چادر مسافرتی 3 نفره husky مدل Beast

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 300 سانتی متر
  • عرض: 185 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر مسافرتی 3 نفره Huski مدل Bizon ، یکی از حرفه ای ترین چادر های مسافرتی تولید شده توسط شرکت هاسکی می باشد که بسیار مناسب برای کوهنوردی

چادر مسافرتی 3 نفره husky مدل Beast از تولیدات دیگر شرکت هاسکی می باشد که به لحاظ ساختاری و طراحی بدنه به یکی از مناسب ترین چادر های کوهنوردی تبدیل شده است . کوهنوردان و ورزشکاران می توانند با استفاده از این چادر مسافرتی یا چادر کوهنوردی ، محیطی بسیار ایمن را در شرایط بد آب و هوایی فراهم کنند . این چادر همانطور که گفته شد به گونه ای طراحی شده است که حافظ جان کوهنوردان و مسافرین در شرایط بد باشد ، به صورت مختصر برخی از ویژگی های این چادر را بیان می کنیم . طراحی این چادر به صورت گنبدی بوده و دارای دیواره هایی شیبدار است تا از راکد ماندن آب و مایعات بر روی خود جلوگیری کند ؛ همچنین طرح گنبدی آن باعث می شود تا در صورت وزیدن باد های شدید ، پس از برخورد باد به دیواره های شیبدار این چادر به اطراف منحرف شود تا شدت برخورد با چادر کاسته شده و در نهایت تعادل چادر بهم نریزد . 

جنس بدنه این محصول نیز از لایه های ضخیم پارچه شمعی به نام پلی استر ساخته شده است تا بتواند به بهترین شکل افراد را از سرما و خیس شدن محافظت کند . این محصول همچنین دارای روکشی از جنس پلی اروتان است که می توانید از آن برای مقاوم تر کردن چادر مسافرتی استفاده کنید . ابعاد ، حجم و وزن بسیار کم این چادر باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را به صورت دستی حمل کنید . لایه زیرین چادر همچنین از نایلون با قابلیت تهویه می باشد که شرایط ایده آل تری را برای شما فراهم کند . اگر به دنبال چادر مسافرتی بسیار مقاوم و ایمن هستید که بتواند 3 نفر را به راحتی در ردون خود جای دهد می توانید این محصول را برگزینید . شما می توانید به راحتی و با قیمتی بسیار مناسب این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید و سال ها بدون اینکه کوچکترین مشکلی برای محصول پیش بیاید ، از داشتن آن لذت ببرید.

چادر مسافرتی 3 نفره husky مدل Beast یکی از بهترین چادر های مسافرتی شرکت هاسکی می باشد که می توان از آن در تمامی شرایط آب و هوایی مخصوصا کوهستانی استفاده کرد ، این محصول به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا و همچنین داشتن استاندارد های لازم برای کوهنوردی توسط بسیاری از کوهنوردان حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد . در این قسمت قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر ویژگی های چادر مسافرتی 3 نفره husky مدل Beast را به شما عزیزان معرفی کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت


همانطور که اشاره شد این چادر مسافرتی برای کوهنوردی و شرایط دشوار طراحی شده اند است ، به عنوان مثال نوع طراحی بدنه و شکل سقف گنبدی و شیب دار آن باعث می شود تا چادر در برابر باد های شدید مقاوم باشد ، همچنین نبود پنجره و درب ضخیم و بدون درز آن موجب می شود تا چادر در برابر سرما نیز مقاوم باشد . نوع سازه این محصول نیز عصایی می باشد که این نوع طراحی باعث میشود تا بتوان چادر را در ابعاد بسیار کوچکی جمع کرد .


جنس بدنه و پایه


جنس پایه های عصایی این چادر مسافرتی حرفه ای از جنس الومینیوم می باشد ، آلومینیوم به دلیل استحکام بسیار بالا و همچنین مقاومت در برابر سرما ، گرما ، رطوبت و ... برای ساخت چادر مسافرتی مناسب است ، البته سبک بودن وزن آلومینیوم برای ساخت چادر های کوهنوردی سبک این جنس را بسیار مناسب کرده است . جنس بدنه چادر مسافرتی 3 نفره husky مدل Beast نیز از پارچه شمعی پلی استر ساخته شده است ، این جنس نیز ضد آب بوده و می تواند در برابر بارش باران مقاوم باشد .


ابعاد ، وزن و ظرفیت


ابعاد چادر مسافرتی 3 نفره husky مدل Beast فوق برابر با ( طول : 300 سانتی متر ، عرض : 185 سانتی متر و ارتفاع : 130 سانتی متر ) می باشد که به همین منظور برای استفاده سه نفر مناسب می باشد . هر سه فرد می توانند از کیسه خواب استفاده کنند . وزن کلی این محصول نیز به دلیل استفاده از اجناسی چون آلومینیوم به 3.3 کیلوگرم رسده است ، حجم بسته بندی محصول نیز 45 در 15 سانتی متر می باشد .


راه اندازی ، مراقبت و نگهداری


راه اندازی محصول فوق ساده است و شما می توانید با مراجعه به مقالات مرتبط با راه اندازی صحیح چادر های مسافرتی عصایی ، این محصول را به سادگی راه اندازی کنید ، پیشنهاد می شود تا از یک زیر انداز برای استفاده از چادر فوق استفاده کنید تا کف آن آسیب نبیند ، همچنین پس از هر بار استفاده کردن از چادر مسافرتی در زیر باران ، نم آن را به خوبی بگیرید .


سخن پایانی


چادر مسافرتی 3 نفره husky مدل Beast بی شک یکی از بهترین چادر های مسافرتی و کوهنوردی است که می توانید به واسطه وزن کم آن را با کوله پشتی نیز حمل کنید . شما عزیزان می توانید این محصول اصل را با کیفیت بسیار بالا و به همراه ضمانت از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . برای خرید چادر مسافرتی فوق می توانید به صورت اینترنتی ، تلفنی و حتی حضوری اقدام نمایید .


نوع
عصایی
طول
300 سانتی متر
عرض
185 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
ظرفیت
3 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی پلی استر
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
درپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
دارای روکشی از جنس پلی اورتان
لایه زیرین از نوع نایلون با قابلیت تهویه
ظرفیت دراز کش 3 نفر
ابعاد بسته بندی: 45 در 15 سانتی متر
دارای هواکش و پشه بند
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...