چادر مسافرتی 4 نفره عصایی هاسکی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 390 سانتی متر
  • عرض: 205 سانتی متر
  • ارتفاع: 120 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره عصایی هاسکی با قیمت ارزان و مناسب در نمایندگی مرکزی فروش چادر مسافرتی ، فروشگاه محصولات بادی اینتکس با ضمانت کالا

چادر مسافرتی 4 نفره عصایی هاسکی یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین چادر مسافرتی هایی می باشد تا کنون توسط شرکت معتبر هاسکی تولید و با قیمتی ارزان و مناسب عرضه می گردد . 

این محصول با توجه به ابعاد و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و در مکان های مختلف می توانید از آن به راحتی استفاده نمایید و همچنین با توجه به راه اندازی راحت و آسانی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که در مکان های مد نظر به راحتی آن را در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی کرده و مورد استفاده قرار دهید . برای این محصول دو درب ورودی به موجب دسترسی راحتر به داخل چادر ، و یک پنجره برای تهویه داخل چادر مسافرتی طراحی شده است . اسکلت بندی این محصول از جنس آلمینیوم می باشد که بسیار مقاوم در برابر وزش باد شدید و طوفان می باشد به همین سبب از این محصول می توانید در کوهستان به راحتی از آن استفاده نمایید .

 بدنه این چادر سفری از جنس پلی استر می باشد که بسیار مقاوم در برابر بارش باران و ورود مایعات مختلف به داخل چادر می باشد به همین سبب از این محصول می توانید در هوای بارانی از آن استفاده نمایید و یک سر پناه امن برای خود به ارمغان بیاورید . 

در داخل چادر مسافرتی یک محفظه تعبیه شده است که شما می توانید اشیا قیمتی و کوچک خود را داخل آن قرار دهید . برای حمل راحت این محصول یک ساک حمل در نظر گرفته شده است که به شما کمک می کند که به راحتی چادر خود را حمل نمایید . بروی این محصول گارانتی یک ساله در نظر گرفته شده است که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . این محصول را شما می توانید با قیمت ارزان و مناسب از نمایندگی محصولات بادی ، فروشگاه چادر مسافرتی خریداری نمایید.

چادر مسافرتی 4 نفره عصایی هاسکی

چادر مسافرتی 4 نفره عصایی هاسکی بهترین و مقاوم ترین چادر مسافرتی است که امروزه برای ورزش های مختلف و تفریح های گوناگون به کار می رود و می توان آن را در محوطه های مختلف راه اندازی و نصب نمود. این چادر مسافرتی بدنه ای با طول عمر و دوام بالا دارد تا در هر شرایط آب و هوایی بتوان از آن استفاده کرد. همچنین دارای ظاهری خاص نیز می باشد تا سیستمی را ایجاد کند که در داخل آن افراد به راحت ترین صورت قادر به استراحت باشند. چادر مسافرتی برای هاسکی کاربرد دارد و برای اقامت افراد به کار می رود. در این گونه محل ها سرما زیاد می باشد و شرایط جوی نا آرامی وجود دارد. از این رو طراحی بدنه به گونه ای می شود که بتوان آن را به سبکی آسان و ساده استفاد کرد و در داخل آن از سرما و عوامل دیگر در امان ماند. چادر مسافرتی طراحی بی نظیر دارد و با این وجود می تواند خاص بودن خود را نشان دهد. برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد ویژگی های محصول با ما همراه باشید و به آن ها بپردازید.


کاربرد چادر مسافرتی

چادر مسافرتی برای رفتن به مسافرت به محل های مختلف مناسب است و دارای سبکی در طراحی خود می باشد که می تواند آن را با کاربرد های متفاوت مورد استفاده قرار دهد. یکی از مهم ترین کاربرد های این محصول استفاده در کوهنوردی و صخره نوردی است. از آن جایی که بدنه از جنس ضخیمی تشکیل شده است و دارای دوام و طول عمر بسیار زیادی می باشد در برابر سرما نیز عایق بوده و می تواند از ورود هوای سرد به افراد داخل محصول جلوگیری کند. به این صورت در محل هایی مانند کوه که هر لحظه در آب و هوایی مختلف به سر می برند و اغلب سرد هستند کاربرد دارد و قابلیت های زیادی را دارا می باشد. این محصول خاص از محوطه ای خمیده و جادار تشکیل شده است تا افراد استفاده کننده شرایط راحتی داشته باشند و بتوانند به بهترین شکل در داخل محصول حضور پیدا کنند و حتی در شب نیز در داخل آن اقامت داشته باشند. از این رو کامل ترین چادر مسافرتی برای گردشگران به حساب می آید. دوخت و نحوه قرار گیری سازه ها در این محصول سبب استحکام زیاد آن شده است که در زمان باد های شدید کاربرد دارد و می تواند محصولی خاص تلقی شود.


بدنه جا دار و کشیده

چادر مسافرتی دارای بدنه ای به حالت کشیده است که می تواند محوطه ای بزرگ و جادار را برای استفاده افراد مهیا سازد. از سویی دیگر این بدنه قادر به گنجایش چهار فرد است و می تواند این تعداد از افراد را به طور همزمان در داخل خود نگه دارد. به همین منظور جزو محصولات جا دار بوده و فضای راحتی را فراهم می سازد. چادر مسافرتی با چنین طراحی قادر به استفاده بیش تری می شود و برای خانواده های کم جمعیت استفاده می شود. به همین خاطر آن ها می توانند در هر شرایطی در داخل آن باشند و به صورت درازکش نیز در داخل آن حضور پیدا کنند. بدنه جادار محصول با توجه به طراحی خمیده آن صورت گرفته است از این رو وسایل همراه افراد نیز در داخل آن به راحتی جای می گیرد.


قابلیت های مطلوب

محصول مورد نظر دارای قابلیت هایی است که می تواند برای افراد مطلوب باشد و به این صورت بتوان با تکیه بر این قابلیت ها محصول را در موارد بیش تری استفاده کرد. چادر مسافرتی ضد آب می باشد و دارای یک رویه ضد آب بوده است. این ویژگی استفاده از محصول را بیش تر کرده است و تعداد طرفداران آن را نیز افزایش داده است. از این رو قابل استفاده در کوهستان می باشد. علاوه بر این موارد میخ و طناب نصب در کنار محصول قرار دارد و به صورت رایگان در اختیار افراد می باشد تا با آن بتوان محصول را به سرعت راه اندازی نمود و در جای خود ثابت کرد.


خرید

چادر مسافرتی 4 نفره عصایی هاسکی دارای امکانات لازم برای راحتی افراد است و در فروشگاه اینتکس تهران برای خرید افراد آماده می باشد.

نوع
مسافرتی
طول
390 سانتی متر
عرض
205 سانتی متر
ارتفاع
120 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
آلومینیوم
پشه بند
بله
هواکش
بله
ضدآب
بله
آفتاب گیر
خیر
سایر ویژگی ها
دارای روکشی از جنس پلی استر
ضد آب
ظرفیت دراز کش 4 نفر
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...