چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ کلمبوس

colombus 45000

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 205 + 120 سانتی متر
  • عرض: 205 سانتی متر
  • ارتفاع: 135 سانتی متر
8,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

برای نصب این چادر مسافرتی اقداماتی لازم است تا به بهترین شکل این کار صورت بگیرد. در ابتدا برای آشنایی بیش تر با این فعالیت می توان دفترچه راهنمای آن را مطالعه نمود و سپس به راه اندازی و نصب مشغول شد. برای این کار سازه ها باز شده و بدنه اصلی بر روی آن قرار می گیرد. برای ثابت ماندن محصول بر روی زمین لازم است با استفاده از طناب و میخ که در کنار چادر مسافرتی وجود دارد هر کدام از پایه ها را به درستی بر روی زمین ثابت نگه داشت و به این طریق محصول را محکم در جای خود قرار داد.

چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ کلمبوس طی کردن مسافت های طولانی در مسافرت ها باعث خستگی افراد می شود و چه خوب است که با کنار زدن وسیله ی نقلیه به استراحت بپردازید و به همین منظور استفاده کردن از چادر برای در امان ماندن از سرما و گرما بهترین کار و ارزانترین گزینه می باشد . ما به شما چادر مسافرتی 4 نفره تولید شرکت آمریکایی کلمن را پیشنهاد میکنیم . 

این چادر مسافرتی با داشتن جنسی از پارچه شمعی برزنتی بسیار مقاوم بوده . این بدنه از تابش آفتاب و نفوذ آب به داخل چادر ممانعت میکند . پایه های محصول نیز از مقاومت بالایی برخورداست و مانند ستون باعث استقامت چادر می شود . یکی از امکانات منحصربفرد این چادر اتصال سایه بان به بخش کناری چادر می باشد که ضمن جلوگیری از ورود آفتاب از کناره ها به داخل موجب افزایش ابعاد چادر نیز می شود . درب ورودی چادر به اندازه ی کافی بزرگ می باشد تا ورود و خروج به آسانی امکان پذیر باشد. ضمنابه یاد داشته باشید که همراه چادر ساک حمل ، میخ ، طناب و دفترچه راهنما موجود باشد.

چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ کلمبوس

چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ کلمبوس محصولی جادار و راحت برای سفر های دور و نزدیک و رفتن به تفریحگاه ها می باشد و برای کمپینگ ها مورد استفاده بهینه قرار می گیرد. طراحی خاصی که برای ساخت این چادر مسافرتی به کار گرفته شده است باعث ایجاد یک محصولی بی نظیر و کاربردی شده است که ظاهر آن نیز با چادر مسافرتی های دیگر متفاوت بوده و فضایی باز و مفید دارد. این محصول بدنه ای فابریک داشته که ضخامت بالایی شامل حال آن شده است و می تواند در برابر بر خورد شاخه ها و اشیاء دیگر دارای دوام و طول عمر باشد. برای استفاده از این چادر مسافرتی در زمان نصب و جمع آوری آن نیازی به انجام کارهای دشوار نیست و حتی لازم به آموزش دیدن افراد نمی باشد. به طوری که به سبکی ساده راه اندازی می شود و به همان صورت نیز جمع آوری می گردد. جهت آشنایی بیش تر با مزیت ها و ویژگی های بی نظیر این محصول کاربردی با ما همراه باشید.


ساخت عصایی و محکم

در ساخت این چادر مسافرتی اجزای آن به طور دقیق در کنار هم قرار گرفته و توانسته شکل این محصول را ایجاد کند. علاوه بر آن نوع و ترکیب قرار گیری بخش های مختلف محصول سبب ایجاد استواری و استحکام بالای آن شده است. به این گونه با خرید چادر مسافرتی از استحکام آن جهت استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف می توان بهره گرفت و به این گونه راحتی و آسایش را نیز در سفر های خود تجربه کرد. سازه ها از نوع عصایی هستند. در نوع عصایی همواره دوام و طول عمر سازه و پایه های محصول بالا است و زیاد بودن این طول عمر باعث می شود تا مدت زمان طولانی تری در داخل آن اقامت داشت و طولانی مدت در هر شرایطی از محصول استفاده کرد. این چادر مسافرتی در زمان وزش باد و بارش باران نیز ایستاده و استوار است و قادر به داشتن و حفظ ظاهر خود می باشد. در زمانی که محصول را باز می کنید می توانید در زمان لازم به راحتی نیز آن را جمع آوری کرده و در بسته بندی آن قرار دهید.


مزیت های بدنه و طراحی آن

بخش هایی که بر روی بدنه تشکیل شده است دارای مزیت هایی می باشد و علت اصلی وجود آن ها بوده است. این بخش ها دارای دوام و طول عمر مناسبی است و همزمان با محصول نیز عمر می کند. در زمان استفاده بخش های مهم بر روی بدنه باعث می شود تا شرایط مطلوب تری تجربه شود و توانست به بهترین شکل اقامت داشت. به همین دلیل است که بر روی آن سایبانی قرار گرفته است که امکان جداسازی نیز وجود دارد. در واقع در هر وقت که لازم بود می توان این سایبان را از بدنه جدا کرد و به این گونه از محصول استفاده کرد. اما وجود این بخش در زمان متصل بودن به بدنه باعث سایه شدن می شود و بخش درونی را در زیر آفتاب خنک تر و مطلوب تر می نماید. علاوه بر آن بدنه از جنس پارچه شمعی و پلی استر است که به این گونه ضد آب می باشد و دارای دوام بالا در برابر باد و باران 


خرید

در صورت تمایل به خرید چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ کلمبوس تنها کافی است محصول را از بین محصولات فراوان شرکت اینتکس تهران انتخاب کرد و به روش آنلاین سفارش داد تا به درب منزل ارسال گردد.

نوع
عصایی
طول
205 + 120 سانتی متر
عرض
205 سانتی متر
ارتفاع
135 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی و پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کلمن
وزن: 3.5 کیلوگرم
ظرفیت دراز کش 2 الی 3 نفر
دارای سایه بان متصل به بدنه
دارای درب بزرگ با پشه بند
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...