چادر مسافرتی 4 نفره عصایی ایزی کمپ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 505 سانتی متر
  • عرض: 280 سانتی متر
  • ارتفاع: 190 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره عصایی ایزی کمپ یکی دیگر از تولیدات شرکت ایزی کمپ می باشد که از ساختاری مدرن و بروز برخوردار می باشد . این محصول با توجه به ساختار مستحکم و استانداردی که دارد بسیار مناسب برای ورزشکاران و کسانی که به کوهنوردی علاقه مند هستند می تواند مکانی امن و ایمن را فراهم سازد . پایه های نگهدارنده ای که برای این محصول در نظر گرفته شده است از جنس فایبرگلاس می باشد که از مقاومت بالایی در برابر وزش باد شدید و طوفان برخوردار می باشد از همین رو این چادر بسیار مناسب برای استفاده در کوهستان می باشد ، ناگفته نماند که پایه های این محصول به راحتی قابل راه اندازی می باشد که در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و همچنین این کالا دارای یک دفترچه راهنما می باشد که در تسریع راه اندازی چادر مسافرتی کمک شیانی خواهد کرد . بدنه این محصول از جنس پلی استر و با رویه پلی اورتان می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و فشار می باشد به همین سبب این محصول می توانید به راحتی در کوهستان استفاده نمایید . بدنه این کالا با توجه به ضخامتی که دارد به خوبی از ورود سرما به داخل چادر جلوگیری می کند که این عمل باعث می شود تا از سرما در کوهستان در امان باشیذ . این محصول دارای یک ساک حمل می باشد که شما می توانید چادر خود را با توجه به انعظاف پذیری بالایی که دارد داخل آن قرار دهید و به راحتی با خود حمل نمایید . این کالا دارای دو درب ورودی و تعدادی پنجره می باشد که برای جلوگیری از ورود حشرات به داخل چادر یک توری نیز برای آن تعبیه شده است . برای خرید چادر مسافرتی شما می توانید به سایت اینتکس تهران نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران مراجعه کرده و خریذ خود را به صورت آنلاین انجام دهید . 

چادر مسافرتی 4 نفره عصایی ایزی کمپ

چادر های مسافرتی یکی از تجهیزاتی ضروری سفری بوده که تنوع بالا و کارایی گسترده ای داشته و تمامی افراد می تواند در زمان سفر به جنگل ، دشت ؛ ساحل و یا حتی کوهستان برای اقامت در دل طبیعت از ان ها استفاده کنند. در واقع این چادر های مسافرتی بوده که می توانند موجب گردند تا شما یک اقامتگاه سیار و باکیفیت را تجربه کرده و در هزینه های سفر شما صرفه جویی شود. چادر مسافرتی 4 نفره عصایی ایزی کمپ یک نمونه پرفروش از چادر مسافرتی عصایی ضدآب بوده که در این بخش به نقد و بررسی و معرفی آن خواهیم پرداخت. پس اگر شما نیز قصد سفر و خرید چادر مسافرتی را دارید توصیه می کنیم تا پایان این بخش ما را همراهی نمایید.

چادر مسافرتی 4 نفره عصایی ایزی کمپ | اینتکس


مشخصات ظاهری چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 4 نفره عصایی ایزی کمپ یک نمونه چادر مسافرتی مستطیل شکل بوده که طول آن برابر با 505 سانتی متر و عرض آن معادل 280 سانتی متر می باشد. ارتفاع در نظر گرفته شده برای این چادر مسافرتی بالغ بر 190 سانتی متر بوده تا تمامی افراد با هر میزان ارتفاع قد بتوانند در بخش داخلی این چادر مسافرتی به راحتی تردد کنند. این میزان ابعاد بدنه موجب می شود تا این چادر مسافرتی برای استفاده همزمان 4 نفر بزرگسال در اقامت های طولانی مدت و زمان خواب مناسب گردد. لازم به ذکر بوده این میزان تعداد نفرات استاندارد بوده و در زمان نشستن و یا با توجه به سایز همسفران شما تغییراتی نیز خواهد داشت.

