چادر مسافرتی 4 نفره کووا

کد 447100

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 240 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 150 سانتی متر
4,420,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره کووا با قیمت ارزان در فروشگاه اینتکس تهران ، نمایندگی فروش چادر مسافرتی ، با ضمانت کالا

چادر مسافرتی 4 نفره کووا محصولی با کیفیت می باشد که از ساختاری بسیار زیبا و مدرن بهرمند می باشد . این محصول با توجه به کارایی که دارد در بین افراد بسیار محبوب می باشد . ابعاد و وزن مناسب این محصول باعث حمل و نقل آسان این محصول می شود . جنس بدنه این کالا از پلی استر می باشد که نسبت به بدنه چادر های دیگر بسیار مقاوم در برابر فشار و شرایط جوی مختلف می باشد به همین سبب از این چادر می توانید در کوهستان و مکان های مختلف به راحتی بسیار نمایید و یک سرپناه امن و ایمن برای خود به ارمغان بیاورید .


 این کالا با توجه به کارایی که در کوهستان دارد می بایست پایه های بسیار مستحکم داشته باشد به همین سبب شرکت کووا پایه های این محصول را از جنس فایبرگلاس تولید کرده است که بسیار مقاوم در برابر وزش باد شدید و تند باد ها می باشد . شرکت کووا یکی از معتبر ترین تولید کننده چادر مسافرتی می باشد که محصولات خود را تا یک ضمانت می کند تا خریداران عزیز با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایند . برای این چادر یک سایبان طراحی شده است که از تابش مستقیم خورشید به داخل چادر جلوگیری می کند . از مهمترین ویژگی این محصول که می توان به آن اشاره کرد راه اندازی راحت آن می باشد که در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود .


 در بسته بندی این چادر مسافرتی یک طناب و میخ نگهدارنده وجود دارد که به استحکام چادر در برابر وزش باشد شدید کمک شیانی خواهد کرد . برای این چادر یک درب ورودی برای دسترسی اسان به داخل چادر و دو پنجره برای تهویه هوا داخل چادر در نظر گرفته شده است و همچنین درب و پنجره این چادر به کمک توری هایی پوشیده شده است که از ورود حشرات و جانوران به داخل چادر جلوگیری می کند . این کالا را شما می توانید از فروشگاه اینتکس تهران ، نمایندگی فروش چادر مسافرتی با قیمتی ارزان و مناسب خریداری نمایید.

چادر مسافرتی 4 نفره کووا

چادرهای مسافرتی ساخت شرکت کووا از سری چادرهای با کیفیت و بسیار محکم می باشند که پیشنهاد خوبی برای کوهنوردان به شمار می روند. طراحی این چادرها به گونه ای است که اولین گزینه برای انتخاب چادر مسافرتی در کمپینگ ها در شرایط آب و هوایی نامساعد به شمار می رود. چادر مسافرتی 4 نفره کووا را مورد نقد قرار می دهیم.


 طراحی زیبا چادر مسافرتی

این چادر مسافرتی دارای قاعده چهارضلعی بوده که دارای چهار دیواره است. مساحت کف چادر کمی از سقف آن بیش تر است. برای دسترسی به داخل این چادر زیبا، دارای در ورودی در یکی از دیواره ها می باشد که توسط زیپ باز و بسته می شود. بدنه چادر به رنگ سبز روشن می باشد و بسیار براق است که جذابیت رنگ آن را دو چندان می کند. رنگ در ورودی این چادر مسافرتی سبز تیره تر بوده که جلوه بیش  تری به آن می بخشد. دو عدد پنجره نیز در دیگر دیواره های این چادر وجود دارد که جهت تهویه هوای چادر می توان از آن استفاده کرد. پنجره ها دارای توری می باشند که می توانید در هوای گرم پنجره را با خیال آسوده باز بگذارید و حشرات مزاحم به داخل چادر شما می شود. 


کیفیت ساخت چادر مسافرتی

بدنه این چادر مسافرتی از پارچه بسیار مرغوب ضد آب تولید شده است. وجه تمایز این چادر با دیگر چادرهای مسافرتی این است که پارچه این چادر مسافرتی بسیار محکم بوده و در مقابل فشار باد و طوفان و ضربه مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. هم چنین در برابر برخورد اجسام مقاومت بالایی دارد و دیر پاره می شود. فقط باید از نزدیک کردن اجسام داغ و هم چنین آتش به بدنه چادر خودداری نمایید. زیرا بدنه قابل اشتعال است و ممکن است باعث بروز آتش سوزی شود.


چادر مسافرتی کووا را در جنگل، در شب های کویر، در کوهستان و ... می توان استفاده نمود. به دلیل ضخامت بالای بدنه این چادر مسافرتی، می توان از آن در مناطق سردسیر نیز استفاده کرد زیرا تا حد زیادی جلوی برودت هوا را می گیرد. سازه های این چادر از نوع عصایی می باشد و از جنس فایبر گلاس بوده که مقاومت بالایی دارد و سبک است. به دلیل سبک بودند سازه ها جابه جایی این چادر ساده می باشد و به سادگی می توانید آن را حمل کنید. 


ابعاد و کارایی چادر مسافرتی 

این چادر با دارا بودن طول 240 سانتی متر، عرض 210 سانتی متر و ارتفاع 150 سانتی متر، چادری مناسب برای استفاده  چهار نفر به صورت نشسته می باشد. در حالت خواب 3 نفر می توانند از این چادر استفاده کنند. باز کردن و راه اندازی این چادر به صورت اتوماتیک بوده و پس از خارج کردن از بسته بندی در کمتر از چند ثانیه به صورت خودکار باز می شود. بعد از استفاده نیز چادر به سادگی جمع می شود. چادر در حالت بسته فضای کمی را اشغال کرده و به راحتی در صندوق خودرو جای می گیرد و می توانید آن را با خود ببرید. 


لوازم همراه چادر مسافرتی 

به همراه این چادر مسافرتی کووا یک عدد دفترچه راهنما به شما تقدیم می شود که در صورت نیاز جهت راهنمایی برای باز و جمع کردن چادر می توانید از آن استفاده کنید. اگر در هر صورتی دفترچه نیاز شما را برآورده نکرد می توانید برای مشاوره با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. هم چنین یک عدد ساک حمل دارای دسته هم همراه این چادر وجود دارد که برای حمل و نقل و جابه جایی چادر می توانید از آن استفاده کنید. در بسته بندی چادر میخ و طناب نصب نیز موجود است. 


راه های خرید چادر مسافرتی کووا

این چادر مسافرتی کاربردی با رنگ جذاب و زیبا ساخت شرکت کووا می باشد که بهترین گزینه جهت مسافرت به نقاط کوهستانی است. این چادر مسافرتی را با ارزان ترین قیمت می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران خریداری نمایید. به این منظور سفارش خود را در سایت اینتکس تهران ثبت نموده و چادر را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید و یا با شماره های این مرکز تماس حاصل نمایید.

نوع
عصایی
طول
240 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
150 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کووا
ظرفیت دراز کش 3 نفر
دارای کیفیت بالا در ساخت بدنه
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...