چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ مدل 8870

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 310 سانتی متر
  • عرض: 225 سانتی متر
  • ارتفاع: 120 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ مدل 8870 با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی فروش محصولات کمپینگ و کوهنوردی در ایران

چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ مدل 8870 از سری چادرهای مسافرتی زیبا و با کیفیت است که مناسب برای یک آخر هفته شاد به همراه خانواده و یا دوستان می باشد . جنس پارچه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از پلی استر ضد آب می باشد که در همین راستا درزهای آن به خوبی آب بندی شده است و از ورود آب در هنگام بارش برف و باران به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم 8.5 میلی متری می باشد که استحکام فوق العاده ای دارد و از همین رو این چادر مسافرتی به معدود چادرهای مقاوم در برابر طوفان و بادهای شدید تبدیل شده است . وزن این چادر مسافرتی برابر با 2.7 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است قابل جا به جایی می باشد . لازم به ذکر است که دو عدد هواکش نیز در جهت تهویه هوای داخلی این چادر مسافرتی تعبیه شده است . چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ مدل 8870 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که می توانید اقدام به سفارش آن نمایید.

چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ مدل 8870

چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ مدل 8870 حرفه ای ترین و مشهور ترین محصولی است که برای مسافرت به مناطق مختلف کاربرد دارد و قادر به تحمل شرایط ویژه در زمان مسافرت به محل هایی با شرایط نامساعد می باشد. از این رو یکی از بادوام ترین بدنه ها را دارا می باشد و می تواند موقعیتی خاص و منحصر به فرد را داشته باشد. این محصول برای داشتن شرایط مختلف سازگاری دارد. برای قرار گیری در مناطق مرطوب و پر باران دارای خصوصیات خاصی می باشد به علاوه برای استفاده در شرایط آفتابی و گرم نیز دارای امکانات لازم بوده است و می تواند بهترین موقعیت را دارا باشد. از این رو در هر زمان که افراد مایل هستند این چادر مسافرتی برای رفتن به سفر آماده است و در واقع در تمامی شرایط آب و هوایی می تواند بهترین طول عمر را داشته باشد. داشتن بدنه ای استوار و محکم به افراد این امکان را می دهد تا بتوانند به راحتی از مزیت داشتن محصولی خاص برخوردار باشند و بتوانند در طولانی مدت از چادر مسافرتی استفاده نمایند. از این رو بدنه با داشتن طول عمر بالا در اختیار افراد است و در طی سال های زیاد در موقعیت های مختلف به کار می آید و بهترین شرایط را فراهم می سازد. برای سفارش و خرید این محصول با ما همراه باشید.


ترتیب قرار گیری بخش های محصول

چادر مسافرتی دارای نوعی طراحی حرفه ای می باشد که آن را از محصولات مشابه متمایز کرده است. از این رو می تواند بهترین ویژگی ها را دارا باشد و بتواند در تمامی آب و هوا ها و شرایط سخت دوام و طول عمر خود را حفظ کند. از این رو این محصول دارای طول عمر بالا می باشد که قابلیت های فراوانی دارد و می تواند در هر شرایطی سلامت بدنه را حفظ کند. قسمت اعظم ایجاد چنین شرایطی بخاطر ترتیب قرار گیری بخش های مختلف محصول می باشد و در واقع نوع قرار گیری در کنار هم که سبب می شود تا علاقه مندان به این محصول بتوانند بهترین شرایط را داشته باشند. از این رو ابتدا سازه ها باز شده و به شکل اصلی خود در می آیند. سازه ها اسکلت محصول هستند و ستون اصلی آن را شامل می شوند. در نتیجه می توان گفت که این محصول دارای بدنه ای با دوام و محکم است و در هر حالتی به راحتی قرار می گیرد. رویه بدنه نیز به این بخش متصل می شود و سیستم کلی چادر مسافرتی را ایجاد می سازد. از این رو راه اندازی محصول نیز آسان بوده و می توان در مدت زمان کم بدنه را به طور کلی راه اندازی کرد. در نتیجه بدنه به ساختمان محصول ثابت باقی مانده است و می تواند دارای دوامی بالا باشد. 


نحوه اتصال بدنه به سازه ها

این چادر مسافرتی به گونه ای طراحی شده است که دارای بخش هایی بر روی بدنه می باشد. این بخش ها در واقع بندینک هایی هستند که می تواند استحکام دیواره ها را شامل شود. پایه ها و ستون های محصول از داخل این بندینک ها عبور کرده و در جای خود قرار می گیرند. با این نوع قرار گیری دیواره ها شرایط داشتن استحکام لازم را دارا می باشند و می توانند بهترین موقعیت را داشته باشند. در نتیجه در برابر عوامل مختلف نیز دارای مقاومت می باشد. پایه ها از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشند که با نوع قرار گیری در شرایط بارانی نیز دچار زنگ زدگی نخواهند شد و پوسیدگی نیز شامل حال آن نمی شود. در نتیجه با طول عمر بالا در اختیار افراد قرار می گیرد.


تهویه هوای داخلی

بدنه برای قرار گیری در آب و هوای گرم نیاز به یک تهویه هوا برای هوای داخلی بدنه می باشد که شرایط را برای ادامه اقامت برای افراد فراهم سازد و سبب خنک شدن بخش داخلی شود. از این رو بر روی بدنه دو هواکش در نظر گرفته شده است که این کار را انجام می دهد و می تواند با داشتن امکانات لازم به سرعت هوای داخل بدنه را تهویه نماید و به طور کلی آن را به گردش در بیاورد.


خرید چادر مسافرتی

شرایط خرید این محصول آسان می باشد و تنها با مراجعه به نمایندگی های مربوط به آن انجام می شود. از آن جایی که بدنه چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ مدل 8870 اورجینال می باشد در نمایندگس محصولات اینتکس تهران به فروش می رسد و می توان با اطمینان کامل خرید خود را انجام داد.

نوع
مسافرتی
طول
310 سانتی متر
عرض
225 سانتی متر
ارتفاع
120 سانتی متر
ظرفیت
3 الی 4 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
مقاومت در برابر باران
مقاومت کامل در برابر طوفان
دارای دو عدد هواکش برای تهویه هوا
اقلام همراه
ساک حمل، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...