چادر مسافرتی 4 نفره Centum

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 470 سانتی متر
  • عرض: 248 سانتی متر
  • ارتفاع: 230 سانتی متر
8,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره Centum یک دیگر از محصولات بزرگ برند با تجربه کووآ می باشد که تولیدات بسیار با بهترین کیفیت ها در زمینه انواع چادر های مسافرتی دارد. 

این چادر مسافرتی نیز ویژگی های متعددی دارد ، طول این چادر 470 سانتی متر ، عرض چادر 248 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 230 سانتی متر می باشد. ظرفیت دراز کش این چادر نیز 3 نفر می باشد. این چادر اتوماتیک بوده و دارای قابلیت راه اندازی سریع می باشد. علاوه بر این دارا بودن هوا کش ،  ضد آب بودن ، ساختار کاملا استاندارد ، دارا بودن پنجره و... از سایر ویژگی های این چادر مسافرتی می باشد. این چادر مسافرتی یکی از پرفروش ترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد که با کمترین قیمت عرضه می گردد.

چادر مسافرتی 4 نفره  Centum

از الزامات سفر و کمپینگ، داشتن یک چادر مسافرتی متناسب با فضایی است که قصد سفر به آن جا را دارید. در سایت اینتکس تهران چادر های مسافرتی انواع گوناگونی دارند که متناسب با نیاز خود می توانید نسبت به خرید اقدام کنید. چادرهای مسافرتی دارای ظرفیت های گوناگونی هستند. چادر مسافرتی 4 نفره  Centum یکی از محصولات تولید شده برای استفاده خانواده ها است که برای استفاده افرادی که به مسافرت ها و کمپینگ های گروهی علاقه دارند، مناسب می باشد. این چادر مسافرتی با برخورداری از ظرفیت مناسب و ظاهری کاربردی و حرفه ای، از سری محصولات متفاوت شرکت کووآ است که به طور تخصصی به تولید انواع چادر های مسافرتی می پردازد. در این مطلب به نقد و بررسی چادر مسافرتی 4 نفره  Centumمی پردازیم تا جهت خرید شناخت کافی از این محصول داشته باشید. 

ابعادی استاندارد و مناسب

همان طور که گفته شد این چادر مسافرتی برای استفاده خانواده ها و در کمپینگ های گروهی تولید شده است و دارای ظاهری حرفه ای می باشد. به این ترتیب این محصول دارای را می توانید به راحتی در انواع فضاها مورد استفاده قرار دهید. این چادر مسافرتی دارای طول 470 سانتی متر و عرض 248 سانتی متر می باشد. به این ترتیب این چادر مسافرتی فضای کافی را برای استفاده 4 نفر بزرگسال فراهم کرده که برای استراحت و به صورت دراز کش در داخل آن بخوابند. با وجود این ابعاد در صورت استفاده از این محصول برای نشستن، 6 نفر نیز به راحتی در داخل این محصول جای می گیرند. بر خلاف محصولات مشابه، این چادر مسافرتی دارای ارتفاعی بلند بوده و ارتفاع آن 230 سانتی متر می باشد. به این ترتیب و با وجود این ارتفاع بلند، افراد به راحتی می توانند در داخل این چادر مسافرتی حرکت کرده و جابه جا شوند. ارتفاع بلند این محصول موجب شده است تا بتوانید به راحتی در این چادر مسافرتی راه رفته و بایستید. این محصول ابعاد بسته بندی کوچکی دارد که به خوبی در میان سایر لوازم کمپینگ جای می گیرد و برای به همراه بردن آن نیازی به فضای زیادی نخواهید داشت. با این قابلیت ها می توانید این محصول را به راحتی در میان سایر لوازم خود جای دهید و در هر فضایی که نیاز به استراحت داشتید، در زمانی کوتاه یک سرپناه ایمن برای استراحت خود ایجاد نمایید.

