چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل CAMP KING PLUS

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 240 سانتی متر
  • عرض: 240 سانتی متر
  • ارتفاع: 190 سانتی متر
5,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل CAMP KING PLUS محصولی باکیفیت و استاندارد و مقاوم قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی فروش چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل CAMP KING PLUS یک محصول جدید مناسب مصارف مسافرتی و استفاده در کمپینگ های کوهستانی بوده که توسط این کمپانی مشهور طراحی و از طریق نمایندگی مرکزی اینتکس به بازار عرضه می شود. این محصول با بدنه ای از جنس پلی استر تولید شده که مجهز به یک روکش از نوع پلی اورتان می باشد. به همین دلیل از این محصول می توانید در هنگام بارش برف و باران و یا مناطق طوفانی بهره برداری نمایید. زیرا ساختار محصول کاملا مستحکم و ضد اب بوده و در برابر اشعه UV مقاوم می باشد. برای تولید پایه های محصول از جنس فایبرگلاس استفاده شده که از وزن کم و مقاومت بالا برخوردار هستند. ساختار محصول به صورت دو پوشش طراحی شده که شما می توانید از پوشش دوم ان به صورت مجزا به عنوان الاچیق نیز استفاده کنید. این محصول با توجه به درب بزرگ ورودی و تعداد سه عدد پنجره دارای فضای داخلی نورگیر و با تهویه مطبوع هوا است. در داخل محصول در بخش سقف ان یک گیره تعبیه شده تا در زمان تاریکی به راحتی برای اویزان کردن چراغ از ان استفاده نمایید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را خریداری کنید.

چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل CAMP KING PLUS

چادر های مسافرتی یکی از ضروری ترین تجهیزاتی بوده که در زمان سفر و کمپینگ در طبیعت برای یک اقامت ایمن و راحت به آن نیاز خواهید داشت. این گروه از محصولات به دلیل تقاضای گسترده مصرف کنندگان از تنوع بالایی بخوردار بوده که بر اساس نوع سازه های مختلف و انواع جنس بدنه تولید شده تا نیاز شما را به طور کامل برطرف کند. یکی از کاربردی ترین و باداوم ترین انواع چادر مسافرتی که برای استفاده در تمامی چهار فصل سال مناسب بوده چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل CAMP KING PLUS نام دارد. در بخش نقد و بررسیقصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر شما نیز قصد خرید چادر مسافرتی را دارید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این بخش ما را همراهی کنید.

چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل CAMP KING PLUS | اینتکس


مشخصات ظاهری چادر مسافرتی

مشخصات ظاهری و طراحی بدنه اولین بخشی بوده که در زمان خرید چادر مسافرتی نظر مصرف کنندگان را به خود جلب خواهد کرد. چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل CAMP KING PLUS یک نمونه از چادر مسافرتی مربع شکل بوده که رنگ بدنه آن سبز انتخاب شده که موجب ایجاد آرامش شما در زمان استفاده می شود. داشتن یک دمای مطبوع با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا در بخش داخلی محصول موجب می شود تا شما در زمان اقامت در این محصول اساس راحتی داشته باشید. به همین دلیل بوده که بر روی بدنه اصلی این محصول سه عدد پنجره تعبیه شده است. این پنجره ها دارای توری بوده و موجب می شوند شما بتوانید از نور کافی نیز لذت برده و بتوانید به تماشای فضای طبیعت اطراف خود بپردازید. همچنین در بخش سقف این چادر مسافرتی نیز هواکش تعبیه شده تا علاوه بر تاثیر مستقیم در میزان گردش هوای محیط داخلی موجب می شود در زمان تاریکی هوا بتوانید به تماشای آسمان و ستاره ها مشغول شوید. البته برای جلوگیری از ورود هوای سرد و همچنین آب باران و برف به بخش داخلی این چادر مسافرتی مجهز به یک پوشش دوم نیز بوده که در زمان کاهش دما و آغار بارندگی می توانید آن را بر روی بدنه اصلی محصول وصل کنید.

این چادر مسافرتی در بخش ابتدایی خود یک درب بزرگ داشته و این درب از دو نیمه با جنس بدنه اصلی و نیمه دوم با جنس توری تولید شده است. این محصول مربع شکل دارای یک سقف با شیب بسیار تند و دیواره هایی با شیب کند می باشد. این نوع طراحی بدنه موجب می شود در زمان بارش آب باران و برف در بخش سقف تجمع نداشته و این قطرات به راحتی به سمت زمین سرازیر می شود. این چادر مسافرتی مجهز به یک ساک حمل نیز بوده که می توانید با استفاده از آن در زمان کوهنوردی و پیاده روی در طبیعت به راحتی این محصول را به همراه ببرید. همچنین برای ثابت باقی نگه داشتن موقعیت محصول بر روی سطح زمین به همراه این چادر مسافرتی میخ و طناب نصب نیز وجود دارد.


مشخصات فنی چادر مسافرتی

از نظر کوهنوردان و طبیعت گردان حرفه ای توجه به مشخصات فنی چادر مسافرتی به مراتب با اهمیت تر از سایر ویژگی های محصول می باشد. مهم ترین نکته در زمان انتخاب چادر مسافرتی توجه به نوع ان بوده که اساسا با توجه به نوع سازه های آن ها به سه گروه اتومات ، فنری و عصایی طبقه بندی می شود. چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل CAMP KING PLUS یک نمونه پرفروش از چادر مسافرتی اتوماتیک به شمار می رود. در این نوع از محصول سازه ها از رشته هایی باریک تشکیل شده که تمامی این رشته ها به یک اهرم مرکزی متصل شده اند. این اهرم مانند چتر و کاملا هیدرولیکی باز شده که سازه ها به صورت جدا شده قرار می گیرند تا بتوانید هر رشته از این سازه ها را به یک ضلع از بدنه محصول متصل کنید. این نوع سازه بدنه دوام و استحکام بالاتری داشته و نسبتا سریع و با کمترین انرژی برای استفاده آماده می شود.

چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل CAMP KING PLUS یک محصول باکیفیت بوده که شما می توانید از آن در تمامی شرایط آب و هوایی با آسودگی خاطر استفاده کنید. بدنه اصلی این چادر مسافرتی را از مرغوب ترین نوع پلی استر طراحی و تولید کرده که کاملا ضدآب بوده و می تواند اشعه فرابنفش خورشید را به راحتی بازتاب کند. همچنین این رویه بدنه قابلیت تنفس داشته و همچنین یک عایق استاندارد دما به شمار رفته تا در روز های سرد زمستان گرمای بخش داخلی را به طور کامل در خود حفظ کند. سازه های باریک و مقاوم این چادر مسافرتی وزنی کم با طول عمر بالا داشته زیرا از نوع فایبرگلاس تولید شده است. با در نظر گرفتن این نوع جنس بدنه شما می توانید از این محصول در مناطق مختلف از جمله کوهستان ، جنگل و.. استفاده کنید.


خرید چادر مسافرتی

برای خرید چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل CAMP KING PLUS و سایر نمونه های چادر مسافرتی اتوماتیک می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده تا محصول اورجینال و اصل را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
240 سانتی متر
عرض
240 سانتی متر
ارتفاع
190 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
درپوش
بله
ضد آب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
مقاومت در برابر باران
دارای کیف حمل
دارای میخ به همراه طناب برای نصب
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...