چادر مسافرتی 4 نفره ایزی کمپ مدل گلکسی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: کمپینگ و کوهنوردی
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 190 سانتی متر
  • ارتفاع: 150 سانتی متر
9,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی 4 نفره ایزی کمپ مدل گلکسی با بهترین قیمت و ضمانت اصالت و سلامت کالا از فروشگاه اینتکس به صورت اینترنتی و حضوری

چادر مسافرتی 4 نفره ایزی کمپ مدل گلکسی از سری چادر های مسافرتی قابل حمل و ضد آب شرکت بزرگ Easy Camp می باشد که در سال جاری تولید و روانه بازار های جهانی شد ، در بدو ورود این چادر مسافرتی استقبال فراوانی از آن شد چرا که ساختار آن کاملا حرفه ای و مدرن است و از همه مهم تر دارای تمامی ویژگی های خوب یک چادر مسافرتی می باشد ، شما می توانید از این محصول در تمامی شرایط آب و هوایی حتی در کوهستان نیز استفاده کنید . ایزی کمپ برای ساخت این محصول از پلی استر برای بدنه و از فایبرگلاس برای ساخت پایه ها یا همان فریم استفاده نموده است ، این دو جنس در برابر تغییرات دمایی ، رطوبت ، فشار و ضربه مقاوم هستند و به هیچ عنوان به مرور زمان تضعیف و یا پوسیده نمی شود . بدنه پلی استری این محصول صددرصد ضد آب بوده اجازه ورود هیچگونه رطوبتی را به داخل نمی دهد همچنین در برابر اشعه های مضر خورشیدی مانند اشعه های ماورا بنفش عایق بسیار خوبی است . در قسمت کف محصول برای استحکام بیشتر آن از پلی اتیلن استفاده شده ، لازم به ذکر است که این محصول دوپوش بوده و از پوشش دومی که آن هم از جنس پلی اورتان می باشد تشکیل شده است تا در صورت لزوم از آن استفاده کنید . سایر مشخصات محصول در قسمت پایین و در جدول آورده شده است . شما عزیزان می توانید این محصول را به صورت اینترنتی ، تلفنی و حضوری از فروشگاه intex خریداری کنید .

چادر مسافرتی 4 نفره ایزی کمپ مدل گلکسی

چادرهای مسافرتی با برخورداری از ظرفیت های مختلف برای استفاده در فضاها و محیط های گوناگون طراحی شده اند که دارای تنوع بسیار بالایی در ابعاد و ظرفیت و هم چنین کیفیت مواد تولیدی هستند. یکی از مناسب ترین ظرفیت ها برای خرید، خصوصا برای خانواده ها، چادر های مسافرتی با ظرفیت 4 نفر می باشد که برای تعدادی مناسب به شمار می رود و برای اغلب خانواده ها کاربردی است. این چادر های مسافرتی نیز انواع مختلفی داشته و با کیفیت های گوناگون توسط تولید کنندگان مختلفی تولید می شود که می توانید با توجه به نیاز خود و فضایی که مایل به استفاده از این محصول هستید، نسبت به تهیه چادر مسافرتی مناسب اقدام کنید. یکی از مناسب ترین چادر های مسافرتی که برای استفاده در کمپینگ و در جهت فعالیت های حرفه ای تولید شده است، چادر مسافرتی 4 نفره ایزی کمپ مدل گلکسی می باشد. این چادر مسافرتی با برخورداری از کیفیت بسیار بالا و طراحی خاص و ویژه به خوبی فضایی مناسب و ایده آل را برای شما ایجاد خواهد کرد. در این مطلب به نقد و بررسی چادر مسافرتی 4 نفره ایزی کمپ مدل گلکسی می پردازیم.

