چادر مسافرتی 4 نفره کووآ مدل Honey

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 370 سانتی متر
  • عرض: 250 سانتی متر
  • ارتفاع: 150 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر مسافرتی 4 نفره کووآ ، مدل Honey از زیبا ترین چادر های مسافرتی خانوادگی تولید شده توسط شرکت کووآ می باشد که کیفیت

چادر مسافرتی 4 نفره کووآ مدل Honey از زیبا ترین چادر های مسافرتی خانوادگی تولید شده توسط شرکت کووآ می باشد که کیفیت ساخت آن بسیار بالاست . این محصول پر طرفدار که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید دارای بدنه ای از جنس پلی استر می باشد که می توان با کشیدن روکش پلی اورتانی ، چادری بسیار مقاوم را در برابر سرما و بارش های باران یا برف داشته باشید ، استفاده از این پارچه های شمعی باعث شده است تا با خیالی آسوده چادر مسافرتی خود را در هر شرایطی استفاده کنید . این محصول دارای تنها یک پنجره کاملا آب بندی شده می باشد که می توان از آن در مواقعی که آب و هوا معتدل است بهره مند شوید ، همچنین یک درب نیز در قسمت جلویی چادر مسافرتی طراحی شده است که می توان از آنجا وارد چادر شوید . جنس پایه های این محصول نیز از آلومینیوم بسیار محکم ساخته شده است تا چادر بتواند در برابر فشار ها و ضربه ها مقاوم باشد ، همچنین استفاده از این جنس می تواند باعث سبک تر شدن محصول شود . ابعادی که این چادر مسافرتی دارد می تواند 4 تا 5 نفر را به راحتی در درون خود جای دهد ، این چهار نفر می توانند حتی به صورت خوابیده نیز از محصول استفاده کنند بدون اینکه کمبود فضایی را حس کنند . پس اگر به دنبال یک چادر مسافرتی مقاوم برای استفاده گروهی هستید می توانید این محصول را در نظر داشته باشید . فروشگاه intex این محصول اصل را که توسط شرکت کووآ تولید شده است را بدون هیچ واسطه ای با قیمت بسیار ارزان تر به فروش میرساند.

چادر مسافرتی 4 نفره کووآ مدل Honey

چادر مسافرتی 4 نفره کووآ مدل Honey یکی دیگر از محصولاتی است که می تواند برای استفاده دائمی به کار برود و نیز قابلیت آن را دارد تا در محوطه های مختلف اجرا شود. از سوی دیگر چادر مسافرتی دارای دوام بالا نسبت به برخورد های مختلف است و می تواند در برابر چنین عواملی مقاومت زیادی داشته باشد. چادر مسافرتی وسیله ای ضروری برای رفتن به محل های دور و نزدیک می باشد و برای افراد این امکان را به وجود می آورد که بتوانند روز های بیش تری را به دور از خانه سپری کنند. محصول مورد نظر را با قیمت مناسب می توان خریداری نمود و برای استفاده خانواده های کم جمعیت در دسترس افراد قرار داد. از این رو مناسب ترین گزینه برای ایجاد فضایی بزرگ و راحت برای آن ها است و قادر به فراهم کردن موقعیت مطلوب برای استفاده کنندگان می باشد. از این رو می تواند نیاز افراد به سر پناه و جایگاه برای استراحت را فراهم سازد. چادر مسافرتی برای خانواده های کم جمعیت ساخته شده است و دارای مزیت های ویژه ای می باشد.


حالت خاص بدنه

در ذهن افراد برخی از چادر های مسافرتی به گونه ای طراحی شده اند که تصور می شود کله قندی باشند و دارای بخش کف مربع شکل هستند. به همین خاطر است که برای خرید نیز به دنبال چنین طراحی هایی می باشند. از این رو با مشاهده محصولات دیگر تصور می کنند که این محصول منحصر به فرد است و با بقیه متفاوت می باشد. اما می توان گفت که چادر های مسافرتی در انواع متنوع و گوناگون هستند و بر اساس نوع طراحی ها شکل های خاصی را دارند. به همین خاطر است که می توانند مدل های مختلف را شامل شوند. این چادر مسافرتی نیز به گونه خاصی طراحی شده است و رنگبندی آن نیز خاص است. بدنه محصول از کناره ها کشیده شده و بر روی زمین قرار گرفته است. از سویی دیگر این بدنه شامل ابعاد مناسبی است که فضای داخلی را منظم کرده و تشکیل محصولی بی نظیر را داده است. اسکلت این محصول به صورت خمیده می باشد و در جاهای مختلف می تواند به راحتی استفاده شود. همچنین ظاهر این چادر مسافرتی برگرفته از اسکلت محصول است که به شکلی قوص دار در آمده است. بخش داخلی محصول نیز به قسمت هایی تقسیم شده است که می تواند برای افراد محصولی منحصر به فرد را ایجاد سازد تا استفاده کنندگان بتوانند راحت تر و بهتر آسایش خود را در زمان استفاده از محصول داشته باشند.


بخش داخلی محصول

همان طور که گفته شد این چادر مسافرتی دارای بخش های حرفه ای در فضای داخلی خود است و می تواند به صورت منحصر به فرد آن را ایجاد سازد. از سوی دیگر بخش های داخلی مزیتی را به وجود می آورند که برای راحتی استفاده کنندگان لازم و ضروری می باشد. چادر مسافرتی در داخل بدنه دارای کیسه ای برای جای گیری وسایل می باشد که داخل محصول را منظم نموده و سعی در آن دارد که داخل بدنه افراد به بهترین شکل اقامت داشته باشند. از این رو برای به همراه داشتن وسایل ضروری در داخل چادر و جلوگیری از گم شدن آن ها کیسه ها را در نظر گرفته است. 


گیره های نگه دارنده

این چادر مسافرتی دارای 8 گیره نگه دارنده است که می تواند محصول را به زمین متصل کند و از جای خود تکان ندهد. از این در فضاهای مختلف مانند مکان هایی که دارای آب و هوای بادی و نامتعادل است می توان چادر مسافرتی را راه اندازی کرد و از وجود آن بهره مند شد. این گیره ها سبب می شود تا محصول تکان نخورد و به صورت محکم بر روی سطح زمین باقی بماند. گیره ها استحکام بالایی دارند و می توانند به بهترین شکل کارایی خود را انجام دهند.


خرید

برای خرید چادر مسافرتی 4 نفره کووآ مدل Honey همین حالا به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
مسافرتی
طول
370 سانتی متر
عرض
250 سانتی متر
ارتفاع
150 سانتی متر
ظرفیت
4 تا 5 نفر
جنس بدنه
پلی استر با روکش پلی اورتان و سیلیکون
جنس پایه ها
آلومینیوم
آفتاب گیر
بله
پشه بند
بله
پنجره
بله
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر باران
دارای 2 عدد جیب داخلی
قابلیت افزایش فضا
ضد آب
ضد اشعه
دارای هواکش
دارای 8 عدد گیره
اقلام همراه
ساک حمل، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...