این چادر مسافرتی از یک محیط بسته و ایمنی تشکیل شده که در بخش ابتدایی و انتهایی خود یک سایبان و زیرانداز سرخود دارد. این نقاط موجب شده تا شما در زمان بارش بتوانید به تماشای محیط طبیعت نشسته و این مناطق علاوه بر محیط استراحت خود به عنوان محلی برای نگهداری تجهیزات سفری و آذوقه خود کنید. در بخش ابتدایی هر یک از یک سایبان ها یک درب بزرگ و در بخش کناری محصول نیز درب دیگری تعبیه شده است. شما می توانید با در نظر گرفتن این نقاط در محیط داخلی چادر مسافرتی خود از گردش ازدانه هوا و همچنین نور کافی استفاده کنید. این چادر مسافرتی مجهز به یک ساک حمل بوده تا بتوانید هنگام کوهنوردی و یا پیاده روی در طبیعت این محصول را به راحتی به همراه ببرید.


مشخصات فنی چادر مسافرتی

مهم ترین بخش برای خرید چادر مسافرتی مربوط به مشخصات فنی آن بوده که شما می توانید با در نظر گرفتن این پارامتر از  طول عمر و همچنین کارایی محصول اسوده خاطر باشید. یکی از مهم ترین موارد در زمینه مشخصات فنی محصولات مربوط به بخش نوع چادر مسافرتی بوده و با توجه به انواع سازه های نگهدارنده آن ها به سه گروه عصایی ، فنری و اتومات تقسیم می شود. محصول فوق یکی از کارآمدترین انواع چادر عصایی اتومات می باشد. در این نوع از چادر مسافرتی از سازه های باریک و مستقیم استفاده شده که توسط انرژی مغناطیسی به یکدیگر وصل شده که فرم اصلی خود را به دست می آورند. این سازه های باریک و عصایی در بخش رویه محصول به داخل درزها تعبیه شده فرو رفته تا بدنه محصول به فرم استاندارد خود دربیاید.

افراد در زمان خرید به دنبال محصولی بوده که در مقابل پرداخت هزینه دیگر دغدغه ای از طول عمر نداشته و چادر مسافرتی خود را بتوانند به راحتی در تمامی شرایط اب و هوایی استفاده کنند. به همین دلیل بوده که در پروسه طراحی و تولید چادر مسافرتی 4 نفره عصایی ایزی کمپ برای بخش رویه از مرغوب ترین نوع پارچه پلی استر با طول عمر بالا و خاصیت ضدآب بودن استفاده می شود. کف چادر مسافرتی نیز که اصطحکاک بالایی با سطح زمین داشته و وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد از نوع پارچه دولایه شمعی تولید شده تا یک مانع مطمئن برای جلوگیری از اب باران به بخش کف در زمان بارندگی تعبیه شده باشد. سازه های مقاوم این چادر مسافرتی از باکیفیت ترین نوع فایبرگلاس تولید شده که سبک و منعطف و با طول عمر بالا و استحکام قابل قبولی می باشد. از این چادر مسافرتی با این ویژگی ها می توانید در شرایط مختلف آب و هوایی نظیر بارش برف و باران ، وزش باد ، تابش مستقیم نور خورشید و... به راحتی استفاده کرده و نگران بروز اسیب و یا افت کیفیت در بدنه ان نشوید.


خرید چادر مسافرتی

با توجه به مطالب بالا شما می توانید برای خرید چادر مسافرتی 4 نفره عصایی ایزی کمپ و سایر اقلام سفری و کمپینگ به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده تا محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب و طول عمر بالا و کاملا اورجینال دریافت نمایید.

نوع
عصایی
طول
505 سانتی متر
عرض
280 سانتی متر
ارتفاع
190 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
درپوش
-
ضد آب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت ایزی کمپ
ظرفیت دراز کش 4 نفر
از مقاوم ترین و بهترین چادر مسافرتی 4 نفره
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...