چادر مسافرتی 4 نفره coleman

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: اتوماتیک
  • طول: 505 سانتی متر
  • عرض: 280 سانتی متر
  • ارتفاع: 190 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر مسافرتی 4 نفره coleman ، یکی از بزرگترین چادر های مسافرتی تولید شده توسط برند کلمن می باشد طول آن به بیش از 5 متر میرسد .

چادر مسافرتی 4 نفره coleman یکی از بزرگترین چادر های مسافرتی تولید شده توسط برند کلمن می باشد طول آن به بیش از 5 متر میرسد . این محصول بی نظیر با توجه به ابعادی که دارد می تواند تا 10 نفر و حتی بیشتر از آن را به صورت نشسته در درون خود جای دهد بدون اینکه فضای کمی را احساس کنند . همچنین این چادر علاوه بر زیبایی ظاهری دارای سازه ای بسیار مقاوم و بدنه ای کاملا ضد آب می باشد چرا که پایه های آن از جنس فایبرگلاس بوده که می تواند به خوبی در برابر ضربه های محکم و فشار های زیاد با دوام باشد ، از طرفی رویه پلی اورتانی آن که یک نوع پارچه شمعی می باشد خیال طرفداران این چادر مسافرتی بزرگ را راحت کرده است چرا که این جنس به مرور زمان پوسیده نمی شود و می تواند در برابر شدید ترین باران ها نیز مقاومت خوبی داشته باشد . شما عزیزان حتی می توانید این محصول را در مناطق کوهستانی و سردسیر نیز استفاده کنید چرا که این محصول با آن محیط نیز سازگاری دارد . این چادر مسافرتی کلمن دارای دو درب و دو پنجره می باشد که جهت ورود و خروج افراد و نور گیری بهتر چادر کمک می کند ، همچنین شما می توانید با باز گذاشتن این درب و پنجره ها باعث گردش هوای بهتر و در نتیجه تهویه های داخلی چادر شوید . وزن این محصول با توجه به ابعاد بسیار بزرگ آن تنها 17 کیلوگرم است و با توجه به حجم کم محصول باعث شده تا حمل و نقل چادر نیز به سهولت توسط وسایل نقلیه حمل شود . سازه این چادر مسافرتی نیز اتوماتیک بوده و می توان در سریع ترین حالت ممکن آن را راه اندازی کرد . برای خرید این محصول بسیار عالی تنها کافیست تا با فروشگاه اینتکس در تماس باشید.

چادر مسافرتی 4 نفره coleman

چادر مسافرتی 4 نفره coleman بهترین گزینه برای رفتن به مسافرت های طولانی مدت می باشد و دارای امکانات لازم به جهت داشتن راحتی برای افراد می باشد. از این جهت می توان گفت که چادر مسافرتی با طول عمر بالا در خدمت خریداران قرار می گیرد و می تواند منحصر به فرد ترین محصول در زمان مسافرت به مناطق کوهستانی باشد. بدنه به گونه ای طراحی شده است که دارای بخش های مختلفی می باشد و می تواند به این صورت برای افراد راحتی زیادی را ایجاد سازد. از این رو به دو قسمت تقسیم شده و داخل آن دارای اتاق مجزا می باشد. این محصول ساخت شرکت کلمن است که در تولید چادر مسافرتی معتبر ترین و مشهور ترین شرکت محسوب می شود. در نتیجه می توان گفت که دوام و طول عمر بالای آن نیز ناشی از طراحی حرفه ای بدنه بوده است که از طریق شرکت کلمن ایجاد شده است. مواد اولیه به کار رفته در ساخت این چادر مسافرتی سبب شده است تا در شرایط بد آب و هوایی نیز بتوان از آن بهره مند شد و از وجود سرپناهی امن و راحت برخوردار بود. از این رو محصول مورد نظر دارای مزیت های مختلف و زیادی بوده است که در ادامه به شرح بیش تر آن ها می پردازیم.


امکان راه اندازی آسان محصول

چادر مسافرتی به صورت کاملا حرفه ای ساخته شده است و طراحی آن نیز برگرفته از بهترین خصوصیات است که می تواند استفاده را آسان تر کند و بهترین شرایط راحتی را برای استفاده کنندگان مهیا سازد. در نتیجه با تماشای بدنه می توان دریافت که از سیستم حرفه ای برخوردار است. راه اندازی این چادر مسافرتی به صورت اتوماتیک صورت می گیرد و نحوه نصب آن نیز ساده می باشد. در نتیجه در زمان کم این امکان برای علاقه مندان وجود دارد که بتوانند محصول را راه اندازی کنند و به سرعت برای استفاده بر روی سطوح قرار دهند. سیستم راه اندازی اتوماتیک به این صورت است که بدنه با باز شدن سازه ها راه اندازی می شود. سازه ها نیز به صورت چتر باز می شوند و می توانند به سرعت در جای خود قرار بگیرند. در این حالت است که می توان گفت زمان نصب محصول کم است و شرایط برای استفاده از آن آسان می باشد. در نتیجه در زمان وجود آب وهوای نامساعد می توان در کم ترین زمان محصول را در جای خود قرار داد و از وجود آن بهره مند شد.


بخش های مجزا در داخل بدنه

این چادر مسافرتی در داخل خود یک اتاق دارد که در واقع می تواند بخش داخلی را به دو قسمت مجزا تقسیم کند. در زمان استفاده از این چادر مسافرتی افراد راحتی زیادی را تجربه می کنند و با توجه به این قسمت ها در داخل بدنه شرایط خوبی را دارا می باشند. در نتیجه دو خانواده دو نفره نیز در آن قادر به اقامت خواهند بود و شرایط برای استفاده طولانی مدت از فضای داخلی برقرار می باشد. از این رو چادر مسافرتی را می توان به عنوان حرفه ای ترین و جادار ترین محصول در نظر داشت که در داخل خود فضایی مجزا برای استفاده افراد دیگر نیز دارد و به این صورت می تواند راحتی را برای آن ها ایجاد سازد. 


رویه ضخیم محصول

این چادر مسافرتی دارای رویه ای ضخیم و بادوام است که می تواند در برابر عوامل مختلف مقاوم باشد همچنین استحکام نسبی بدنه را نیز شامل می شود و می تواند در طولانی مدت بدون تغییر در فضا قرار گیرد. در نتیجه این محصول کاربردی دارای ضخامت زیاد بوده است و غیر قابل نفوذ می شود. غیر قابل نفوذ بودن در برابر رطوبت و آب می تواند قابلیت استفاده از محصول در شرایط بارانی را مهیا سازد و استفاده از آن را آسان تر کند.


خرید 

چادر مسافرتی 4 نفره coleman با ضمانت نامه اصالت کالا در فروشگاه بزرگ اینتکس تهران به فروش می رسد و آماده خرید شما عزیزان می باشد.

نوع
اتوماتیک
طول
505 سانتی متر
عرض
280 سانتی متر
ارتفاع
190 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
پلی اورتان
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
بله
درپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کلمن
ظرفیت دراز کش 4 نفر
از مقاوم ترین و بهترین چادر مسافرتی 4 نفره
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...