چادر مسافرتی 4 نفره جدید فنری ایرانی

کد ۰۰۲۱۲

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: اتوماتیک
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 200 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
1,620,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره جدید فنری ایرانی ، شرکت اینتکس تهران محصولات بسیاری را در انواع مختلف عرضه می کند ، این شرکت چادر مسافرتی بسیاری را از برند های بزرگ به فروش می رساند ، چادر مسافرتی 4 نفره جدید فنری یکی از چادر های ارزان قیمت و ساخت ایران می باشد که کیفیت بسیار خوبی دارد و به شکل مربعی و به صورت اتوماتیک طراحی شده است ، طول این محصول 200 و عرض آن نیز 200 سانتی متر می باشد و ارتفاع آن نیز 180 سانتی متر است. این چادر در نوع اتوماتیک طراحی شده است و راه اندازی آن بسیار ساده و آسان می باشد و خریداران از این ویژگی استقبال بسیاری می کنند.

چادر مسافرتی 4 نفره جدید فنری ایرانی

چادر های مسافرتی یکی از ضروری ترین لوازمی بوده در زمان سفر به ان ها نیاز خواهید داشت. این گروه از تجهیزات سفری در ابعاد مختلف و برای استفاده های مختلفی طراحی می شوند. در بین برای خانواده های کم جمعیت و زوج های جوان بوده که چادر مسافرتی 4 نفره جدید فنری ایرانی را به شما معرفی می کنیم. این چادر مسافرتی ایرانی سایز کوچک سازه هایی فنری داشته و رویه ضدآب و باکیفیت بدنه آن می تواند نیاز شما را به طور کامل در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی برطرف سازد. در این مطلب به معرفی این چادر مسافرتی استثنایی در تمامی ابعاد خواهیم پرداخت. پس توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

چادر مسافرتی 4 نفره جدید فنری ایرانی | اینتکس


رویه ضدآب چادر مسافرتی

بدون شک مهم ترین بخش در زمان خرید و انتخاب چادر مسافرتی مربوط به جنس بدنه و رویه آن محصول می باشد. زیرا این رویه چادر مسافرتی بوده که میزان سازگاری بدنه محصول را در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی و هنگام سفر به نقاط مختلف از جمله کوهستان ، جنگل و... تعیین خواهد کرد. چادر مسافرتی 4 نفره جدید فنری ایرانی یک محصول چهار فصل به حساب می اید. رویه اصلی این چادر مسافرتی ار مرغوب ترین نوع پارچه شمعی برزنتی طراحی و تولید شده که ضدآب و باکیفیت بوده و طول عمر تضمین شده ای دارد. این پارچه توانایی بازتاب اشعه فرابنفش را داشته و عایق دما به شمار می رود. زیرا در روز های سرد زمستان از خارج شدن هوای گرم محیط داخلی به بیرون اجتناب خواهد کرد. این رویه چادر مسافرتی قابلیت تنفس نیز داشته به این صورت که هنگام خواب در کوهستان دیگر شاهد قطرات اب بر روی دیواره خارجی چادر مسافرتی نخواهید بود. کف چادر مسافرتی و بخش سقف آن از مهم ترین نقاط در زمان طراحی مطرح می شود. زیرا بخش کف با سطح زمین در تماس مستقیم بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل خواهد کرد. بخش سقف چادر مسافرتی نیز در برابر تابش شدید نور خورشید و یا بارش باران و برف و سایر تغییرات شرایط آب و هوایی قرار می گیرد. به همین دلیل بوده که برای این نقاط در چادر مسافرتی 4 نفره جدید فنری ایرانی از پارچه دولایه شمعی استفاده می شود.


سازه های مقاوم چادر مسافرتی

پارامتر مهم بعدی که تعیین کننده طول عمر چادر مسافرتی و میزان رضایتمندی شما در زمان استفاده بوده مربوط به بخش سازه ها می باشد. نوع سازه و همچنین جنس و دوام آن ها از پارامتر های اساسی و مهم در ماندگاری بدنه محصول به شمار می رود. در پروسه طراحی و تولید چادر مسافرتی 4 نفره جدید فنری ایرانی در زمان انتخاب جنس سازه ها به سراغ باکیفیت ترین نوع فایبرگلاس رفته شده است. این نوع سازه باریک و فنری بوده و وزن بسیار کمی دارد. در مقابل سازه های فنری طول عمر و استحکام فوق العاده زیادی داشته و می تواند در زمان وزش باد شدید موقعیت محصول را بر روی سطح زمین ثابت باقی نگه دارد. لازم به یاد آوری بوده نوع سازه های این چادر مسافرتی ایرانی فنری انتخاب شده که ساختمان ساده و مقاومی داشته و موجب می شود بدنه محصول بدون دخالت دست و به محش خارج شدن از ساک حمل خود برای استفاده آماده شود. در واقع به دلیل متصل بودن این سازه های باریک در بخش داخل رویه محصول به بدنه اصلی از طریق یک لایه باریک پارچه ابریشمی ، این چادر مسافرتی به محض خارج شدن از ساک حمل بدون صرف زمان و انرژی برای استفاده شما مهیا خواهد بود.


روش های مراقبت از چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 4 نفره جدید فنری ایرانی طول عمر بالا و قیمت ارزانی داشته که برای حفظ این طول عمر بالا نیاز به رعایت برخی نکات ساده وجود دارد. بدنه شمعی برزنتی این چادر مسافرتی ایرانی ضدآب و باداوم بوده اما قابلیت اشتعال نیز داشته به همین دلیل توصیه می کنیم این بدنه را از حرارت بالا و آتش دور نگه دارید. سازه های مقاوم و فنری محصول موجب می شود این چادر مسافرتی تا سال های طولانی امکان استفاده داشته اما باید از وارد کردن وزن و ضربه سنگین به روی این سازه ها خودداری کنید. محصول را بعد از راه اندازی در یک محیط مسطح و عاری از اجسام نوک تیز قرار داده و برای جا به جایی از کشیدن چادر مسافرتی 4 نفره جدید فنری ایرانی بر روی سطح زمین بپرهیزید.


خرید چادر مسافرتی

اگر ما قصد خرید چادر مسافرتی 4 نفره جدید فنری ایرانی و یا سایر تجهیزات سفری نظیر کیسه خواب را دارید می توانید به فروشگاه اینتکس به صورت اینترنتی و یا کاملا انلاین از منزل و یا محل کار خود مراجعه نمایید.

نوع
اتوماتیک
طول
200 سانتی متر
عرض
200 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
بله
آفتاب گیر
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت ایران
ظرفیت دراز کش 2 نفر
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...