چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش کلمن اتومات

کد ۸۸۵۵۴

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: اتوماتیک
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 190 سانتی متر
  • ارتفاع: 150 سانتی متر
14,670,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش کلمن اتومات از سری چادرهای مسافرتی زیبا و بسیار با کیفیت برند محبوب کلمن می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . این چادر مسافرتی در ساختار خود دارای دو پنجره بزرگ مجهز به پشه بند می باشد که علاوه بر تهویه مناسب هوای داخلی چادر مسافرتی از ورود حیوانات موذی به داخل چادر نیز جلوگیری به عمل می آورد .

 جنس لایه بیرونی این چادر مسافرتی به صورت ترکیبی و از جنس پلی استر و پلی اورتان  می باشد که از کیفیت و استحکام بسیار بالایی در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . همچنین ستون های استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی اتومات از جنس استیل ضد زنگ می باشد که از مقاومت بالا در برابر بادهای شدید و طوفان برخوردار است و همچنین به علت ضد زنگ بودن می توان از آن در شرایط آب و هوای بارانی و برفی نیز استفاده نمود .

 همچین وزن این چادر مسافرتی به همراه ساک حملی که دارد به 5.5 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو به راحتی قابل جا به جایی نیز می باشد . چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش کلمن با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش کلمن اتومات

چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش کلمن اتومات با دوام ترین و با کیفیت ترین محصولی است که امروزه مورد استفاده افراد زیادی قرار گرفته است و می تواند برای آن ها مفید باشد. با استفاده از چادر مسافرتی می توان در محیط های مختلف که سفر می کنید این محصول را احداث کرده و از وجود آن بهره مند شد. با احداث چنین مکانی می توان به راحتی به آرامش در داخل آن رسید و به بهترین شکل در آب و هوای مختلف در داخل محصول حضور پیدا کرد. چادر مسافرتی بدنه ای محکم دارد به علاوه این محصول دارای ضمانت نامه رسمی نیز می باشد که می توان آن را برای سال های طولانی خریداری نمود. برای به دست آوردن این چادر مسافرتی نیز می توان از مراکز معتبر آن را تهیه کرد و از نمایندگی های مجاز این محصولات آن را خریداری نمود. با خرید این چادر مسافرتی در تمامی آب و هوا ها شما می توانید اقامت داشته باشید و خطری از بابت سلامتی شما وجود نداشته باشد. برای اطلاعات بیش تر در این باره به مطالب زیر مراجعه کنید.


ساختمان محصول

ساختمان این چادر مسافرتی از دو بخش اصلی تشکیل شده است که یکی سازه ها و پایه های نگه دارنده می باشند و دیگری پوسته بدنه اصلی که برر وی آن سوار شده است. چادر مسافرتی سازه های محکمی دارد که به شکل خاصی نیز قرار گرفته اند. شکل این محصول به گونه ای طراحی شده است که محصول را شبیه به چهار دیواری نموده است. زمانی که این محصول به این شکل طراحی شده است می تواند فضایی مفید برای افراد مهیا سازد و به این طریق جایی بزرگ برای اقامت آن ها فراهم سازد. با وجود فضای باز درون بدنه تعداد مناسب تری در داخل آن می توانند حضور داشته باشند و همین تعداد قادر به داشتن شرایط استراحت آرام با وجود راحتی بسیار هستند. چادر مسافرتی دو پوش می باشد. در واقع در مواقع لازم یک سقف مجدد بر روی آن قرار می گیرد تا بدنه را عایق نموده و از بروز آسیب و خسارات جلوگیری کند. به همین جهت است که می توان آن را در مناطق کوهستانی نیز استفاده نمود.


دو پوش بودن محصول

همان طور که در اسم چادر مسافرتی قید شده است این محصول دو پوش می باشد. دو پوش بودن به منظور داشتن پوششی دیگر بر روی بدنه است. در این چادر مسافرتی هم علاوه بر بدنه اصلی که بر روی سازه ها سوار می شود یک پوشش دیگر نیز وجود دارد که بنا به نیاز افراد و در محل های گوناگون به بدنه متصل می شود. نحوه قرار گیری آن نیز ساده است. از آن جایی که محصول به روشی آسان راه اندازی می شود و به سرعت نصب می گردد می توان این پوشش اضافه را نیز به راحتی بر روی آن نصب نمود. این بخش سقف محصول را احاطه می کند چرا که سقف محصول در تماس با عوامل محیطی است و می تواند باد و باران را به داخل نفوذ ندهد و در واقع عایق باشد. همچنین این پوشش برای دوام محصول مهم و کاربردی است و می توان آن را در طول استفاده در سال های طولانی در دسترس قرار دهد. 


پوشش درب و پنجره ها

بر روی بدنه محصول درب و پنجره ایجاد شده است. به همین جهت می توان گفت که برای عبور و مرور افراد و نیز عبور و مرور هوای آزاد به داخل محصول مشکلی وجود ندارد و به راحتی این کار انجام می شود. درب و پنجره ها همگی دارای پوشش هستند که در زمان نیاز این پوشش به بخش بالایی جمع می شود و با بندینک بسته می شود. اما در زیر این پوشش پشه بند نیز وجود دارد که در زمان مورد نیاز با جمع کردن پوشش درب و پنجره این بخش کارایی های خود را ایجاد می سازد. برای مثال می تواند از ورود موجودات دیگر به داخل محصول جلوگیری کند.


خرید

چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش کلمن اتومات را تنها می توان از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کرد.

نوع
اتوماتیک
طول
210 سانتی متر
عرض
190 سانتی متر
ارتفاع
150 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی پلی استر
جنس پایه ها
استیل
اتوماتیک
خیر
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 4 نفر
دارای نوار شبرنگ برای دید در شب
دارای پشه بند و هواکش
مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
دارای سقف توری
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...