چادر مسافرتی 3 نفره ونگو مدل Mirage 300

vango99032

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 275 سانتی متر
  • عرض: 190 سانتی متر
  • ارتفاع: 107 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی 3 نفره ونگو مدل Mirage 300 با ساختار بسیار مقاوم و سازه و طراحی عالی از فروشگاه اینترنتی اینتکس با قیمت مناسب به صورت اینترنتی و

چادر مسافرتی 3 نفره ونگو مدل Mirage 300 از نمونه محصولات سفری و کمپینگ جدید و پرطرفدار شرکت vango می باشد که در سال جاری تولید و روانه بازار های جهانی شد . علت محبوبیت این مدل سازه بسیار مقاوم ، جنس بسیار خوب بدنه و فریم ، نوع طراحی و آرگونومی ساخت آن می باشد ، به همین علت نیز استفاده از چادر مسافرتی فوق محدودیتی نداشته و می توانید آن را در هر جایی استفاده کنید . بسیاری از کوهنوردان از این چادر مسافرتی برای سفر و کوهنوردی خود استفاده می کنند چرا که بسیار کم حجم بوده و وزن آن تنها 3.8 کیلوگرم است . ونگو سعی کرده تا با استفاده از پلی استر برای بدنه و فایبرگلاس برای پایه ها علاوه بر اینکه چادر مسافرتی مقاوم و ضد آب را تولید می کند چادر مسافرتی را ارائه کند که وزن کمی را نیز داشته باشد زیرا این اجناس نام برده بسیار سبک هستند . ابعاد محصول بستر را برای استفاده 3 نفر بزرگسال فراهم کرده و حتی اجازه استفاده از کیسه خواب و قرار دادن وسایل همراه در داخل چادر مسافرتی را نیز به شما می دهد . از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به خاصیت دوپوش آن اشاره کرد ، با این وجود در شرایط سخت مانند باد های شدید ، برف و باران می توانید از این پوشش دوم برای استحکام چادر مسافرتی استفاده کنید . این محصول فاقد پنجره است و همین موضوع می تواند باعث محفوظ ماندن انرژی گرما در داخل چادر شود ، اما اگر قرار است از چادر مسافرتی خود در آب و هوای معتدل استفاده کنید می توانید درب را باز گذاشته و از آن حتی به عنوان سایه بان استفاده کنید . اگر به دنبال تهیه یک چادر مسافرتی ایده آل سه نفره برای سفر هستید intex این محصول را پیشنهاد می کند .

چادر مسافرتی سه نفره ونگو به دلیل ساختار مهندسی شده و همچنین کیفیت متریال فوق العاده استفاده شده در ساخت بدنه ای که دارد جزو بهترین انتخاب ها برای هر کمپ کوهنوردی به شمار می آید . این چادر کمپینگ با توجه به وزن استاندارد ، بدنه ضد آب و ظرفیت سه نفره ای که به صورت درازکش دارد می تواند گزینه مناسبی براس کوهنوردی به همراه تیم حرفه ای باشد . همانطور که در ساختار بدنه این چادر مسافرتی می بینید ستون های آن به خوبی از درون یکدیگر رد شده اند که مقاومت این محصول را به شدت افزایش داده است و این امر باعث شده تا در صورت استفاده وقوع طوفان های شدید نیز با خیالی راحت بتوانید درون این چادر کوهنوردی پناه بگیرید . اگر قصد خرید چادر مسافرتی سه نفره ونگو را دارید در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی را در رابطه با این محصول در اختیار شما قرار دهیم .

همانطور که در تصاویر این چادر مسافرتی می بینید در بخش جلویی این محصول یک محفظه بیرونی وجود دارد که در بخش کف آن از پلی استر و در بخش بالایی آن از پوشش سقف استفاده شده است که این فضا بهترین مکان برای نگهداری برخی لوازم شخصی همچون کفش های کوهنوردی می تواند باشد . فضای داخلی این چادر مسافرتی از ابعاد بزرگی برخوردار است و با توجه به استانداردهای تعیین شده به راحتی می توانید به صورت سه نفره از آن استفاده نمایید . این ظرفیت سه نفره با توجه به درازکش بودن افراد و استفاده از کیسه خواب می باشد که در صورت استفاده به صورت نشسته این ظرفیت به پنج الی شش نفر افزایش پیدا می کند و می توان پناه گاه بسیار امنی در کوهستان باشد . جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر دو لایه می باشد که بسیار مقاومت در برابر نفوذ سرما می باشد و در شرایط بارندگی هیچ گونه راهی برای نفوذ آب به بخش داخلی وجود نخواهد داشت .

پلی استر از متریال های فوق العاده برای استفاده در ساخت چادر های مسافرتی می باشد که اغلب برندهای با کیفیت ساخت محصولات کمپینگ از آن استفاده می کنند . این محبوبیت بالا به دلیل مقاومت فوق العاده در برابر نفوذ آب ، ظربه و فشار و همچنین سرما می باشد و چادر مسافرتی را به سدی فوق العاده در شرایط آب و هوایی زمستانی تبدیل می کند .اما از بخش های اصلی و فوق العاده مهم در بدنه چادر کوهنوردی ، ستون های آن می باشد که عملکرد آن در شرایط نامساعد جوی می تواند بسیار مهم باشد . این محصول در ساختار اصلی بدنه خود از ستون های فایبرگلاس استفاده می کند که به صورت عصایی درون زمین قرار می گیرند . این پایه ها  با توجه به طناب ها و میخ های موجود درون بسته بندی چادر مسافرتی به هنگام نصب به صورت مستحکم درون زمین مقاوم می شوند و راه اندازی این چادر مسافرتی کمی وقت گیر است اما پس از راه اندازی اوصولی به صورت مستحکم در آمده که طوفان هم آن را جا به جا نخواهد کرد . یکی از مزیت های این چادر مسافرتی دو پوش بودن آن می باشد که در شرایط باران و برف شدید می توانید پوشش دوم را بر روی بدنه اصلی قرار دهید و شرایط مقاومت بدنه را دو چندان کنید . همچنین در صورت استفاده در فصول گرم سال می توانید به صورت تک پوشش استفاده کنید تا دمای هوای داخلی به صورت متعادل در بیاید .

از مهمترین ویژگی های چادر مسافرتی کوهنوردی وزن سبک و ظرفیت بالای چادر می باشد . ظرفیت این چادر مسافرتی سه نفره می باشد و وزنی بالغ بر 3.8 کیلو گرم دارد که در حالت جمع شده بسیار کم حجم است و به راحتی می توانید آن را بر روی دوش خود و یا با بستن بر روی کوله مسافرت جا به جا نمایید . برای خرید چادر مسافرتی سه نفره ونگو با ارزان ترین قیمت و کیفیت تضمینی فوق العاده می توانید همین حالا از طریق فروشگاه اینتکس تهران اقدام کرده و محصول را به صورت فوری درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
مسافرتی
طول
275 سانتی متر
عرض
190 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
درپوش
بله
ضد آب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
مقاومت در برابر باران
مقاومت در برابر طوفان
دارای کیف حمل
دارای زیرانداز و سایبان
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...