چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ لچکی دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 120 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ لچکی دار در بورس فروش چادر مسافرتی در تهران و شهرستان در سایت آنلاین فروش محصولات بادی و چادر کمپینگ ارزان

چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ لچکی دار یکی از زیبا ترین و مقاوم ترین چادر های مسافرتی ساخته شده توسط کمپانی کینگ کمپ می باشد که برای خانواده های کم جمعیت طراحی شده است .

 این محصول بسیار زیبا و خوش رنگ دارای مقاومت بدنه و پایه ای بسیار بالایی است به طوری که می توان از آن در سفر های کوهستانی و مناطق سردسیر نیز استفاده کرد چرا که طراحی و آرگونومی ساخت آن ویژگی های بسیار عالی داشته و این اجازه را می دهد تا شرایط ایده آلی برای ساکنین فراهم کند . این محصول دارای بدنه ای بسیار مقاوم و ضد آب می باشد که از پارچه پلی استر ساخته شده است ، همچنین این محصول دارای یک پوشش مجزا بوده که می توان در صورت نیاز و در فصول سرد ، باعث مقاوم سازی بدنه در برابر سرما و بارش های شدید باران شد به طوری که این پوشش دوم که از جنس بسیار با کیفیت و عالی پلی اورتان ساخته شده است می تواند بدنه چادر را در برابر بارش های شدید باران و برف مقاوم سازد و از هدر رفتن گرمای داخل چادر جلوگیری کند .

 این دو پارچه همچنین در برابر پرتو های مضر خورشیدی مانند فرابنفش مقاوم است و می تواند آسیب های ناشی از آن را به حداقل برساند . در قسمت جلویی چادر و در کنار درب لچکی یا سایه بانی قرار گرفته است که می توانید با باز کردن آن سایه بانی را ایجاد کنید و یا به منظور منحرف ساختن فشار باد در هنگام وزیدن باد های شدید استفاده کنید . کف این محصول نیز به بهترین شکل آب بندی شده و دیگر نگران نفوذ آب از قسمت کف نباشید . این چادر مسافرتی همچنین دارای وزن بسیار کم 3.2 کیلوگرمی می باشد که به شما این اجازه را می دهد تا به سهولت آن را جابجا کنید . فروشگاه اینترنتی اینتکس این محصول بی نظیر را به عنوان یک چادر مسافرتی استاندارد برای سفر های کوهستانی در لیست فروش قرار داده است و شما می توانید به سهولت آن را از این مرکز فروش خریداری کنید.

چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ لچکی دار

از شرکت های مشهور در زمینه تولید انواع چادر های مسافرتی با کاربردهای مختلف، شرکت بزرگ کینگ کمپ است که دارای تجربه زیادی در زمینه تولید این محصولات می باشد. یکی از این چادرهای مسافرتی تولید شده که برای استفاده حرفه ای مناسب می باشد، چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ لچکی دار است. این محصول از بهترین نمونه های چادر مسافرتی 3 نفره است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می توانید از آن به راحتی در فضاهای گوناگون استفاده نمایید. در این مطلب به نقد و بررسی چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ لچکی دار می پردازیم و تمامی ویژگی های این محصول را بیان می کنیم. 

مشخصات ساختمان چادر مسافرتی 

این محصول دارای طراحی به صورت گنبدی شکل است و ظاهری چهار وجهی دارد. کفی این چادر مسافرتی به صورت مربعی می باشد. دیواره های این محصول به صورت شیبدار طراحی شده است و در زمان بارش باران، آب بر روی چادر مسافرتی جمع نشده و به خوبی بر روی زمین می ریزد. همانطور که در نام این چادر مسافرتی ذکر شده است این محصول دارای ویژگی خاصی می باشد. درب ورودی این محصول به صورت لچکی طراحی شده است که مجزا از درب ورودی یک لایه بر روی درب ورودی نیز وجود دارد که به صورت یک سایبان مثلثی عمل می کند. این بخش متصل به بدنه اصلی است و قسمتی از آن که جدا می شود به سطح زمین متصل شده و به صورت یک سایبان عمل می کند. رنگ بدنه این چادر مسافرتی آبی می باشد و زیبایی خاصی را به بدنه بخشیده است. قسمت سایبان یکی از وجه های بدنه اصلی را در بر می گیرد و از قسمت میانی توسط زیپ باز و بسته می شود. برای جمع کردن این بخش در کناره ها بندهایی قرار دارد که می توانید توسط آن درب را باز بگذارید. در زیر این قسمت نیز بدنه به صورت توری تهیه شده است که برای تهویه هوای داخل چادر در شرایط آب و هوایی گرم به کار می رود. در شرایط آب و هوایی گرم می توانید رویه درب ورودی را باز گذاشته و از قسمت توری استفاده کنید. این بخش باعث می شود تا بتوانید به راحتی از این محصول در آب و هوای گرم استفاده کنید. 

