چادر مسافرتی 4 نفره سه تکه بست وی ضد آب

pavillo 88900

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: اتوماتیک ، عصایی
  • طول: 480 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 165 سانتی متر
9,510,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره سه تکه بست وی ضد آب ، اگر به دنبال تجهیزات مناسبی برای یک سفر دلچسب و به یاد ماندنی و در عین حال همراه با راحتی هستید انتخاب یک چادر مسافرتی مناسب یک از مهم ترین بخش ها می باشد ، چادر مسافرتی 4 نفره سه تکه بست وی یکی از بهترین انتخاب ها برای چادر مسافرتی می باشد. این چادر برای استفاده خانواده ها و گروه های بزرگ بسیار مناسب و با ویژگی های بسیار می باشد. این چادر مسافرتی در نوع اتوماتیک ، عصایی طراحی و تولید شده و راه اندازی آن بسیار ساده و راحت می باشد و حتی اگر در این رابطه تجربه کافی را هم نداشته باشید به آسانی می توانید این چادر را آماده استفاده نمایید. یکی از مهم ترین و منحصربه فرد ترین ویژگی های این چادر مسافرتی قابلیت افزایش ابعاد می باشد که در صورت نیاز می توان از این ویژگی استفاده نمود. 

این چادر سفری دارای سه درب می باشد که درب اصلی آن در وسط قرار دارد که دارای یک سایبان کوتاه می باشد که زیبایی قابل توجهی نیز یه ای محصول بخشیده است. جنس بدنه این چادر از پارچه شمعی برزنتی که زیبایی خاصی نیز به اینن چادر نیز داده است ، جنس پایه های چادر نیز از آلمینیوم ضد زنگ با کیفیت بالا می باشد. این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید.

چادر مسافرتی 4 نفره سه تکه بست وی ضد آب

چادر مسافرتی 4 نفره سه تکه بست وی ضد آب یک نمونه ایده ال و باکیفیت از چادر مسافرتی اتاق دار بوده که در کارخانه بست وی طراحی و تولید شده و طول عمر بالایی دارد. این چادر مسافرتی سبک بوده و برای راه اندای نیاز به صرف وقت و انرژی بالایی نداشته به طوری که می توانید یک پناهگاه امن را در زمانی کوتاه با راه اندازی این محصول برای خود آماده کنید. با در نظر گرفتن نوع جنس بدنه این محصول بوده که شما می توانید از این چادر مسافرتی در شرایط مختلف آب و هوایی به راحتی استفاده کرده و لذت ببرید. در این بخش قصد داریم تا به معرفی چادر مسافرتی 4 نفره سه تکه بست وی ضد آب و نقد و بررسی محصول اشاره داشته باشیم. پس اگر شما نیز قصد خرید چادر مسافرتی را دارید توصیه می کنیم همراه با ما باقی بمانید.

