چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل Holiday

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 250 سانتی متر
  • عرض: 195 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
7,955,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل Holiday از زیبا ترین و جدید ترین طرح های تولید شده شرکت کینگ کمپ می باشد که به منظور استفاده خانوادگی

چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل Holiday از زیبا ترین و جدید ترین طرح های تولید شده شرکت کینگ کمپ می باشد که به منظور استفاده خانوادگی و جمعی تولید شده است . این محصول بی نظیر یکی از مقاوم ترین چادر های مسافرتی می باشد که می توان در هر شرایط آب و هوایی آن را راه اندازی کرد بدون اینکه نگران نفوذ آب به داخل چادر شوید . این محصول برای استفاده 4 نفر طراحی شده و فضای کافی را برای هر یک از آن ها حتی به صورت درازکش می تواند فراهم کند . طراحی این محصول به گونه ای بوده که در قسمت جلوی چادر و در کناره های درب لچکی هایی قرار دارد که می توان با باز کردن آن ها حریم خصوصی خود را بیشتر کرده و از آن به عنوان انباری برای قرار دادن وسایل اضافی استفاده کنید . بدنه این چادر مسافرتی 4 نفره از پلی استر و پلی اورتان ساخته شده است تا بتواند در برابر نفوذ مایعات ، گرد و خاک ، اشعه های خورشیدی و ... مقاوم باشد . ابعاد بسته بندی این چادر به 60 در 21.5 سانتی متر می رسد و وزن آن 7 کیلوگرم است ، بدین ترتیب شما می توانید به راحتی چادر مسافرتی خود را با وسیله نقلیه به سفر برده و از آن استفاده کنید . سازه این چادر مسافرتی همچنین به صورت عصایی بوده و این میله های عصایی نیز از جنس بسیار مقاوم و سبک فایبرگلاس ساخته شده تا با استفاده از آن علاوه بر مقاوم کردن فریم ، از افزایش وزن محصول جلوگیری شود . اگر به دنبال یک چادر ایده آل برای سفر های خارج از شهر هستید می توانید این محصول را به آسانی و با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید.

چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل Holiday

برای داشتن یک اقامت ارزان و در عین حال باکیفیت در زمان سفر نیاز به تهیه برخی تجهیزات وجود داشته و چادر مسافرتی یکی از ضروری ترین نمونه های این تجهیزات به شمار می رود. البته چادر مسافرتی برای شما مناسب بوده که بتوانید در تمامی مناطق از جمله کوهستان ، جنگل ، ساحل و.. از آن استفاده کنید. چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل Holiday یک نمونه چادر مسافرتی خارجی باکیفیت و اورجینال بوده که فروش بالایی نیز دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد و نقد و بررسی آن بپردازیم. پس توصیه می کنیم تا انتهای این بخش ما را همراهی کنید.


کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

از نظر تمامی کوهنوردان و طبیعت گردان حرفه ای مهم ترین پارامتر هنگام انتخاب چادر مسافرتی توجه به کیفیت جنس بدنه محصول می باشد. زیرا در صورت کیفیت بالای جنس بدنه بوده که می توانید از طول عمر چادر مسافرتی اسوده خاطر بوده و در تمامی شرایط اب و هوایی آن را به همراه داشته باشید. بر همین اساس بوده که رویه اصلی چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل Holiday از جنس پلی استر با روکش پلی اورتان طراحی و تولید شده است. این پارچه ضدآب و باکیفیت بوده و قابلیت تنفس نیز دارد. منظور از قابلیت تنفس این بوده که هنگام برودت دمای هوا و زمان خواب دیگر شاهد قطرات آب بر روی دیوار داخلی چادر مسافرتی نخواهید بود. البته یکی دیگر از دلایل انتخاب این جنس بدنه مربوط به این بوده که هنگام زمستان و کاهش دما گرمای فضای داخلی از دست نرود. کف محصول نیز از پارچه دولایه برزنتی می باشد. این پارچه یک مانع مناسب برای جلوگیری از ورود رطوبت و آب به بخش داخلی بوده و کاملا باداوم می باشد. سازه های این محصول که از دلایل اصلی استحکام بدنه چادر مسافرتی در زمان وزش باد شدید بوده ، از جنس مرغوب فایبرگلاس است. این جنس بدنه سبک و منعطف بوده و طول عمر بالای آن موجب استفاده در سال های طولانی از این چادر مسافرتی می شود.


نوع دوخت بدنه چادر مسافرتی

پارامتر بعدی که در کنار کیفیت جنس بدنه نیاز به توجه داشته مربوط به کیفیت دوخت بدنه چادر مسافرتی است. این محصول دوپوش بوده به این ترتیب علاوه بر چهار عدد دیواره و یک عدد سقف و کف دارای پوشش اضافی نیز می باشد. تمامی این بخش ها نیاز به اتصال به یکدیگر داشته تا بتوانید تاثیر بالایی بر میزان ضدآب بودن بدنه محصول بگذارد. بر همین اساس بوده که درز های این چادر مسافرتی در بخش داخلی از دوخت باکیفیت دولایه بهره مند بوده تا بتواند طول عمر بالایی برای محصول به همراه بیاورد. البته بعد از دوخت مقاوم در فضای داخلی تمامی درز های محصول آغشته به یک لایه چسب ضدآب نیز شده اند. توجه داشته باشید این چادر مسافرتی از بخش بیرونی نیز دارای دوخت می باشد. این میزان از استحکام دوخت روکش بدنه در کنار رویه ضدآب موجب شده تا شما بتوانید از این چادر مسافرتی در تمامی شرایط اب و هوایی اعم از بارندگی ، طوفان و... استفاده کرده و نگران افت کیفیت بدنه نباشید.


راه اندازی چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل Holiday محصولی از نوع عصایی بوده و در داخل ساک حمل خود دارای یک دفترچه راهنما برای نصب و نگهداری اصولی از چادر مسافرتی می باشد. بر اساس این دفترچه راهنما شما ابتدا این محصول را از ساک حمل خارج کرده و در یک محیط مسطح و عاری از اجسام نوک تیز باز کنید. سپس سازه های مغناطیسی محصول را به ترتیب رشته های مختلف راه اندازی کرده و در محل قفل های تعبیه شده بر روی روکش اصلی وصل کرده تا محصول در زمانی حدود 8 دقیقه برای استفاده شما اماده شود.


خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل Holiday محصولی فابریک و باکیفیت بوده و مناسب استفاده در 4 فصل سال می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس و یا از طریق وب سایت فروشگاهی اینتکس تهران می توانید این چادر مسافرتی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوع
عصایی
طول
250 سانتی متر
عرض
195 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر و پلی اورتان
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 4 نفر
ابعاد بسته بندی: 60 در 21.5 سانتی متر
دارای پشه بند و هواکش
مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...