چادر مسافرتی 4 نفره برند هاسکی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 420 سانتی متر
  • عرض: 260 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
8,135,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر مسافرتی 4 نفره برند هاسکی ، یکی از جدید ترین محصولات تولید شده شرکت هاسکی می باشد که از نظر زیبایی و مقاومت طرفداران زیادی

چادر مسافرتی 4 نفره برند هاسکی یکی از جدید ترین محصولات تولید شده شرکت هاسکی می باشد که طرفداران زیادی را به سمت خود کشانده است . این محصول زیبا از بدنه و پایه های بسیار مقاومی نیز برخوردار است چرا که بدنه آن از پارچه های شمعی چون پلی استر و پلی اورتان ساخته شده و می تواند در مقابله با سرما و اب باران مقاومت خوبی را داشته باشد ، پایه های آن نیز از جنس بسیار مقاوم و انعطاف پذیر فایبرگلاس ساخته شده است ، این جنس که یک نوع کامپوزیت پلیمری به حساب می آید دارای مقاومتی بسیار زیاد است که از وزن بسیار سبکی مانند پلاستیک برخوردار است ، به همین دلیل تولید کنندگان برای ارتقاء مقاومت پایه های چادر مسافرتی که در عین حال وزن محصول بالا نرود از فایبرگلاس استفاده کردند . این محصول که برای قرار گیری 4 نفر طراحی شده است می تواند دو تا سه نفر را به صورت دراز کش درون خود جای دهد و فضای کافی را حتی برای استفاده از کیسه های خواب فراهم کند . ابعاد بسته بندی این محصول 45 در 18 سانتی متر است و وزن کلی آن 4.5 کیلوگرم است تا بدین صورت بتوانید آن را به راحتی با خودرو شخصیتان حمل کنید ، سازه این چادر مسافرتی نیز عصایی بوده و می تواند مقاومت خوبی را به چادر ببخشد ، اگر به دنبال چادری مقاوم و در عین حال بزرگ هستید تا آن را در شرایط بد آب  وهوایی استفاده کنید می توانید این محصول بسیار زیبا و ایمن را در اولیت قرار داده و آن را از طریق فروشگاه intex با قیمت مناسب خریداری کنید.

چادر مسافرتی 4 نفره برند هاسکی

چادر مسافرتی 4 نفره برند هاسکی از سری محصولات با کیفیت شرکت هاسکی است که از مواد اولیه مرغوب تشکیل شده است و می تواند دارای طول عمر بالا باشد. این چادر مسافرتی برای ظرفیت چهار نفر در نظر گرفته شده است و برای این تعداد از افراد شرایط ویژه ای را مهیا می سازد. در این صورت است که افرادی که به دنبال محصولات با کیفیت و ارزان قیمت می باشند می توانند این چادر مسافرتی را در نظر بگیرند و بتوانند بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنند. از این رو فروش این محصول بالا می باشد و افراد برای مقاصد خاصی این گونه محصولات را انتخاب و خریداری می کنند. در نتیجه می توان گفت که بدنه چادر مسافرتی توانسته رضایت افراد را به خود جلب کند و خصوصیات خاصی را ایجاد سازد. داشتن چادر مسافرتی برای هر خانواده ای لازم و ضروری است و این محصول نیز با ظرفیت های مختلف به فروش می رسد. محصول مورد نظر با ظرفیت چهار نفره برای خانواده های کم جمعیت گزینه ای مناسب است و می تواند بهترین شرایط را داشته باشد. از این رو ویژگی هایی نظیر دوام و طول عمر برای این محصولات ایجاد شده است که با هم آن ها را مرور می کنیم. 


ویژگی های محصول

این چادر مسافرتی یکی از چادر های مقاومی است که در فصول سرد سال و مناطق سردسیر نیز استفاده می شود و می توان با آن نهایت لذت را تجربه کرد. از سوی دیگر این محصول خاص دارای بدنه ای با طول عمر بالا می باشد که با در نظر گرفتن مقاومت در برابر باد های شدید می تواند در طولانی ترین زمان مورد استفاده قرار گیرد و بهترین خصوصیات را نیز داشته باشد. از این رو ویژگی های قابل قبولی در این محصول خاص ایجاد گردیده که می تواند سبب رضایت افراد باشد. چادر مسافرتی رویه ای با جنس پارچه شمعی از نوع پلی استر و پلی اورتان دارد که تمامی ویژگی های خاص محصول را ایجاد کرده است. همچنین این محصول در محیط های سردسیر قادر به ایجاد عایق در برابر سرما بوده است و می تواند بهترین و منحصر به فرد ترین محیط را در داخل چادر مسافرتی داشته باشد. از این رو خرید این محصول سبب رضایت افراد زیادی می شود و آن ها را برای رفتن به سفر های مختلف راغب می کند. با داشتن بدنه این چنینی افراد کوهنورد نیز این چادر مسافرتی را خریداری می کنند و برای گروه های کوهنوردی استفاده می نمایند. در نتیجه می توان گفت که پر فروش ترین محصول مسافرتی و ضروری برای تمامی افراد این چادر مسافرتی است که ساختمانی محکم و استوار دارد و  در طولانی مدت استحکام آن از بین نمی رود.


بخش های مختلف محصول

این چادر مسافرتی از بخش های ویژه ای برخوردار است که می تواند بهترین و راحت ترین شرایط را برای علاقه مندان به سفر ایجاد سازد تا آن ها در نهایت آرامش به سفر خود ادامه دهند و بهترین شرایط را نیز تجربه کنند. از سوی دیگر این محصول خاص دارای بدنه ای با طول عمر بالا است و در نتیجه این امکانات را می توانید در طول سال های زیاد داشته باشید و از آن لذت ببرید. بدنه محصول دارای پشه بند و هواکش است. از این رو در فصول گرم سال نیز قادر به تهویه هوای داخلی محصول می باشد و همچنین می تواند به راحتی هوای داخل را خنک سازد و با هوای تازه عوض کند. از سوی دیگر این محصول با این ویژگی ها استفاده از خود را راحت تر و طولانی تر می سازد و افراد نیز می توانند در تایم طولانی در داخل چادر مسافرتی باشند و از آن لذت ببرند.


مقاومت بخش کف

چادر مسافرتی در هر شرایطی قابل استفاده می باشد و می بایست به گونه ای طراحی شود تا بتوان از آن در طولانی مدت نیز بهره مند شد. در نتیجه بخش کف آن دارای مقاومت است تا در شرایط بارانی نیز قابل استفاده باشد و بتواند طول عمر بدنه را افزایش دهد. چرا که این قسمت قسمتی مهم تلقی می شود و دارای قابلیت غیر قابل نفوذ است.


خرید 

اگر قصد خرید بهترین چادر مسافرتی را دارید به شما خرید چادر مسافرتی 4 نفره برند هاسکی از سایت intex تهران پیشنهاد می شود که بهترین نوع در محصولات ضروری برای مسافرت است.

نوع
عصایی
طول
420 سانتی متر
عرض
260 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر و پلی اورتان
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
درپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت هاسکی
ظرفیت دراز کش 2 تا 3 نفر
دارای هواکش و پشه بند
مناسب سفر های مختلف
ابعاد بسته بندی: 45 در 18 سانتی متر
جنس کف از پلی اتیلن
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...