چادر مسافرتی 4 نفره سه تکه بست وی ضد آب | نمایندگی اینتکس


طراحی ظاهری چادر مسافرتی

یکی از مهم ترین مواردی که نیاز بوده در زمان خرید چادر مسافرتی به آن توجه شود مربوط به بخش طراحی ظاهری آن بوده که میزان راحتی و آسایش شما را در زمان استفاده از محصول تعیین کرده و همچنین ایمنی محصول را مشخص می کند. چادر مسافرتی 4 نفره سه تکه بست وی ضد آب یک نمونه از چادر مسافرتی مستطیل شکل بوده که بخش داخلی آن متشکل از سه محیط مجزا می باشد. تمامی این بخش ها قابلیت ادغام را داشته و شما می توانید با اتصال این سه اتاق به یکدیگر یک فضای باز و راحت به دست اورید. این چادر مسافرتی در بخش بالایی خود یک هواکش داشته و برای افزایش میزان ضدآب بودن بدنه از یک روکش دوم برخوردار است. به عبارت دیگر این محصول یک چادر مسافرتی دوپوش به شمار می رود. بر روی بدنه این محصول تعداد سه عدد درب بزرگ تعبیه شده که دو درب آن در قسمت عرض بدنه و یکی از این درب ها در بخش طول و میانه مرکزی چادر مسافرتی قرار داده شده است. این درب مرکزی مجهز به یک سایبان کوچک بوده تا در زمان بارندگی در صورت وجود کفش و تجهیزات سفری این بخش از آسیب رساندن به آن ها جلوگیری کند. در کنار دو درب دیگر این محصول قابلیت افزایش فضا در نظر گرفته شده که شما می توانید از این طریق فضای بیشتری را به دست بیاورید. رنگ بدنه این محصول ترکیبی از نارنجی و طوسی بوده که زیبایی و تضاد متفاوتی را به نمایش می گذارد. همچنین نوع سازه ها این چادر مسافرتی در بخش بدنه اصلی از نوع اتومات بوده که به صورت هیدرولیکی راه اندازی شده و به بدنه وصل می شود. در بخش پوشش دوم نیز سازه ها از نوع عصایی بوده که طول عمر بالایی دارد. به همین دلیل بوده که این چادر مسافرتی را می توانید در زمانی کوتاه راه اندازی و از آن استفاده کنید.

چادر مسافرتی 4 نفره سه تکه بست وی ضد آب | فروشگاه اینتکس


بدنه باکیفیت چادر مسافرتی

کیفیت بدنه چادر مسافرتی به دلیل تاثیر بالایی که بر طول عمر محصول داشته و از سوی دیگر به دلیل ارتباط مستقیم آن با میزان ایمنی شما در زمان استفاده از محصول ، همواره مورد توجه طبیعت گردان و کوهنوردان حرفه ای واقع می شود. به همین دلیل بوده که برای طراحی و تولید چادر مسافرتی 4 نفره سه تکه بست وی ضد آب در بخش بدنه اصلی از مرغوب ترین نوع پارچه شمعی و برزنتی استفاده شده است. این پارچه ضدآب و باکفیت بوده و می تواند اشعه فرابنفش خورشید را به طور کال بازتاب کند. کف چادر مسافرتی نیز از نوع پارچه دولایه شمعی تولید شده تا از ورود آب و رطوبت خاک به بخش داخلی محصول اجتناب شود. سازه های این چادر مسافرتی نیز که نقش ایجاد استحکام بدنه را داشته از نوع فلز آلومینیوم ضدزنگ با بدنه سبک و منعطف می باشد. به همین دلیل بوده که از این محصول می توانید در تمامی شرایط آب و هوایی و چهار فصل سال با اسودگی خاطر استفاده کنید.

چادر مسافرتی 4 نفره سه تکه بست وی ضد آب | اینتکس


سایز و ابعاد چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 4 نفره سه تکه بست وی ضد آب در حالت عادی دارای طولی برابر با 480 سانتی متر و عرضی معادل با 210 سانتی متر می باشد. میزان فضای داخلی این محصول موجب شده تا برای استفاده همزمان 4 نفر بزرگسال به صورت درازکش و برای اقامت های طولانی یک انتخاب ایده آل به شمار رود. البته این میزان استاندارد بوده و متناسب با سن و سایز همسفران شما و همچنین در صورت استفاده از قابلیت افزایش فضای این محصول تغییراتی نیز خواهد داشت. وزن بدنه این چادر مسافرتی نیز تنها 7 کیلوگرم بوده که در زمان جمع اوری فضای کمی را اشغال کرده و مجهز به یک ساک حمل می باشد. پس شما می توانید به راحتی در زمان سفر محصول یاد شده را به همراه ببرید.


خرید چادر مسافرتی

برای خرید چادر مسافرتی 4 نفره سه تکه بست وی ضد آب می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کرده تا محصول را با ضمانت اصالت کالا در سراسر ایران دریافت نمایید.

نوع
اتوماتیک ، عصایی
طول
480 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
165 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
بله
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
وزن: 7 کیلوگرم
ظرفیت دراز کش 4 نفر
دارای دو قسمت افزایش ابعاد
دارای سایه بان درب وسط
دارای کیسه نگهدارنده اشیای داخلی
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...