چادر مسافرتی 3 نفره نورث فیس مدل VA25

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 280 سانتی متر
  • عرض: 220 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
6,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر مسافرتی 3 نفره نورث فیس مدل VA25 با بهترین نوع طراحی سازه و جنس بدنه و پایه های درجه یک و عالی از فروشگاه اینتکس با قیمت مناسب

چادر مسافرتی 3 نفره نورث فیس مدل VA25 از نمونه چادر های مسافرتی استاندارد برای کوهنوردی و دیگر شرایط آب و هوایی بد می باشد که توسط شرکت بسیار بزرگ و معتبر north face ساخته شده است . همواره توصیه شده است تا در صورت نیاز به خرید چادر مسافرتی مناسب برای کوهنوردی به ویژگی های محصول در هنگام خرید توجه داشته باشید ، این نمونه یعنی چادر مسافرتی 3 نفره نورث فیس مدل VA25 یکی از بهترین نمونه چادر های کوهنوردی است که می تواند در شرایط بد جوی ایمنی ساکنین را تضمین کند . نوع ساختار و طراحی بدنه محصول موجب شده تا چادر فوق در برابر طوفان ، باد ، برف ، باران و ... مقاوم باشد ، رنگ روشن آن در هنگام وجود مشکل می تواند به خوبی جلب توجه کند ، سقف کوتاه و گنبدی شکل محصول باعث شده تا آب بر روی سقف محصول راکد نماند و چادر بتواند در برابر طوفان استقامت کند . ابعاد مناسب آن اجازه استفاده 3 نفر بزرگسال را می دهد . وزن کلی این محصول بسیار کم بوده و جابجایی آن راحت است ، علت سبک بودن وزن محصول استفاده از پایه های محکم و سبک آلومینیومی است . بدنه این محصول نیز از جنس پلی استر بوده و می تواند به خوبی از نفوذ آب جلوگیری کند . شما عزیزان می توانید این محصول را با ضمانت از فروشگاه اینترنتی اینتکس با بهترین قیمت خریداری کنید ، سایر ویژگی های محصول در جدول زیر درج شده است .

چادر مسافرتی 3 نفره نورث فیس مدل VA25

برای خرید آسان یک چادر مسافرتی لازم است به جایی مراجعه کنید که این محصولات را با تنوع بسیار بالا در کنار هم داشته باشد تا علاوه بر انتخاب آسان محصول مورد نیاز خود بتوانید به راحتی به مقایسه با دیگر نمونه ها بپردازید و در نهایت از خرید خود رضایت صد در صدی را کسب کنید. شما در سایت اینتکس تهران خواهید توانست بالاترین تنوع چادر های مسافرتی را مشاهده کرده و می توانید به راحتی محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید. یکی از چادرهای مسافرتی بسیار با کیفیت و عالی که در سایت اینتکس تهران موجود بوده و با قیمتی ارزان عرضه می شود، چادر مسافرتی 3 نفره نورث فیس مدل VA25 است. این محصول با دارا بودن کیفیت عالی و هم چنین برخورداری از قیمتی مناسب، در گروه محصولات حرفه ای قرار می گیرد که برای انواع مسافرت و کمپینگ و شب مانی کاربرد دارد. در این مطلب به نقد و بررسی چادر مسافرتی 3 نفره نورث فیس مدل VA25 می پردازیم تا جهت خرید بتوانید آشنایی کاملی با این محصول کسب کنید.