اندازه های چادر مسافرتی 

این محصول دارای ابعادی استاندارد و مناسب است و به صورت مربعی شکل طراحی شده است. این محصول دارای طول و عرض 210 سانتی متری است که 3 تا 4 نفر بزرگسال به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. 3 تا 4 نفر بزرگسال به راحتی می توانند در داخل این چادر مسافرتی استراحت کرده و بخوابند. در صورت استفاده از این محصول به جهت نشستن، تعداد 5 تا 6 نفر بزرگسال به راحتی در داخل این محصول جای می گیرند و فضایی بسیار راحت در اختیار خواهند داشت. ارتفاع این چادر مسافرتی نیز برابر با 120 سانتی متر است که به راحتی می توانید در داخل آن نشسته و حرکت کنید. 

برخورداری از بدنه ای دو لایه

بدنه این چادر مسافرتی از بهترین نوع پلی استر است که دارای مقاومت زیادی در برابر عوامل خارجی می باشد. این بدنه برای استفاده در هر شرایط آب و هوایی مناسب است و برای استفاده حرفه ای طراحی طراحی شده است. از ویژگی های این بدنه می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد. این محصول بدنه ای ضد آب دارد که می توانید به راحتی در آب و هوای بارانی از آن استفاده نمایید و با وجود نوع طراحی و ضد آب بودن بدنه، آب باران به درون چادر مسافرتی نفوذ نمی کند. بدنه این محصول دارای مقاومت زیادی در برابر اشعه های آفتاب می باشد و این محصول به مدت طولانی در نور خورشید استفاده نمایید. یکی از ویژگی های این بدنه برخورداری از دوام و استحکام بالا در برابر ضربه و فشار است. به طوری که طی استفاده های طولانی مدت این محصول دچار ساییدگی و پارگی نشده و دارای طول عمر بالایی است. این محصول را می توانید به راحتی به صورت طولانی مدت استفاده نمایید و تا سال ها نیازی به خرید چادرمسافرتی جدید نخواهید داشت. از دیگر ویژگی های این بدنه برخورداری از دوخت مناسب است. بدنه این چادر مسافرتی توسط بهترین دستگاه های روز دنیا دوخته شده است و در دوخت آن از بهترین و مقاوم ترین نخ استفاده شده به همین دلیل چادر مسافرتی در قسمت درزها دچار گسستگی نخواهد شد و می توانید به راحتی از آن به مدت طولانی استفاده نمایید. بدنه این محصول به صورت دولایه است و دارای یک لایه پلی اورتان نیز است. به همین جهت این محصول برای استفاده در آب و هوای سرد بسیار مناسب می باشد و بدنه آن یک عایق حرارتی مناسب به شمار می رود. این بدنه مانع از ورود هوای سرد به داخل چادرمسافرتی شده و ازخروج هوای گرم نیز از داخل چادر مسافرتی جلوگیری می نماید. 

روش راه اندازی

این محصول دارای سازه هایی عصایی است که به راحتی راه اندازی شده و در زمان کوتاهی آماده استفاده خواهد شد. از مزایای سازه های عصایی راه اندازی آسان می باشد که نیازی به سر هم بندی ساختمان و اسکلت نداشته و در مدت زمان کوتاهی آماده استفاده می شود. برای راه اندازی این محصول لازم است تا ابتدا فضایی مناسب را که هموار و مسطح باشد متناسب با ابعاد بدنه این محصول انتخاب کنید. سپس چادر مسافرتی را از بسته بندی خارج کرده و با کشیدن بدنه به اطراف، چادر مسافرتی آماده استفاده خواهد شد. پس از راه اندازی این چادر مسافرتی از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کنید تا بدنه دچار آسیب نشود. در صورت نیاز به جابه جایی، این محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و سپس اقدام به جابه جایی نمایید. پس از استفاده نیز این چادر مسافرتی را جمع کرده و در ساک حمل قرار دهید تا به راحتی بتوانید آن را جابه جا کرده و حمل نمایید. 

راهنمای خرید

برای تهیه چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ لچکی دار با ارزان ترین قیمت با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران، این محصول را سفارش دهید تا در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

نوع
عصایی
طول
210 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
120 سانتی متر
ظرفیت
3 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر و پلی اورتان
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
بله
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کینگ کمپ
ظرفیت دراز کش 3 نفر
دارای سایه بان برای درب
دارای پشه بند و هواکش
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...