمتی خود را داخل آن قرار دهید . در داخل بسته بندی این کالا یک دفترچه راهنما وجود دارد که شما می توانید به کمک آن چادر خود را به راحتی در مدت زمان کوتاهی راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول با توجه به وزن و حجم مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که به راحتی آن را حمل نمایید و در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید . برای خرید چادر مسافرتی به سایت اینتکس تهران فروشگاه چادر مسافرتی و محصولات بادی اینتکس مراجغه نمایید.

چادر مسافرتی 3 نفره عصایی خارجی برای کمپ

چادر مسافرتی 3 نفره عصایی خارجی برای کمپ بهترین محصول با بدنه ای با کیفیت است که می تواند برای استفاده در سفر و مناطق مختلف به کار برود. این محصول خاص دارای ویژگی های منحصر به فردی است که قادر به به کار گیری مداوم در مناطق آب و هوایی نامطلوب باشد. این محصول برای کوهنوردان و صخره نوردان استفاده می شود و برای آن ها طراحی شده است و دارای بخش هایی می باشد که کارایی آن را بهتر و بیش تر می کند. چادر مسافرتی به روش عصایی کاربرد دارد به طوری که در زمانی کم راه اندازی و نصب می شود. علاوه بر آن در زمان جمع بودن نیز می توان آن را در فضای کم جای داد و نگه داری نمود. محصول مورد نظر دارای ساک حمل می باشد که می توان آن را به راحتی حمل کرد و برای نگه داری نیز در محلی مناسب قرار داد. به همین جهت است که در مدت زمان زیاد می تواند بدون آسیب باقی بماند و هیچ خرابی شامل حال آن نشود. برای کسب اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.


دو اتاق مجزا

این چادر مسافرتی دارای دو اتاق مجزا می باشد که به طور جداگانه می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این دو بخش در واقع اتاقی را ایجاد می سازد که افراد در تعداد بیش تر بتوانند از محصول استفاده کنند و اسباب و وسایل خود را در داخل بخش پشتی قرار دهند. چادر مسافرتی با داشتن چنین قسمت هایی به محصولی منحصر به فرد برای استفاده بهینه در فضاهای گوناگون تبدیل شده است و می تواند در دسترس افراد زیادی قرار بگیرد. در داخل اتاق محصول کیسه هایی وجود دارد که می توان در داخل آن ها وسایل کوچک را قرار داد و به این صورت در داخل محصول نظم ایجاد کرد. چادر مسافرتی با تجهیز کردن بدنه به این بخش ها جزو بهترین و جادار ترین محصولاتی می شود که به منظور استراحت های روزانه و مسافرت ها استفاده می شود. داشتن چنین محصولی در رفتن به تفریح ها لازم و ضروری است و می بایست برای هر فردی که علاقه به گردشگری و مسافرت دارد خریداری شود. دو بخش تشکیل دهنده محصول به وسیله سازه ها از هم مجزا شده اند و به شکل هلالی و گرد در آمده است.


در و پنجره های متعدد

بر روی محصول در و پنجره به تعداد بالا وجود دارد که می تواند سبب ایجاد مزیت های مختلف باشد. این چادر مسافرتی دو درب دارد که می تواند افراد را به راحتی رفت و آمد کمک کند و توانایی بر قراری هوای مطلوب را نیز دارد. علاوه بر آن این محصول دارای پنجره نیز می باشد که هوای تازه به داخل محصول وارد می کند و می تواند در هر زمان از روز شرایط خوبی را برای افراد مهیا سازد. در و پنجره های محصول سبب راحتی استفاده از آن می شود و در زمانی که محصول در آب و هوای گرم استفاده می شود قادر به داشتن خنکی و تازگی در چادر مسافرتی می شود. محصول مورد نظر در بخش های درب و پنجره دارای پشه بند می باشد. این بخش ها در مناطقی مانند جنگل این امکان را فراهم می سازد تا به راحتی بتوان در شب نیز اقامت داشت.


استفاده بهینه در باران

از محصول مورد نظر در شرایط بارانی نیز می توان استفاده کرد و آن را در مناطق پر باران احداث نمود. این محصول دارای قابلیت ضد آب بودن است که آب را به داخل چادر مسافرتی وارد نمی کند. به همین جهت می توان مقاومت زیادی را در برابر آب داشته باشد و ضخامت آن نیز زیاد است. در مناطقی مانند ساحل و جنگل و مناطق کوهستانی می توان این چادر مسافرتی را احداث نمود و از وجود آن بهره مند شد.


خرید

برای خرید چادر مسافرتی 3 نفره عصایی خارجی برای کمپ به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنید و آن را برای مسافرت و تفریح های خود خریداری نمایید.


نوع
مسافرتی
طول
410 سانتی متر
عرض
200 سانتی متر
ارتفاع
120 سانتی متر
ظرفیت
3 نفر
جنس بدنه
پلی استر با روکش پلی اورتان
جنس پایه ها
فایبرگلاس
آفتاب گیر
بله
پشه بند
بله
پنجره
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر باران
دارای 2 عدد جیب داخلی
ضد آب
ضد اشعه
دارای هواکش
دارای 2 عدد درب
اقلام همراه
ساک حمل، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...