چادر مسافرتی 3 نفره پکینیو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 160 سانتی متر
6,240,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری چادر مسافرتی 3 نفره پکینیو با ساختار بسیار مقاوم و مناسب برای کوهنوردی و کمپ های تفریحی با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس

چادر مسافرتی 3 نفره پکینیو از سری چادر های مسافرتی با کیفیت و با دوام فروشگاه intex می باشد که از نظر ساختاری کاملا حرفه ای و ایده آل می باشد . چادر های مسافرتی و چادر های حرفه ای کوهنوردی کمی تفاوت با یکدیگر دارند که این تفاوت ممکن است از نظر ساختار ، طراحی و جنس متفاوت باشد ، این مدل یعنی چادر مسافرتی 3 نفره پکینیو از نظر ساختاری ، آرگونومی ، نوع طراحی و جنس استفاده شده بسیار عالی بوده و می تواند در تمامی شرایط آب و هوایی مانند کوهستان نیز مورد استفاده قرار گیرد . این چادر مسافرتی دارای سقف کوتاه تر و گنبدی شکل است همین ویژگی نیز باعث شده تا چادر فوق در برابر طوفان و کولاک ها مقاوم باشد ، حتی شما می توانید با استفاده از طناب و میخ های مخصوص چادر مسافرتی خود را به زمین محکم کنید . رنگ زرد این محصول باعث شده تا در مناطق مختلف و با پوشش های مختلف زمین به راحتی قابل شناسایی باشید تا در صورت نیاز به کمک و یا دیده شدن از چادر مسافرتی خود استفاده کنید . این محصول دارای یک درب بزرگ و دو پنجره با طراحی فوق العاده و ضد آب ساخته شده است که می توانید با توجه به شرایط آب و هوا از باز کردن پنجره و تهویه هوا بهره مند شوید . جنس بدنه این محصول از پارچه پلی استر با خاصیت ضد آب ساخته شده و پایه های آن نیز از فلز آلومینیوم با قطر 8.5 میلی متری ساخته شده است.

چادر مسافرتی 3 نفره پکینیو

چادر مسافرتی 3 نفره پکینیو یکی از انواع چادر مسافرتی سایز کوچک و مناسب استفاده در چهار فصل بوده که در میان طببیعت گردان و کوهنوردان به محبوبیت و فروش بالایی دست یافته است. این چادر مسافرتی مناسب راه اندازی کمپ در طبیعت در تمامی شرایط اب و هوایی بوده و ساختار مقاوم و مستحکم دارد. در این مقاله می توانید نقد و بررسی این چادر مسافرتی را در تمامی ابعاد مشاهده کرده و با مشخصات فنی و ظاهری محصول به طور کامل اشنا شوید. پس توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه با ما باشید.


مشخصات ظاهری چادر مسافرتی

در این قسمت می توانید نکات مهم و ویژگی های خاص این چادر مسافرتی را مطالعه کنید. چادر مسافرتی 3 نفره پکینیو محصولی مستطیل شکل بوده که ساختاری متفاوت داشته تا بتوانید در تمامی فصول سال به و در تمامی مناطق مناسب سفر مورد استفاده قرار بگیرد. این چادر مسافرتی ساختاری دوپوش دارد. به این صورت که بدنه اصلی محصول از نوع پشه بند توری pvc  بوده که موجب تهویه مطبوع هوا ، دریافت نور کافی و خنکی بالایی برای شما شده و از طرفی به دلیل چگالی بالایی که داشته دید از محیط بیرون را به حداقل رسانده است. در بخش داخلی بر روی بدنه اصلی یک عدد جیب برای قرار دادن اجسام باارزش و کوچک شما مانند گوشی تلفن همراه ، کیف پول و... می باشد. در بخش سقف داخلی یک قلاب طراحی شده که برای اویختن فانوس و یا لامپ در زمان تاریکی هوا مورد استفاده قرار می گیرد. بر روی بدنه اصلی محصول نیز یک درب مرتفع برای تردد اسان تمام رده های سنی تعبیه شده است. برای روز های سرد سال و زمان بارش باران این محصول دارای یک پوشش دوم می باشد. این پوشش دوم بر روی خود مجهز به پنجره و درب بوده و موجب می شود در ابتدای محصول یک سایبان نیز داشته باشید. از این سایبان می توانید به عنوان محلی برای قرار دادن تجهیزات سفری و کفش های خود در زمان بارندگی استفاده کنید.


مشخصات فنی چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 3 نفره پکینیو محصولی با طول و عرض 210 سانتی متر و ارتفاع 160 سانتی متر می باشد. این محصول با ظرفیت داخلی در زمان درازکش 3 نفر بزرگسال بوده که البته در زمان نشسته تا میزان 6 نفر را گنجایش دارد. وزن بدنه محصول بسیار سبک بوده و شما می توانید با استفاده از ساک حمل در زمان پیاده روی در طبیعت و یا حتی کوهنوردی آن را به راحتی همراه با خود داشته باشید. این چادر مسافرتی دارای سازه هایی از نوع عصایی بوده که جنس آن ها از نوع آلومینیوم است. این سازه ها موجب شده تا این چادر مسافرتی در زمانی کمتر از 10 دقیقه برای استفاده شما اماده شود. رنگ بدنه اصلی محصول زرد انتخاب شده زیرا در زمان بارش برف و مناطق کوهستانی به راحتی ردیابی شود. رویه اصلی این محصول از پارچه پلی استر بوده که ساختاری ضدآب داشته و می تواند در برابر تابش مستقیم نور خورشید و یا بارش برف و باران مقاوم باقی بماند. برای تثبیت موقعیت محصول بر روی سطح زمین در زمان طوفان طناب و میخ در داخل بسته بندی محصول موجود بوده و تنها کافی بوده از نقاط تعبیه شده بر روی بدنه خارجی برای اتصال مقاوم استفاده کنید.


جمع بندی

چادر مسافرتی 3 نفره پکینیو محصولی پرتابل با وزن بدنه بسیار و جنس بدنه باداوم و مرغوب بوده که می تواند نیاز شما را در زمان کوهنوردی ، صخره نوردی و کمپینگ برطرف کند. این محصول جذاب و باکیفیت اورجینال بوده و از نمونه چادر مسافرتی های خارجی به شمار می رود. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس این چادر مسافرتی را با تخفیف عالی خریداری نمایید.

نوع
کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
طول
210 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
160 سانتی متر
ظرفیت
3 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
درپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 2 الی 3 نفر
دارای دو عدد هواکش
مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...