طراحی خاص و ویژه

این محصول از طراحی جذاب و اصولی برخوردار است که موجب شده تا محصول علاوه بر داشتن زیبایی ظاهری و بدنه ای شیک و جذاب، از کیفیت و دوام بالاتری نیز بهره مند شود. این چادر مسافرتی به صورت نیم دایره بوده و مانند یک تونل طراحی شده است. سازه های این محصول نیز به صورت نیم دایره و پشت سر هم قرار گرفته اند. این محصول خاص از سه نیم دایره پشت سر هم تشکیل شده است که ظاهری جالب به چادر مسافرتی داده اند. این چادر مسافرتی دارای بخش های متفاوت و بسیار کاربردی است که فضایی بسیار مناسب و ایده آل برای استراحت فراهم خواهد کرد. این چادر مسافرتی دارای دو درب ورودی می باشد که توسط زیپ باز و بسته می شود. یک درب هم در قسمت میانی چادر تعبیه شده است که در صورت نیاز می توانید آن را ببندید. شما می توانید درب ورودی موجود در قسمت جلویی چادر مسافرتی را باز گذاشته و درب میانی را ببندید و از این قسمت چادر مسافرتی به عنوان یک سایبان استفاده نمایید. این محصول دارای پنجره هایی نیز می باشد که توسط زیپ باز و بسته می شوند. این پنجره ها به صورت مثلثی بوده و دارای توری هستند که در فضاهایی که پشه و انواع حشرات زیاد باشد می توانید از آن استفاده کنید. این محصول به رنگ نارنجی تولید شده است و در بخش هایی از آن نیز از رنگ طوسی استفاده شده است که جذابیت ظاهری چادر مسافرتی را بالاتر برده و این محصول را زیباتر جلوه می دهد. این چادر مسافرتی برای استفاده در کمپینگ و استفاده حرفه ای طبیعت گردی طراحی شده است و به همین جهت لازم است تا به صورت محکم به زمین متصل شود تا در صورت بروز باد و طوفان های شدید، واژگون نشده و تعادل خود را حفظ نماید. برای این منظور نیز در دور تا دور چادر مسافرتی بندهایی وجود دارد که با استحکام بالا، توسط طناب و میخ به سطح زمین متصل خواهند شد. هم چنین علاوه بر این بندها، گیره هایی در قسمت بدنه چادر مسافرتی نیز وجود دارد که توسط طناب، چادر مسافرتی را به سطح زمین متصل خواهند کرد. به این ترتیب در صورت بروز باد و طوفان های شدید، چادر مسافرتی با استحکام بالا به زمین متصل شده و می توانید با خاطر آسوده در داخل آن استراحت نمایید. 

ابعاد و ظرفیت چادر مسافرتی

این محصول دارای ابعادی استاندارد و مناسب می باشد که برای استفاده چهار نفر بزرگسال برای دراز کشیدن و خوابیدن مناسب است. طول این چادر مسافرتی برابر با 210 سانتی متر بوده و عرض آن معادل 190 سانتی متر می باشد. به این ترتیب برای استفاده در زمان نشستن، 6 نفر نیز به راحتی می توانند در داخل این چادر بنشینند. ارتفاع این چادر مسافرتی نیز برابر با 150 سانتی متر می باشد که برخاستن و حرکت در داخل چادر مسافرتی را آسان می کند. شما به راحتی قادر هستید از این محصول با ابعادی استاندارد و متناسب با اندام و جثه بزرگسالان استفاده نمایید و از داشتن یک محصول کاربردی لذت ببرید. این محصول دارای ابعاد بسته بندی کوچکی است که به راحتی می توانید آن را به همراه خود برده و از آن در فضاهای گوناگون استفاده نمایید. این چادر مسافرتی به راحتی به کوله پشتی کوهنوردی نیز متصل می شود و در کوهنوردی و یا دیگر فضاها، آن را مورد استفاده قرار دهید. 

برخورداری از وزن کم و کیفیت بالا

این محصول ساخت شرکت بزرگ ایزی کمپ است که تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت تهیه و تولید می کند. تمامی محصولات تولید شده توسط این کمپانی از طول عمر بالایی برخوردار هستند و افراد علاقه مند به طبیعت گردی، با شناخت این محصولات از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل کرده و با خاطر آسوده نسبت به خرید اقدام می کنند. چادر مسافرتی 4 نفره ایزی کمپ مدل گلکسی نیز یکی از بهترین و جذاب ترین نمونه های چادر مسافرتی است که دارای کیفیتی بالا بوده و شما می توانید از آن به راحتی استفاده نمایید. این محصول دارای رویه ای از بهترین نوع پلی استر می باشد که مقاومت زیادی در برابر عوامل خارجی دارد. این رویه با برخورد اشیا و هم چنین استفاده طولانی مدت دچار آسیب نخواهد شد و در برابر پارگی مقاومت زیادی دارد. این محصول در برابر ساییدگی نیز مقاوم می باشد و به همین علت شما می توانید به راحتی از آن در هر فضایی استفاده نمایید. این چادر مسافرتی در برابر نور آفتاب و تغییرات دمایی نیز مقاوم می باشد و دارای کیفیت بسیار بالایی است. یکی دیگر از ویژگی های این محصول برخورداری از اسکلت از جنس فایبر گلاس است. این نوع از اسکلت چادر مسافرتی دارای وزن بسیار کمی بوده و مقاومت بسیار زیادی دارد. به همین جهت این چادر مسافرتی وزن کمی داشته و می توانید آن را به سادگی جابه جا کرده و انتقال دهید. 

خرید

برای خرید چادر مسافرتی 4 نفره ایزی کمپ مدل گلکسی به فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران مراجعه کنید و این محصول را با قیمتی ارزان سفارش دهید.

نوع
کمپینگ و کوهنوردی
طول
210 سانتی متر
عرض
190 سانتی متر
ارتفاع
150 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
درپوش
بله
ضد آب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 4 نفر
دارای هواکش
مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...