چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی

کد 52220

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 410 سانتی متر
  • عرض: 220 سانتی متر
  • ارتفاع: 125 سانتی متر
7,345,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی یکی از وسایل کاربردی در سفر می باشد که توسط شرکت اینتکس طراحی و ساخته شده است و با قیمت بسیار مناسب در فروشگاه اینتکس

چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی محصولی جدید و بسیار کاربردی از شرکت هاسکی می باشد که دارای طراحی بسیار جذابی می باشد. طراحی این محصول باعث شده تا افراد بسیاری را به خود جذب کند و در بین پر فروش ترین محصولات این شرکت قرار بگیرد. جنس بدنه این محصول از پلی استر بوده که با روکش پلی اورتان پوشانده شده است. 

این روکش چادر مسافرتی باعث آن شده که آب شدن و ضد آشعه شدن این چادر شده و از نفوذ آب به درون چادر جلو گیری کند تا شما بتوانید در هوای بارانی نیز از این چادر استفاده کنید و از طبیعت اطراف خود لذت ببرید. کف این چادر نیز هماند بدنه آن ضد اب بوده و اجازه نمی دهد تا رطوبت و یا آب به داخل چادر نفوذ کند. سقف این محصول به گونه ای طراحی شده است که اجازه جمع شدن آب برو روی آن را نمی دهد و آب را به قسمت پایینی چادر هدایت می کند. این چادر مسافرتی دارای وزن 4.9 کیلو گرم می باشد که با توجه به بسته بندی مناسبی که دارد می توان آن را به راحتی با خود حمل و جابجا کرد. از این محصول می توان در مسافرت ها ، طبیعت گردی ها، کوه نوردی ها و یا کمپینگ ها استفاده نمود. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری فرمایید.

چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی

چادر های مسافرتی یک نمونه از اقامتگاه های سیار برای استفاده در طبیعت بوده که می توانند یک محیط ایمن و راحت برای استراحت شما را فراهم کرده و همچنین شما را در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی مصون نگه دارند. یکی از پرفروش ترین انواع چادر مسافرتی که ابعادی استاندارد و طول عمر بالایی داشته چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی نامیده می شود. این چادر مسافرتی عصایی و باداوم بوده و می تواند نیاز خانواده های کم جمعیت و گروه های کمپینگ و کوهنوردی را به طور کامل برطرف سازد. در ادامه این مطلب قصد داریم به تحلیل کامل ساختار این محصول و معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر قصد خرید چادر مسافرتی را دارید با ما همراه باشید.

چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی | اینتکس


طراحی ظاهری چادر مسافرتی

در گام نخست قصد داریم ظاهر این چادر مسافرتی را به طور کامل ارزیابی کنیم. چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی یک محصول مستطیل شکل بوده که بخش اصلی آن مربع شکل بوده و در ابتدای این محصول یک محوطه سایبان دار به همراه درب تعبیه شده است. از این بخش می توانید برای قرار دادن لوازم همراه خود نظیر کوله های کوهنوردی، کفش ، مواد غذایی و... استفاده کنید.برای ایمن ماندن لوازم شما این قسمت سایبان دار مجهز به یک درب بزرگ بوده که با استفاده از زیپ به طور کامل باز می شود. بر روی بدنه اصلی این چادر مسافرتی دو عدد پنجره تعبیه شده که با کمک این نقاط می توانید در فضای داخلی محصول از گردش ازادانه هوا و دریافت نور کافی بهره مند گردید. دیواره های این چادر مسافرتی به صورت نیم دایره و بدون انحنا بوده تا از تحمع آب باران جلوگیری کرده و قطرات اب به سمت زمین سرازیر شوند. در داخل بسته بندی این محصول میخ و طناب مهار وجود داشته تا پایه ها را بر روی سطح زمین در زمان وزش باد شدید و طوفان ثابت نگه دارید. این محصول یک نمونه پرفروش از چادر مسافرتی عصایی بوده که رویه اصلی آن مجزا از سازه ها بوده و در زمانی کوتاه راه اندازی می شود.


طول عمر چادر مسافرتی

برای عرضه چادر مسافرتی با حداکثر طول عمر و کارایی بالا نیاز به توجه به کیفیت جنس بدنه این گروه از محصولات وجود داشته به همین دلیل بوده که عنوان می شود چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی یک نمونه چادر باداوم با طول عمر فوق العاده بالا می باشد. رویه اصلی این چادر مسافرتی ضدآب و باداوم بوده و از مرغوب ترین نوع پارچه پلی استر طراحی و تولید شده است. این پارچه قابلیت تنفس داشته به این صورت که در روز های سرد زمستان دیگر شاهد قطرات آب بر روی دیواره داخلی نخواهید بود. از سوی دیگر این رویه می تواند اشعه فرابنفش خورشید را بازتاب کرده و همچنین یک عایق استاندارد دما به حساب می آید. سازه های چادر مسافرتی که بر حفظ استحکام بدنه محصول از اهمیت بالایی برخوردار بوده در این محصول از بادوام ترین نوع فایبرگلاس تولید شده است. فایبرگلاس مقاوم و باداوم بوده اما وزنی کم و ساختاری منعطف دارد. این سازه ها به دلیل طول عمر بالا و راه اندازی ساده برای این محصول انتخاب و استفاده شده است. کف چادر مسافرتی نیز برای ایجاد مانع جهت جلوگیری از ورود آب باران و رطوبت خاک به بخش داخلی از پارچه دولایه شمعی تولید شده تا موجب افزایش کارایی این محصول تا میزان قابل توجهی شود. برای افزایش کیفیت بدنه این چادر مسافرتی یک روکش از نوع پلی اورتان نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است. با توجه به این موارد شما می توانید از این چادر مسافرتی در تمامی شرایط آب و هوایی نظیر زمان بارش برف و باران ، تابش شدید نور خورشید ، وزش باد و.. استفاده کنید و نگران افت کیفیت بدنه آن نباشید.


سایز و ابعاد چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی یک محصول مستطیل شکل بوده که طول آن برابر با 410 سانتی متر و عرض آن معادل با 220 سانتی متر می باشد. ارتفاع در نظر گرفته شده برای این چادر مسافرتی بالغ بر 125 سانتی متر بوده تا در اثر وزش باد شدید موقعیت محصول تغییر نکرده و از سوی دیگر تمامی افراد بتوانند تردد ساده ای به بخش داخلی این محصول کنند. لازم به ذکر بوده که این میزان ابعاد شامل بخش سایبان این چادر مسافرتی نیز می باشد. این میزان ابعاد داخلی برای استفاده افراد به صورت درازکش و زمان خوابیدن تا 4 نفر بزرگسال کافی بوده اما در زمان نشستن حدودا 8 نفر بزرگسال را می تواند درون خود جا بدهد. این میزان ظرفیت داخلی استاندارد بوده و ممکن است متناسب با سن و سایز همسفران شما تغییراتی داشته باشد.


خرید چادر مسافرتی

اگر قصد انتخاب و خرید چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی را دارید تنها کافی بوده به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده تا بتوانید محصول اورجینال را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کرده و یا با استفاده از شماره های درج شده داخل سایت یک خرید غیر حضوری مطمئن را تجربه نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
410 سانتی متر
عرض
220 سانتی متر
ارتفاع
125 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
پشه بند
خیر
هواکش
خیر
ضدآب
بله
آفتاب گیر
خیر
سایر ویژگی ها
دارای روکشی از جنس پلی اورتان
ضد آب
ظرفیت دراز کش 4 نفر
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...