طراحی خاص و ویژه

ظاهر این چادر مسافرتی تفاوت بسیار زیادی با دیگر محصولات دارد. این محصول طراحی زیبایی دارد و بسیار کاربردی می باشد به همین دلیل افراد با مشاهده ویژگی ها و طراحی خاص و کاربردی این محصول، علاقه زیادی به خرید نشان می دهند. یکی از ویژگی های این چادر مسافرتی برخورداری از ظرفیت متغیر از 3 تا 4 نفر است. افراد به راحتی می توانند از این محصول به صورت دراز کش استفاده کنند. این محصول دارای طول 280 سانتی متر بوده و عرض آن نیز برابر با 240 سانتی متر می باشد. به این ترتیب فضای کافی و استاندارد را برای استراحت و خوابیدن 3 الی 4 نفر به راحتی فراهم می کند. این محصول دارای 4 پنجره است که دور تا دور بدنه قرار دارند. پنجره ها همگی دارای توری هستند تا از ورود حشرات جلوگیری شود. هم چنین پنجره ها و توری توسط زیپ باز و بسته می شوند و در قسمت بالایی پنجره ها نیز بندهایی برای جمع کردن پنجره وجود دارد. این محصول به صورت دو پوش بوده که در صورت نیاز می توانید به راحتی رویه برخی از قسمت های بدنه را جدا کنید و از آن به عنوان یک پشه بند بزرگ استفاده نمایید. هم چنین در صورت برودت هوا نیز می توانید لایه رویی این چادر مسافرتی را متصل کنید تا از ورود سرما به داخل چادر مسافرتی جلوگیری شود. یکی دیگر از مشخصات این چادر مسافرتی بهره مندی از سایبان است. در صورت نیاز به سایبان می توانید قسمت خاصی از بدنه را به سطح زمین متصل نمایید تا یک سایبان مناسب ایجاد شود و بتوانید در زیر آن در هوای آزاد بنشینید. این محصول به رنگ زیبای نارنجی تولید شده است و دارای قسمت هایی به رنگ سفید نیز می باشد که موجب افزایش جذابیت بدنه این چادر مسافرتی خواهد شد. سازه های این محصول مابین دو لایه پوشش آن قرار دارند و با برداشتن لایه اول، سازه ها قابل مشاهده هستند. هم چنین ظاهر این چادر مسافرتی به صورت گنبدی طراحی شده است که مقاومت بالایی در برابر طوفان و باد نشان می دهد. درب ورودی این چادر مسافرتی نیز توسط زیپ باز و بسته می شود و همانند پنجره ها دارای توری است. به این ترتیب تهویه هوای داخل چادر مسافرتی به راحتی امکان پذیر خواهد بود. 

قابلیت استفاده در شرایط نامساعد آب و هوایی

با توجه به برخورداری این محصول از رویه ای از بهترین نوع پلی استر و دولایه بودن این رویه، این محصول برای استفاده در هر شرایط آب و هوایی مناسب می باشد. به این ترتیب شما می توانید به راحتی در هر فضایی از این چادر مسافرتی استفاده کرده و نگران شرایط جوی نباشید. این چادر مسافرتی برای استفاده در زمان بارش باران نیز مناسب است. زیرا بدنه ای ضد آب دارد و با توجه به دولایه بودن بدنه، آب و باران به داخل چادر مسافرتی راه پیدا نمی کند. این محصول را می توانید در سرما نیز به راحتی استفاده نمایید. زیرا دولایه بودن بدنه، عایق حرارتی مناسبی را به وجود می آورد که مانع از ورود هوای سرد به داخل چادر شده و از خروج هوای گرم نیز از داخل چادر جلوگیری می کند. طراحی گنبدی شکل این چادر مسافرتی موجب می شود تا آب باران نیز به راحتی از روی چادر مسافرتی به پایین بریزد و بر روی بدنه چادر باقی نماند. کیفیت بالای این محصول موجب شده است تا بدنه چادر مسافرتی در برابر پارگی و ساییدگی استحکام نشان دهد و به سادگی آسیب نبیند. هم چنین این محصول در برابر نور شدید آفتاب و قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور خورشید، دچار پوسیدگی نشده و رنگ پریده نمی شود. پایه ها و سازه های این چادر مسافرتی نیز به صورت منحنی می باشد و از جنس آلومینیوم می باشد. استفاده از آلومینیوم در پایه های این چادر مسافرتی موجب شده است تا این محصول وزنی کم داشته باشد. هم چنین این جنس از سازه دارای مقاومت زیادی است و در برابر شکستگی مقاوم می باشد. به این دلیل این محصول، یک چادر مسافرتی مناسب برای استفاده در کوهنوردی و کمپینگ می باشد زیرا می توانید به راحتی آن را در هر فضایی به همراه خود ببرید و آن را به کوله پشتی کوهنوردی خود نیز متصل کنید. وزن کم این چادر مسافرتی از مزیت های آن به شمار می رود زیرا امکان حمل آسان را به شما می دهد. برای جابه جایی آسان و جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه چادر مسافرتی نیز لازم است تا این محصول را پس از استفاده و جمع کردن در داخل ساک حمل که در بسته بندی چادر مسافرتی موجود است قرار دهید تا در صورت برخورد با اشیای تیز، بدنه چادر مسافرتی دچار آسیب نشود. هم چنین در صورت بروز آسیب در بدنه می توانید برای تعمیرات تخصصی با شماره های سایت اینتکس تهران تماس بگیرید.

خرید : برای تهیه چادر مسافرتی 3 نفره نورث فیس مدل VA25 با قیمتی ارزان به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید تا در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
280 سانتی متر
عرض
220 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
درپوش
بله
ضد آب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ظرفیت 3 الی 4 نفر
دارای چهار پنجره دارای پشه بند
دارای میخ و پین تیرک برای نصب
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...