چادر مسافرتی 4 نفره کووآ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 205 سانتی متر
  • عرض: 205 سانتی متر
  • ارتفاع: 150 سانتی متر
  • ظرفیت: 3 تا 4 نفر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره کووآ در نمایندگی محصولات بادی تهران اینتکس و نمایشگاه مرکزی چادر مسافرتی با قیمت ارزان ، ارسال به تمام کشور

اگر به دنبال خرید یک محصول مقرون به صرفه و با کیفیت می باشید شرکت اینتکس تهران پیشنهاد ویژه ای برای شما دارد. 

چادر مسافرتی 4 نفره کووآ یک از زیبا ترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در فروشگاه اینتکس تهران می باشد. ظرفیت این چادر 3 تا 4 نفر می باشد که برای خانوانده های کوچک و حتی گروه ها مناسب می باشد. جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی یورتان با مقاومت بالا می باشد. این چادر دارای 2 درب و یک پنجره می باشد و ابعاد آن نیز 150× 205 × 205 می باشد که به صورت مربعی طراحی و تولید شده است.

چادر مسافرتی 4 نفره کووآ

یکی از کاربردی ترین محصولات 4 نفره، چادر مسافرتی 4 نفره کووآ است. این محصول دارای ابعادی استاندارد و مناسب می باشد و از طراحی جالب و منحصر به فردی برخوردار است. از پرفروش ترین انواع چادرهای مسافرتی 4 نفره می توان به چادر مسافرتی 4 نفره کووآ اشاره کرد که با طراحی خاص و ویژگی های عالی توانسته مورد توجه افراد واقع شود. این محصول برای استفاده حرفه ای طراحی شده است و برای افراد علاقه مند به تفریحات گروهی و هم چنین خانواده ها بسیار مناسب می باشد. در این مطلب به نقد و بررسی چادر مسافرتی 4 نفره کووآ خواهیم پرداخت.

طراحی ظاهری قدرتمند

از ویژگی های این چادر مسافرتی می توان به طراحی خاص و ویژه آن اشاره کرد. این محصول دارای طراحی جالبی می باشد که امکان استفاده در تمامی فضاها و شرایط آب و هوایی گوناگون را به شما می دهد. این چادر مسافرتی به صورت چهار ضلعی با وجه های متنظم طراحی شده است. از ویژگی های خاص این محصول می توان به قابلیت استفاده به عنوان پشه بند اشاره کرد. این محصول به صورت مربعی بوده و در یکی از وجه های آن پنجره بزرگی قرار دارد که جهت تهویه هوای داخل چادر مسافرتی به کار می رود. این پنجره توسط زیپ باز و بسته می شود و در زیر آن نیز توری قرار دارد که علاوه بر ممانعت از ورود حشرات، توسط زیپ باز و بسته خواهد شد. در صورت استفاده از محصول در آب و هوای گرم می توانید به راحتی این پنجره را توسط بندهای کناری آن باز گذاشته و از پشه بند استفاده نمایید. طراحی خاص این محصول موجب شده است تا بر خلاف سایر چادر های مسافرتی مشابه، این محصول دارای دو درب ورودی باشد. دو وجه از وجه های این چادر مسافرتی به صورت درب ورودی عمل کرده و دارای ابعادی بزرگ متناسب با ابعاد دیواره چادر مسافرتی هستند که ورود و خروج به داخل چادر مسافرتی را بسیار آسان می کنند. این دو درب ورودی توسط زیپ باز و بسته می شوند و در زیر آن ها نیز توری به جهت استفاده به عنوان پشه بند وجود دارد. به این ترتیب شما می توانید به راحتی از این محصول در شرایط آب و هوایی گرم استفاده نمایید زیرا تهویه هوای داخل چادر مسافرتی به خوبی انجام شده و حشرات نیز نمی توانند به داخل محصول نفوذ کنند. سازه های این چادر مسافرتی در خارج از بدنه اصلی به محصول متصل شده اند و به صورت عصایی بوده و نیازی به راه اندازی خاصی ندارند. در زمانی کوتاه می توانید پس از خروج این محصول از بسته بندی، با کشیدن بدنه چادر مسافرتی به اطراف، این محصول را راه اندازی کنید و از آن استفاده نمایید. طول و عرض این چادر مسافرتی برابر با 205 سانتی متر است که فضای کافی و استانداردی برای استفاده 3 تا 4 نفر بزرگسال به صورت دراز کش را فراهم می کند. هم چنین در صورت استفاده از این محصول به جهت نشستن، افراد به صورت 5 تا 6 نفره می توانند در داخل این چادر مسافرتی قرار بگیرند. ارتفاع چادر مسافرتی کووآ نیز برابر با 150 سانتی متر می باشد که ارتفاعی مناسب و استاندارد دارد و در مقایسه با محصولات هم رده، دارای ارتفاع بلند تری است. به این ترتیب شما می توانید به راحتی در داخل این محصول نشسته و برخیزید و حرکت کنید. 