نکات راه اندازی چادر مسافرتی 

این محصول از سری محصولات تولید شده با سازه های عصایی است. اغلب افراد در زمان خرید نسبت به خرید محصولات عصایی تمایل بیشتری نشان می دهند. زیرا محصولات عصایی نیاز به راه اندازی خاص نداشته و اسکلت در داخل بدنه قرار گرفته است. این اسکلت نیازی به سر هم بندی ندارد و به این ترتیب راه اندازی این چادر مسافرتی زمانی بسیار کوتاه از شما می گیرد. برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه چادر مسافرتی لازم است تا پیش از راه اندازی محصول، ابتدا فضایی مناسب برای برپا کردن این چادر مسافرتی را فراهم کنید. شما باید محیطی متناسب با ابعاد این چادر مسافرتی را انتخاب نمایید. فضای مورد نظر لازم است تا هموار بوده و کاملا مسطح باشد. هم چنین دقت کنید تا اشیای تیز مانند سنگ ریزه و خرده چوب در این فضا نباشد. سپس می توانید به راحتی این چادر مسافرتی را از بسته بندی خارج کنید. با کشیدن بدنه این محصول به طرفین، چادر مسافرتی آماده استفاده شده و به سادگی راه اندازی می شود. در هنگام استفاده لازم است تا از روشن کردن آتش در نزدیکی این چادر مسافرتی خودداری نمایید. زیرا بدنه چادر مسافرتی قابلیت اشتعال دارد و در صورت نزدیک کردن آتش و اشیای داغ ممکن است دچار سوختگی شود. پس از راه اندازی در صورت نیاز به جابه جایی چادر مسافرتی، لازم است تا از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کنید و در صورت نیاز این چادر مسافرتی را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. زیرا بدنه در اثر کشیده شدن بر روی زمین و برخورد با اشیای تیز دچار آسیب خواهد شد. برای جلوگیری از آسیب در بدنه در زمان انتقال و جابه جایی نیز، یک ساک حمل در بسته بندی این محصول قرار دارد که پس از جمع کردن چادر مسافرتی می توانید این محصول را در آن قرار دهید تا پوشش مناسبی برای جابه جایی این چادر مسافرتی ایجاد شود. جمع کردن چادر مسافرتی با سازه های عصایی بسیار راحت است و نیازی به صرف وقت زیادی نخواهد داشت. 

بدنه ای مقاوم و با کیفیت

این محصول از بدنه ای با روکش پلی اورتان تهیه شده است که دارای استحکام و مقاومت زیادی در برابر عوامل خارجی می باشد. این روکش مناسب و ایده آل بوده و به همین دلیل این محصول را برای استفاده در شرایط جوی نامساعد نیز مناسب می کند. این بدنه در برابر نفوذ آب مقاومت بالایی داشته و در صورت بارش باران، آب به داخل محصول نفوذ نخواهد کرد. این بدنه در برابر نور خورشید نیز مقاوم است و با برخورد اشعه های خورشید به صورت مستقیم و طولانی مدت، مقاومت بالایی نشان داده و دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی نمی شود. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای گوناگونی مانند محیط های بارانی و مرطوب و هم چنین مناطق کویری استفاده نمایید. این بدنه در برابر پارگی و ساییدگی نیز مقاوم است و به طور کلی برای استفاده های طولانی مدت طراحی شده و تا سال ها نیاز شما را از بابت خرید چادر مسافرتی جدید برطرف می کند. یکی دیگر از ویژگی های این محصول دوخت بسیار مقاوم و با کیفیت می باشد که در بدنه به کار رفته است. در دوخت بدنه از بهترین نوع نخ های مقاوم و با استحکام بالا استفاده شده است که در برابر پارگی مقاوم هستند و به همین دلیل این چادر مسافرتی در قسمت درزها دچار گسستگی نخواهد شد. سازه های این محصول نیز از فایبر گلاس هستند و دارای انعطاف مناسبی می باشند که در برابر شکستگی مقاومت زیادی نشان می دهند. این سازه ها در برابر رطوبت نیز مقاوم هستند و قرار گرفتن آن ها در محیط های مرطوب موجب زنگ زدگی و پوسیدگی نخواهد شد. 

خرید

برای تهیه چادر مسافرتی 4 نفره  Centum با ارزان ترین قیمت با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران سفارش خود را ثبت نمایید.

نوع
عصایی
طول
470 سانتی متر
عرض
248 سانتی متر
ارتفاع
230 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
روکش پلی یورتان
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
بله
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کووآ
ظرفیت دراز کش 3 نفر
قابلیت راه اندازی سریع
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...