چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل میلان

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 500 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 190 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل میلان یکی از بزرگترین چادر های مسافرتی می باشد که توسط برند معتبر کینگ کمپ ساخته شده و بسیار مناسب خانواده ها

چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل میلان یکی از بزرگترین چادر های مسافرتی می باشد که توسط برند معتبر کینگ کمپ ساخته شده و بسیار مناسب خانواده ها می باشد . شما عزیزان می توانید با خرید این چادر مسافرتی ، محیطی ایمن و حریم خصوصی بسیار عالی را برای خود و همراهان ایجاد کنید و در طول سفر با استفاده از چنین محصول بی نظیری ساعاتی خوش را در کنار آن ها سپری کنید . 

این چادر مسافرتی قادر است با ابعاد بسیار بزرگی که دارد حتی بیشتر از 4 نفر را بدون اینکه کمبود فضا را احساس کنند به صورت دراز کش و خوابیده استفاده کنند چرا که طول محصول چیزی در حدود 5 متر می باشد . بر خلاف ابعاد بسیار بزرگ راه اندازی شده این چادر ، حجم بسته بندی آن بسیار کم است چرا که سازه محصول به صورت عصایی بوده و می توان چادر را در ابعاد بسیار کمی بسته بندی کرد فلذا همین موضوع باعث می شود تا جابجایی و قرار دادن چادر در هر جایی به سهولت امکان پذیر باشد . وزن کلی چادر نیز به همراه ساک و اقلام همراه نیز تنها به 6.5 کیلوگرم می رسد تا خیال شما از بابت سنگین بودن آن راحت شود ، علت سبک بودن وزن این چادر را می توان استفاده از پایه های فایبرگلاسی محصول دانست چرا که فایبرگلاس علاوه بر مقاومت بسیار بالایی که دارد از وزن کمی برخوردار است . جنس رویه یا بدنه محصول نیز از پارچه بسیار مقاوم و ضد آب پلی استر ساخته شده است تا بتواند در هر شرایط جوی ایمنی افراد را تضمین کند . این محصول دارای دو درب بزرگ و پنجره هایی می باشد که همگی آن ها مجهز به پشه بند هستند تا شرایط ایده آلی را برای مسافرین فراهم کند . اگر به دنبال چادر مسافرتی خانوادگی مناسب هستید همین حالا دست به کار شده و این محصول استثنایی را با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه اینتکسخریداری کنید.

چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل میلان

چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل میلان دارای بدنه ای ضخیم می باشد که مزیت های ویژه ای را به دنبال دارد و می تواند جزو محصولات مورد پسند افراد در گروه های مختلف باشد. گروه های گردشگری و کوهنوردی همواره به دنبال محصولی هستند که بتوانند با آن شرایط سخت صخره ها و کوه ها را تحمل کند و دارای دوام بالایی باشد. از این رو محصولاتی که دارای کیفیت بالا و ضخامت هستند را بر می گزینند. این محصولات توانایی داشتن طول عمر بالا را دارند و می توانند در طول زمانی که افراد به سفر می پردازند بدون آسیب باقی بماند. علاوه بر آن می تواند در سفر های مداوم و پی در پی استفاده شود و با آن بتوان شرایط خوبی را تجربه نمود. چادر مسافرتی برای این گروه از افراد از اهمیت بالایی برخوردار است و هزینه ای که بابت آن پرداخت می شود نیز مهم می باشد. به همین خاطر می توان این چادر مسافرتی را با مزیت های مطلوب با قیمت مناسب خریداری کرد و در طول سال ها سفر به مناطق مختلف مورد استفاده قرار داد.


ظاهر خاص چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی همگی به گونه ای خاص طراحی شده اند و از برخی اجزا تشکیل شده اند که در بین تمامی آن ها مشترک است. در واقع این بخش ها ضرورت دارد و وجود آن ها سبب افزایش کارایی محصول می گردد. اما برخی دیگر از چادر مسافرتی ها دارای قسمت های دیگری هستند که محصول را به یک محصول حرفه ای تبدیل می کند و می تواند آن را برای موارد بیش تری مورد استفاده قرار داد. این چادر مسافرتی نیز جزو محصولات حرفه ای و پیشرفته می باشد و می تواند در طول استفاده شرایط خوبی را برای استفاده کنندگان داشته باشد. علاوه بر پنجره و درب و سقف قوص دار در این محصول که در بین چادر های مسافرتی دیگر نیز مشترک است بخش دیگری نیز وجود دارد که سایبان محصول محسوب می شود. وجود این بخش سبب افزایش کارایی برای افراد می گردد و می تواند برای آن ها گزینه ای منحصر به فرد محسوب شود. سایبان می تواند بخش جلویی محصول را سایه بی اندازد و برای اقامت در محصول راحتی را ایجاد کند. به همین خاطر است که علاقه مندان به سفر های مختلف تمایل به خرید این محصول پیدا کرده اند.


فضای بزرگ و جادار

برخی از چادر های مسافرتی زمانی که گنجایش 4 نفره دارند در واقع می توانند این چهار نفر را به حالت نشسته در داخل خود قرار دهند و دو فرد را به حالت دراز کش در داخل خود حفظ کند. اما این چادر مسافرتی که دارای زیبایی بسیار زیادی در ظاهر نیز می باشد قادر به گنجایش 4 نفر به حالت درازکش می باشد و می تواند این موقعیت را حفظ کند. به همین خاطر جزو محصولات بزرگ و جادار محسوب می شود و می تواند برای موارد بیش تر  استفاده گردد. چادر مسافرتی از طراحی خمیده و در پی هم تشکیل شده است و در واقع سازه های آن به این شکل قرار گرفته اند. به همین خاطر است که فضایی بزرگ را فراهم ساخته اند تا بالاترین کارایی برای آن ها مهیا باشد.


تجهیزات محصول

این چادر مسافرتی محصولی است که دارای برخی موارد در کنار خود می باشد و به همین خاطر برای راه اندازی محصول به افراد کمک می کند. یکی از این وسایل دفترچه راهنما است که به افراد امکان راه اندازی درست محصول را می دهد. علاوه بر این موارد برای نصب چادر مسافرتی نیاز به میخ و طناب نصب است تا به این صورت به راحتی بتوان آن را به زمین محکم نمود  وبر روی آن ثابت کرد. از این رو می تواند برای استفاده از محصول به افراد امکان ایجاد ایمنی لازم برای استفاده در آب و هوای مختلف می شود.


خرید

چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل میلان را می توان از نمایندگی اینتکس تهران خریداری نمود.

نوع
عصایی
طول
500 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
190 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 4 الی 6 نفر
ابعاد بسته بندی: 70 در 30 سانتی متر
دارای پشه بند سرخود
دارای آفتاب گیر و هواکش
مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...