چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش کینگ کمپ

کد ۴۵۴۳۲

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 240 سانتی متر
  • عرض: 240 سانتی متر
  • ارتفاع: 145 سانتی متر
3,665,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش کینگ کمپ با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی فروش لوازم کمپینگ در ایران با ضمانت اصالت کالا

چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش کینگ کمپ یکی دیگر از تولیدات برند کینگ کمپ می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است . اگر اهل سفر و یا کمپینگ باشید قطعا داشتن یک چادر مسافرتی را در کمپینگ خود واجب می دانید اما چادر مسافرتی که در سفر به همراه خود می برید باید پاسخگوی نیازهایتان باشد . این چادر مسافرتی یکی از با کیفیت ترین تولیدات برند کینگ کمپ می باشد که دارای بدنه ای از جنس پارچه پلی استر ضد آب می باشد و در مواقع بارش برف و باران عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش می گذارد .

 همچنین در راستای ضد آب کردن بدنه این چادر مسافرتی درزهای آن به خوبی آب بندی شده اند . لازم به ذکر است که ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد و استحکام بسیار بالایی را در برابر بادهای شدید و طوفان از خود به نمایش می گذارد . وزن این چادر مسافرتی برابر با 5.7 کیلو گرم می باشد که یک عدد ساک حمل نیز به همراه آن برای شما ارسال می شود و توسط آن به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول نمایید .

چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش کینگ کمپ با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات  و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید.

چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش کینگ کمپ

چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش کینگ کمپ محصولی با دوام و با ضخامت است که در دسته بندی محصولات اینتکس قرار دارد و با برند کینگ معروف می باشد. این محصول زیبا دارای بدنه ای با کیفیت مطلوب است و که برای محل های مختلف استفاده می شود و دارای سازگاری های لازم به جهت این نوع استفاده است. چادر مسافرتی ابعاد بزرگی نیز دارد به طوری که برای 4 نفر تعبیه شده است و می تواند برای آن ها شرایط راحتی و آسایش را فراهم کند. این محصول در شرایط مختلف آب و هوایی قادر به داشتن مطلوبیت بالایی است که بر این اساس می توان در محل های کوهستانی و جنگل ها و نیز حاشیه دریا ها از آن استفاده کرد و به درستی آن را راه اندازی نمود. بدنه دارای دولایه محکم است به طوری که استحکام محصول را نیز ایجاد می سازد و دارای ظاهری جذاب نیز می باشد. ظاهر این چادر مسافرتی باعث می شود تا محصول برای استفاده در مناطق سردسیر نیز مناسب گردد و کارایی مناسبی داشته باشد. برای خرید محصول به مطالب زیر مراجعه کنید.


استحکام بدنه 

بخش های مختلفی که در بدنه ایجاد شده است با دوام و مقاومت خاصی در کنار هم قرار دارند و می توانند به بهترین شکل ایفای کارایی نمایند. این محصول با بندینک هایی که حاوی سگک هستند به هم متصل می باشند و دیواره ها را نیز در دوام بالایی قرار می دهد. چادر مسافرتی با چنین استحکامی می تواند در برابر باد و باران مقاوم باشد و بتواند به راحتی در محل برای افراد سرپناهی محکم قرار گیرد. علاوه بر آن چادر مسافرتی به وسیله چنین قسمت هایی کشش خاصی پیدا می کند و در برابر برخورد و ضربه ایمن باقی می ماند. دوخت بدنه بسیار محکم است به طوری که در طولانی مدت قادر به داشتن حالت کلی خود می باشد و می تواند به بهترین شکل برای افراد باقی بماند. همچنین این محصول بر روی سطوح مختلف به راحتی قرار می گیرد و دچار آسیب نمی شود. با داشتن این مزیت می توان آن را در محل کوهستان ها و جنگل ها احداث نمود.


ابعاد مفید محصول

نکته قابل توجهی که در چادر مسافرتی ایجاد شده است و می تواند برای افراد مهم باشد ابعاد آن است که در داخل خود فضایی بزرگ را ایجاد ساخته است تا استفاده کنندگان بتوانند به راحتی در آن حضور پیدا کنند و آرامش داشته باشند. این محصول دارای ابعاد 240 سانتی متر در طول و 240 سانتی متر در عرض می باشد که ارتفاع نسبتا بلندی دارد و به میزان 145 سانتی متر است. این ابعاد برای استفاده 4 نفر است تا آن ها در حالت راحتی استراحت کنند و قادر به آسایش داشتن باشند. ابعاد مفید سبب آن می شود که در مناطق مختلف افراد بتوانند به راحتی مشغول خوابیدن شوند و در شب نیز داخل محصول اقامت داشته باشند. از آن جایی که دوام بدنه و ضخامت آن زیاد است نیز این کار به درستی انجام می شود.


قابلیت های رویه محصول

این چادر مسافرتی از سازه های محکمی از جنس فایبرگلاس تشکیل شده است که در برابر عوامل مختلف مقاوم است. این چادر مسافرتی رویه ای نیز دارد که بخش کلی محصول را تشکیل می دهد. رویه از جنس پلی استر است و قابلیت های متعددی داشته و می تواند به بهترین شکل برای افراد مورد استفاده قرار گیرد. قابلیت مهم و منحصر به فردی که بدنه دارد این است که ضد آب می باشد و در زمان بارش باران می تواند از ورود آب و رطوبت به داخل محصول جلوگیری کند و با این کار سلامت اعضای داخلی محصول را فراهم کند. این قابلیت سبب می شود که بدنه نیز دوام و طول عمر خود را حفظ کند و برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرد.


خرید

در صورت تمایل به خرید چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش کینگ کمپ می توانید به نمایندگی محصولات اینتکستهران مراجعه کنید.

نوع
مسافرتی
طول
240 سانتی متر
عرض
240 سانتی متر
ارتفاع
145 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
مقاومت در برابر باران
دارای کیف حمل
دارای میخ به همراه طناب برای نصب
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...