کیفیت بدنه چادر مسافرتی 

این محصول دارای بدنه ای مقاوم و با کیفیت است که از بهترین نوع پلی اورتان ساخته شده است. این نوع از بدنه دارای استحکام بسیار بالایی در برابر ساییدگی و پارگی می باشد و به این ترتیب تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده خواهد بود. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای گوناگون استفاده کنید و بدنه این چادر مسافرتی به شما امکان استفاده در هر شرایط آب و هوایی را خواهد داد. این بدنه استحکام بالایی در برابر عوامل خارجی داشته و در برابر نفوذ آب مقاوم است. به این ترتیب شما می توانید از این محصول در آب و هوای بارانی استفاده کنید بدون اینکه نگران باشید که آب به داخل محصول نفوذ خواهد کرد. البته ساختمان چادر مسافرتی نیز به گونه ای طراحی شده است که مانع از جمع شدن آب باران بر روی بدنه شده و در صورت بارش باران، آب باران به پایین می لغزذ. بدنه این محصول در برابر نور مستقیم خورشید نیز مقاوم است و قرار  گرفتن طولانی مدت این چادر مسافرتی در برابر آفتاب مستقیم، موجب رنگ پریدگی و پوسیدگی بدنه نخواهد شد. به این ترتیب شما در آب و هوای گرم و کویری نیز می توانید از این محصول استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های این بدنه برخورداری از دوخت هایی بسیار محکم می باشد. این بدنه توسط بهترین دستگاه های روز دنیا دوخته شده است و در دوخت آن نیز از نخ هایی مقاوم در برابر پارگی استفاده شده است. به این ترتیب چادر مسافرتی با استفاده طولانی مدت در قسمت درزها نیز دچار گسستگی و آسیب نمی شود. این چادر مسافرتی توسط شرکت بزرگ کووآ تولید شده است که یکی از مشهور ترین شرکت های تولید کننده انواع چادر های مسافرتی حرفه ای در سطح جهان می باشد. 

روش جابه جایی

پیشنهاد می شود برای جلوگیری از وارد شدن آُسیب به بدنه چادر مسافرتی از کشیدن این محصول بر روی زمین پس از راه اندازی خودداری نمایید زیرا ممکن است بدنه محصول به سنگ و چوب های تیز برخورد کرده و دچار آسیب شود. در صورت نیاز به جابه جایی چادر مسافرتی پس از راه اندازی لازم است تا محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و سپس اقدام به انتقال چادر مسافرتی نمایید. هم چنین پیشنهاد می شود پیش از راه اندازی فضای مناسبی را در نظر بگیرید تا پس از برپا کردن چادر مسافرتی نیازی به جابه جایی آن نداشته باشید. برای حمل و انتقال این محصول نیز یک ساک حمل در نظر گرفته شده است که پس از استفاده و جمع کردن محصول می توانید چادر مسافرتی را در آن قرار دهید و سپس محصول را حمل نمایید تا بدنه آسیبی نبیند.

راهنمای خرید

برای تهیه چادر مسافرتی 4 نفره کووآ با قیمتی ارزان به فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران مراجعه کنید و یا با شماره های این شرکت تماس بگیرید.

طول
205 سانتی متر
عرض
205 سانتی متر
ارتفاع
150 سانتی متر
ظرفیت
3 تا 4 نفر
جنس بدنه
پلی یورتان
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
1
سایر ویژگی ها
دارای 2 درب و یک پنجره
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...