چادر مسافرتی 3 نفره فرینو مدل آرال

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 360 سانتی متر
  • عرض: 130 سانتی متر
  • ارتفاع: 104 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 3 نفره فرینو مدل آرال از سری چادر های مسافرتی جدید و پر فروش کمپانی ferrino می باشد که برای استفاده در مناطق کوهستانی و سردسیر طراحی شده است ، البته از این محصول می توان در آب و هوای مساعد ، کویر و ... نیز استفاده کنید . از مهم ترین خصوصیات این چادر مسافرتی می توان به بدنه صددرصد پلی استری آن اشاره کرد ، این جنس اجازه عبور حتی یک قطره آب را به داخل خود نمی دهد و در برابر نور آفتاب ، حرارت ، سرما و ... مقاوم است و به مرور نیز پوسیده نمی شود . پایه های این محصول نیز از آلومینیوم ضد زنگ می باشد چرا که فرینو با استفاده از این فلز علاوه بر افزایش کیفیت و استحکام محصول باعث کاهش وزن چادر مسافرتی شده است . این محصول 5.2 کیلوگرم وزن دارد و به راحتی می توان آن را جابجا کرد . ابعاد بزرگ محصول قادر است تا 2 فرد بالغ را در درون خود به صورت دراز کش و 3 نفر را به صورت نشسته در داخل خود جای دهد . نوع سازه این محصول نیز عصایی بوده و استحکام خوبی را دارد . چادر های مسافرتی عصایی به دلیل نوع سازه ای که دارند در ابعاد بسیار کمی جمع آوری می شوند و همین دلیل نیز باعث شده تا به راحتی بتوانید چادر را حمل کنید . نمایندگی اینتکس یکی از بزرگ ترین نمایندگی های فروش چادر مسافرتی در ایران است که می توانید محصولات سفری خود را با قیمت مناسب از آن خریداری کنید .

چادر مسافرتی 3 نفره فرینو مدل آرال

چادر های مسافرتی یکی از تجهیزاتی بوده شما نیاز دارید در زمان سفر به نقاط مختلف برای داشتن یک اقامت راحت به همراه ببرید. تنوع بالای این گروه از محصولات موجب شده تا شما بتوانید در شرایط مختلف آب و هوایی و نقاط مختلف اعم از جنگل ، کوهستان و... استفاده کرده و لذت ببرید. یکی از مناسب ترین گزینه ها برای زمان کوهنوردی و یا موارد قابل استفاده برای خانواده های کم جمعیت بدون شک چادر مسافرتی 3 نفره فرینو مدل آرال به شمار می رود. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا به تحلیل کامل ساختار این چادر مسافرتی و معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای خرید مطمئن محصول توصیه می کنیم تا پایان این بخش ما را همراهی نمایید.

چادر مسافرتی 3 نفره فرینو مدل آرال | فروشگاه اینتکس


نوع چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی را متناسب با نوع سازه های ان ها به سه گروه بزرگ اتومات ، عصایی و فنری تقسیم کرده اند که چادر مسافرتی 3 نفره فرینو مدل آرال یک نمونه پرفروش از چادر مسافرتی عصایی به شمار می رود. سازه های این چادر مسافرتی باریک و مقاوم و با ارتفاع کم بوده که توسط انرژی مغناطیسی به یکدیگر متصل شده و رشته های هر ستون محصول را تشکیل خواهد داد. این رشته های مقاوم را شما در داخل درز های تعبیه شده بر روی بدنه اصلی محصول قرار داده تا این چادر مسافرتی به فرم استاندارد خود در بیاید. این نوع سازه نگهدارنده برخلاف سایر نمونه ها نیاز به انرژی و زمان بیشتری برای راه اندازی داشته اما به مراتب استحکام و طول عمر بالاتری دارد. لازم بوده شما بعد از راه اندازی بدنه اصلی روکش دوم محصول را بر روی آن قرار داده و بند های این روکش را بر روی سازه ها محکم کنید.


طول عمر چادر مسافرتی

افراد در زمان خرید به دنبال محصولی بوده که در مقابل پرداخت هزینه دیگر دغدغه ای بابت طول عمر آن نداشته باشند. از سوی دیگر کیفیت بالای جنس بدنه چادر مسافرتی موجب می شود تا ایمنی و سلامت شما در زمان اقامت به طور کامل حفظ گردد. به همین دلیل بوده که برای تولید رویه چادر مسافرتی 3 نفره فرینو مدل آرال از مرغوب ترین نوع پلی استر استفاده شده است. این پارچه ضدآب و باکیفیت بوده و می تواند اشعه فرابنفش خورشید را به طور کامل بازتاب کند. پارچه پلی استر قابلیت تنفس داشته به طوری که در زمان اقامت در روز های سرد زمستان داخل چادر مسافرتی دیگر شاهد قطرات آب در این بخش نخواهید بود. سازه های نگهدارنده چادر مسافرتی که استحکام بدنه محصول و همچنین موقعیت آن را بر روی سطح زمین به طور کامل حفظ کرده از نوع آلومینیوم گالوانیزه تولید شده است. زیرا این جنس سازه ها سبک و منعطف و با داوم و استحکام فوق العاده زیادی می باشد. به همین دلیل بوده که شما می توانید از این چادر مسافرتی دوپوش با اسودگی خاطر در تمامی شرایط مختلف نظیر زمان بارش برف و باران ، تابش مستقیم نور خورشید ، وزش باد شدید و.. استفاده کرده و نگران افت کیفیت بدنه محصول نخواهید بود.


روش های مراقبت از چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 3 نفره فرینو مدل آرال طول عمر بالایی داشته به طوری که شما می توانید از ان در تمامی شرایط اب و هوایی با آسودگی خاطر استفاده کنید. برای حفظ این طول عمر بالا نیاز به رعایت برخی نکات ساده بوده که به ان ها اشاره خواهیم کرد. این چادر مسافرتی رویه ای ضدآب و بادام داشته اما این رویه قابلیت اشتعال نیز داشته که نیاز دارد از حرارت بالا و آتش دور نگه داشته شود. سازه های باکیفیت این محصول نیز نیاز داشته از وارد شدن ضربه و فشار بالا مصون بمانند. همچنین لازم بوده تا از فروکردن اجسام نوک تیز نظیر چاقو به رویه بدنه بپرهیزید. این چادر مسافرتی را در یک محیط مسطح و عاری از اجسام نوک تیز نظیر سنگ ریزه راه اندازی کرده و بعد از راه اندازی از کشیدن ان بر روی سطح زمین بپرهیزید.


خرید چادر مسافرتی

برای خرید چادر مسافرتی 3 نفره فرینو مدل آرال و یا سایر نمونه های چادر مسافرتی عصایی می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید تا محصول مورد نظر خود را با ضمانت اصالت کالا و کاملا اورجینال دریافت نمایید.

نوع
عصایی
طول
360 سانتی متر
عرض
130 سانتی متر
ارتفاع
104 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
آفتاب گیر
بله
ضد آب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت فرینو
ظرفیت دراز کش 2 نفر
قابلیت راه اندازی سریع
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...