چادر مسافرتی 4 نفره چریکی شینگوآن

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 200 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره چریکی شینگوآن از سری چادرهای مسافرتی با کیفیت و پر طرفدار می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و طرفداران خاص خود را دارد . جنس بدنه بیرونی این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد آب بودن است . 

همچنین دوخت های این چادر سفری به صورت کاملا مستحکم می باشند تا از نفوذ آب حتی در سانتی مترهای بسیار زیاد نیز به خوبی جلوگیری به عمل آورند . پایه های نگهدارنده این چادر مسافرتی از نوع فلزی  می باشند که از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشند و در تست های انجام شده مقاومت فوق العاده ای را در برابر بادها و طوفان های شدید از خود نشان داده اند . وزن این محصول به همراه ساک قابل حملی که دارد به 1.7 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . چادر مسافرتی 4 نفره چریکی شینگوآن با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که برای خرید آن می توانید همین حالا اقدام نمایید.

چادر مسافرتی 4 نفره چریکی شینگوآن

چادر مسافرتی 4 نفره چریکی شینگوآن یکی دیگر از چادر های مسافرتی با ابعاد کوچک بوده که مناسب زوج های جوان و خانواده های کوچک در سفر به نقاط مختلف از جمله جنگل ، دشت و... طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی سیستم راه اندازی بدون دخالت دست داشته و دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد. در کنار کیفیت و طول عمر بالای بدنه این چادر مسافرتی به دلیل قیمت مناسبی که داشته تمامی افراد با حداقل بودجه نیز می توانند اقدام به خرید این محصول کنند. در بخش نقد و بررسی می توانید اطلاعات کاملی از مشخصات فنی و ظاهری این چادر مسافرتی برای خرید ساده تر کسب نمایید. پس تا پایان این بخش با ما همراه باشید.

چادر مسافرتی 4 نفره چریکی شینگوآن | اینتکس


مشخصات فنی چادر مسافرتی

مهم ترین قسمت در زمینه مشخصات فنی چادر مسافرتی مربوط به نوع آن بوده که متناسب با سازه های سازنده به سه گروه فنری ، عصایی و اتومات تقسیم می شود. بر همین اساس بیان می کنیم که چادر مسافرتی 4 نفره چریکی شینگوآن دارای سازه های فنری بوده که کیفیت قابل قبولی را از خود نشان می دهد. سازه های این چادر مسافرتی فنری و باریک بوده و در بخش داخلی با استفاده از یک لایه باریک پارچه ابریشمی به طور کامل به بدنه اصلی دوخته می شود. این نوع سازه ها موجب می شود تا چادر مسافرتی شما به محض خارج شدن از ساک حمل خود و بدون دخالت دست برای استفاده شما آماده گردد.

بخش مهم بعدی در زمینه چادر مسافرتی مربوط به کیفیت و جنس بدنه آن بوده که میزان طول عمر و کارایی محصول را تعیین خواهد کرد. در پروسه تولید چادر مسافرتی 4 نفره چریکی شینگوآن برای بخش بدنه از مرغوب ترین پارچه پلی استر استفاده شده است. زیرا این پارچه ضدآب و عایق دما بوده و طول عمر تضمین شده ای از خود نشان می دهد. سازه های باریک و فنری محصول نیز از نوع فایبرگلاس هستند. زیرا فایبرگلاس منعطف و سبک بوده اما در مقابل استحکام و دوام قابل قبولی دارد. کف چادر مسافرتی به دلیل تماس با سطح زمین در معرض استحکام قرار داشته و طبیعتا وزن و فشار بالایی را بر روی خود تحمل خواهد کرد. به همین دلیل برای تولید این بخش از پارچه دولایه شمعی استفاده می شود. شما می توانید از این چادر مسافرتی با مشخصات قید شده در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده کنید. زیرا تغییرات شرایط جوی نظیر تابش مستقیم نور خورشید ، وزش شدید باد و یا حتی بارش برف و باران نمی تواند موجب افت کیفیت در بدنه این چادر مسافرتی شود.

این چادر مسافرتی سایز کوچک نشیمنگاهی بزرگ و مربع شکل داشته که طول و عرضی برابر با 200 سانتی متر دارد. ارتفاع بدنه محصول نیز 130 سانتی متر انتخاب شده تا در زمان وزش باد شدید کمترین حرکت را در دیواره ها مشاهده کنید. این میزان ابعاد داخلی برای اقامت های کوتاه مدت و میزان نشستن مناسب استفاده 4 نفر بزرگسال بوده اما در زمان خوابیدن تنها 2 نفر بزرگسال می توانند از این چادر استفاده نمایند.


مشخصات ظاهری چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 4 نفره چریکی شینگوآن یک نمونه موفق در ابعاد کوچک از چادر مسافرتی کله قندی می باشد. در این مدل محصول از یک نشیمنگاه بزرگ و یک عدد سقف کوچک تشکیل شده که برای اتصال این دو بخش به یکدیگر از دیواره هایی شیبدار استفاده می شود. این نوع طراحی بدنه به دلیل افزایش کارایی و میزان ضدآب بودن بدنه محصول دارای طرفداران بالایی می باشد. زیرا از تجمع آب باران در بخش سقف اجتناب کرده و قطرات آب به سمت زمین سرازیر خواهند شد. بر روی بدنه این چادر مسافرتی تعداد 2 عدد پنجره تعبیه شده که مجهز به توری هستند. با استفاده از این پنجره ها می توانید در فضای داخلی محصول از نور کافی و هوای مطبوع به دلیل امکان گردش ازادانه هوا لذت ببرید. در ابتدای این محصول نیز یک درب بزرگ تعبیه شده که تردد را برای شما ساده تر خواهد کرد. این محصول زیبا دارای یک عدد ساک حمل نیز بوده که نگهداری و همچنین حمل آن را ساده تر می کند.


خرید چادر مسافرتی

اگر شما قصد انتخاب و خرید چادر مسافرتی 4 نفره چریکی شینگوآن و یا سایر نمونه های چادر مسافرتی ایرانی را دارید می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
200 سانتی متر
عرض
200 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
ظرفیت
4 تا 5 نفر
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فلز
آفتاب گیر
خیر
پشه بند
بله
پنجره
بله
تعداد پنجره
1
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر باران
ضد آب
مناسب برای 4 الی 5 نفر
اقلام همراه
ساک حمل، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...