چادر مسافرتی 3 نفره king camp

کد ۶۷۵۴۴

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
5,165,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر مسافرتی 3 نفره king camp در فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی و فروشگاه چادر مسافرتی و کمپینگ

چادر مسافرتی 3 نفره king camp ، یکی از زیبا ترین و برترین مدل های تولید شده شرکت کینگ کمپ می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر جهان پیدا کرده است . این محصول بی نظیر دارای ویژگی های بسیاری است که باعث شده علاقه مندان به چادر مسافرتی نگاه ویژه ای به این محصول با کیفیت داشته باشند . این چادر مسافرتی در سه رنگ قرمز ، آبی و سبز تولید شده است که هر کس می تواند بنا به سلیقه خود یکی از آن ها را تهیه کند . این محصول همانطور که از نامش پیداست برای قرار گیری سه نفر به صورت دراز کش طراحی شده است و می تواند فضای کافی را به هر سه نفر حتی در صورت استفاده از کیسه های خواب را بدهد ، همچنین فضای این چادر به قدری استاندارد است که مسافرین می توانند وسایل همراه خود را نیز در درون آن جای دهند .

جنس پایه ها یا ستون این چادر مسافرتی از موادبسیار سبک و در عین حال مقاوم فایبرگلاس ساخته شده است تا علاوه بر مقاومت بسیار بالایی که به محصول می بخشد باعث شده وزن محصول تنها 2.4 کیلوگرم باشد . همچنین رویه یا بدنه محصول نیز بسیار مرغوب بوده و می تواند در برابر بد ترین بارش ها و هوای بسیار سرد حافظ جان مسافرین باشد ، چرا که بدنه محصول از جنس بسیار عالی و مقاوم پلی استر ساخته شده است . پس مسافرین عزیز می توانند با خیال کاملا راحت این محصول بی نظیر را با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنند . سازه این محصول همچنین عصایی بوده و به همین علت حجم بسته بندی آن نیز به شدت کاهش یافته است.

چادر مسافرتی 3 نفره king camp

چادر مسافرتی 3 نفره king camp یکی دیگر از محصولاتی است که برای استفاده در سفر های طولانی مدت افراد استفاده می شود و دارای بدنه ای با ضمانت نامه رسمی می باشد. این محصول زیبایی ظاهری نیز دارد به گونه ای که قابلیت اجرا در فضاهای باز را داشته و می تواند برای آن هایی که دارای سلیقه زیاد هستند کاربرد داشته باشد. این محصولات برتر بدنه ای اورجینال و فابریک دارند به طوری که به آسانی آسیب نمی بیند و دارای طول عمر بالا نیز می باشد. چادر مسافرتی از جمله محصولاتی می باشد که دارای قابلیت تاشو بوده و می توان آن را به راحتی حمل و نقل نمود. به همراه داشتن چنین محصولی در سفر ها و تفریح های اوقات فراقت مزیت هایی را به دنبال دارد که می توان این مزیت ها را بر حسب نوع طراحی محصول کسب نمود و از آن ها برخوردار شد. چادر مسافرتی بهترین گزینه برای اقامت در شب می باشد و سبب ایجاد سرپناه در محل های باز می شود. برای آشنایی با این محصول با ما همراه باشید.


سقف دو پوش

برخی از محصولات مانند چادر مسافرتی دارای سقفی دو پوش می باشند و کارایی های آن را اضافه می کند. این محصول در بخش سقف خود دارای پوششی مجزا می باشد که در صورت تمایل می توان آن را جدا نمود. اما به طور کلی در این بخش قرار می گیرد و در زمان سرما و بارش باران به کمک افراد می شتابد. به این صورت فضای داخلی محصول را در دمایی متعادل قرار می دهد و می تواند مانع از ورود سرما به داخل چادر شود. علاوه بر آن در زمان بارش باران در فضاهایی که دارای آب و هوای بارانی می باشند این امکان را ایجاد می کند تا رطوبت و آب به داخل محصول وارد نشود و به این صورت افراد در حالتی مناسب و خشک به استراحت و اقامت بپردازند. این چادر مسافرتی در زمانی که هوا گرم است دارای قابلیت جدا سازی پوشش مجزای خود می باشد. چرا که در گرما این پوشش سبب افزایش دمای بالای داخلی محصول می شود و گرما را تشدید می نماید. به همین دلیل است که می توان گفت چادر مسافرتی بیش تر برای آب و هوای فضا های سردسیر کاربرد دارد.


نحوه قرار گیری پوشش سقف

همان طور که گفته شد این سقف دو پوش دارای قابلیتی است که در زمان نیاز می توان آن را جدا کرد و در زمان لازم مجدد آن را متصل نمود. اما نحوه قرار گیری آن به گونه ای خاص است و با محصولات دیگر متفاوت می باشد. این پوشش مانند بدنه محصول به بخش های کناره سطح متصل می شود و از سقف به زمین وصل است. به طوری که توانایی آن را دارد که مدت زمان طولانی به این حالت قرار بگیرد و کاربرد های خود را ایجاد کند. چادر مسافرتی با چنین سقفی مقاوم در برابر برف نیز می باشد. چرا که در زمان استفاده در کوهستان ها و یا به کار گیری توسط کوهنوردان در زمان سفر می توان این احتمال را داد که بارش برف رخ می دهد و مشکلاتی نیز شامل آن می شود. افراد می بایست دارای امنیت کامل در این زمان باشند و از پوشش سقف استفاده نمایند.


تاشو بودن سازه ها

یکی از مزیت هایی که در این باره مهم است و مورد توجه قرار می گیرد تاشو بودن سازه ها است که با این طریق می توان از آن بهره مند شد و ابعاد محصول را برای حمل و نقل کوچک نمود. این چادر مسافرتی سازه هایی دارد که استحکام لازم را برای استفاده از محصول دارا می باشند اما با این وجود می توان محصول را تا نمود و به این گونه در ساک حمل قرار داد. ساک حملی که در کنار محصول به صورت رایگان قرار دارد سبب راحتی حمل محصول و به همراه داشتن آن در مسافرت می شود.


خرید

برای خرید چادر مسافرتی 3 نفره king camp به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
مسافرتی
طول
210 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
ظرفیت
3 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
درپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
1
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 2 الی 3 نفر
ابعاد بسته بندی: 60 در 15 در 11 سانتی متر
دارای پشه بند و هواکش
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...